Attractie

Algemeen

Moderator: Moderators

Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy schreef:nee hoor,maar hoe zou je het vinden als iemand in een thread ineens en link plaatst naar jouw profiel en erbij zegt:

lisa is een travestiet?

lijkt mij dat iemand zelf wel bepaald wanneer ie daarmee naar voren treed en tevens eigen labeltje bepaald
Als het relevant was voor de vraag zou ik dat niet erg vinden; ik schaam mij er niet voor anders had ik hier geen profiel waar ik het openbaar maakt dat ik een travestiet bent. Ik zou eerder denken 'oeps ik was vergetem om dat erbij te melden', of (als ik een slechte bui had) 'hadden ze moeten weten; lezen ze dan niet mijn andere postings?'

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Waarom lopen dames altijd te bekvechten :roll:
Ja ik ben v->m al eens duidelijk gezegd, Lisa adenteerde jullie er nog is op, ik vind het niet erg dat Lisa jullie er op atendeerde, dus dat bekvechten is ook niet nodig.

Ik zal zelf is met minder paniek de straat op te gaan, het gevoel dat ik heb dat iedereen je na staart, ik kan daar gewoon niet tegen, ik moet denk ik over een angst heen komen, nu ben ik eindelijk mezelf durf ik dat niet te laten zien. En nep doen doe ik niet meer, dat spelletje is echt over.
Ik ben ook onzeker over alles, zie ik er wel goed uit, is dat niet verkeerd, moet het niet zo, de hele dag ben ik zo bezig. Zelfs in bed ga ik door. Hoe ik hier uit ga komen weet ik niet en of het wel goed komt weet ik ook niet.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Zelfs in bed ga ik door. Hoe ik hier uit ga komen weet ik niet en of het wel goed komt weet ik ook niet.
m/v of v/m

het probleem is herkenbaar, we lopen eigenlijk over een onzichtbaar koordje, hoe lang kan het goedgaan? Vertrouwen op je toekomst....

sterkte en liefs

Dorine
Lianne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Hoi Sem,

Heb vertrouwen in jezelf jongen, neem maar van mij aan dat ieder mens uniek is en het waard is om hier op deze aarde te zijn, jij ook.
zelf heb ik dat ook nog wel af en toe hoor, het gevoel van dat ik wordt nagestaard, maar op een gegeven moment dacht ik bij mezelf, who cares, ik ben wie ik ben en ze nemen me maar zoals ik ben.
Daardoor kom je zekerder over, en heb je minder het gevoel dat je aangekeken wordt.
Ik ben ook onzeker over alles, zie ik er wel goed uit, is dat niet verkeerd, moet het niet zo, de hele dag ben ik zo bezig. Zelfs in bed ga ik door. Hoe ik hier uit ga komen weet ik niet en of het wel goed komt weet ik ook niet.
Dit heb ik ook best een tijd gehad, nu nog zelfs af en toe, maar doordat je er met jezelf mee bezig bent, kom je uiteindelijk wel zover dat je een manier vindt waardoor je ermee leert omgaan.
Het gaat wel goedkomen met jou, vertrouw daar maar op.

liefs Bibi
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Sem schreef:Hoe ik hier uit ga komen weet ik niet en of het wel goed komt weet ik ook niet.
Als je zo denkt kom je er niet uit. Negatief denken geeft negatief resultaat.

Denk positief, vecht, knok en ga! Het zal goedkomen! Positief denken geeft positief resultaat!

Kitty.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Hoi Sem,
Gebruik je al hormonen? Je bent jong dus die kunnen vast aardig wat veranderen aan je verschijning, lijkt me? Maar misschien ben je daar nog wel niet aan toe...

in elk geval sterkte!
je ziet er leuk uit trouwens hoor...
klinkt als een echte man: hihi voetbal, poolen... ;)

Hey het is zeker wel balen, dat hier zoveel vrouwen en zo weinig mannen op dit forum zijn?

zit je nog tussen de meisjes ;)

Liefs,
Mina
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Sem schreef:Ik zal zelf is met minder paniek de straat op te gaan, het gevoel dat ik heb dat iedereen je na staart, ik kan daar gewoon niet tegen, ik moet denk ik over een angst heen komen, nu ben ik eindelijk mezelf durf ik dat niet te laten zien. En nep doen doe ik niet meer, dat spelletje is echt over.
Angsten kan je het best aanpakken met overconfrontatie. Gewoon je ding blijven doen en vooral niet wegduiken of de nacht in vluchten. Daarmee voed je je angst en maak je hem eerder erger. Maar hoezo heb je het gevoel dat iedereen naar je kijkt als ik vragen mag? Leef je als man of als vrouw? En ben je onder behandeling bij het genderteam of zit je nog in een twijfelfase? Kan allemaal invloed hebben op je gevoel dat iedereen naar je kijkt vandaar dat ik het je vraag.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik heb ook je profiel maar even bekeken en je foto geeft mij het gevoel van "just one of the boys" Niets geks om extra naar te kijken bij het langslopen. Maar ik denk dat daar waar jij woont men op de hoogte is van het feit dat je eigenlijk een meisje bent en dat je het gevoel hebt dat ze daarom naar je kijken. En ja dat zullen ze misschien doen maar dat zegt meer iets over hun dan over jou. Gewoon blijven lachen hoe moeilijk dat soms ook is en bij jezelf blijven denken dat je alleen maar anders bent. En dat anders zijn iets speciaals is waar je trots op mag zijn. Je hoeft je er zeker niet voor te verstoppen dus ga uit je dak. leef je leven en laat iedereen lekker in zijn sop gaar koken.
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Bedankt voor de aardige reacties, gisteren kon het mij geen moer meer schelen, het was mooi weer en ik zou naar buiten moeten, heb mijn board gepakt en ben een end gaan skaten, voor de rest ben ik gewoon een man, ik haat koken ik haat de was doen, en strijken begin ik al helemaal niet aan, ik board, voetbal, pool en dart liever.
Ik ben altijd goed geweest in negatief denken, dat buig ik nu maar is om, als ik gelukkig zo ben, en ja dat ben ik, dan kan het mij vanaf nu niets meer schelen wat anderen denken. :)
Ik ben verder niet in behandeling bij een genderteam, en heb ook geen twijfels meer over wat ik ben.
En ik ga met iedereen om, man of vrouw, ik kan met iedereen goed overweg.
Hey het is zeker wel balen, dat hier zoveel vrouwen en zo weinig mannen op dit forum zijn?
Dat is niet erg, vrouwen durven blijkbaar toch beter hun gevoelens eerder bloot te leggen dan mannen.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

there u go! :)

ik hou ook nie van koken afwassen strijken en de was doen, maar wie ben ik..

Joy
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
Joy schreef:there u go! :)

Joy
volgens mij ben jij Joy :lol: , en ik ben wèl dol op koken, vind afwassen een goede tijd om te reflecteren op allerlei gebeurtenissen; de wasmachine doet de was wel, maar strijken vind ik een crime!

En Sem: van dit weer wordt je echt lekker blij en kun je je "outdoor" activiteiten lekker doen, toch?

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

En Sem: van dit weer wordt je echt lekker blij en kun je je "outdoor" activiteiten lekker doen, toch?
Dat is zo, van dit weer wordt je blij, en outdoor activiteiten doen is leuk, mijn vriend stond gistermiddag dus lekker in de tuin te werken en de auto te boenen, en ik nam lekker de benen. :D
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Babette schreef:Hoi hoi,
Joy schreef:there u go! :)

Joy
volgens mij ben jij Joy :lol: , en ik ben wèl dol op koken, vind afwassen een goede tijd om te reflecteren op allerlei gebeurtenissen; de wasmachine doet de was wel, maar strijken vind ik een crime!

Groetjes en liefs,

Babette.
ok ok toegegevn ik ben joy:) en afwassen, juist op de momenten dat je dat soort huishoudelijke dingen doet die nu eenmaal moeten gebeuren, komen vaak de heldere inzichten, de werkelijk zinnige gedachten naar boven

<De formule voor komplete geluk is erg bezig zijn met schijnbaar onbenulligheden>

A Edward Norton
Sem
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Sem »

Makkelijk he een uitvinding zoals de afwasmachine :lol: Ik doe nooit meer de afwas zelf :D
Met mijn vriend was het altijd bekvechten nee ik afwassen, nee ik wil dat doen, en vaak ook, van nee ik doe het niet, ik ook niet, resultaat 3 weken later een berg afwas. Toen moesten wel afwassen want er was geen schone vaat meer in de kasten.
Met al dat gemopper en gedoe heb ik maar een afwasmachine aangeschaft, scheelt heel wat ruzie. :)
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Een vriendin was gister bij me op bezoek en ze zegt:
kijken of je echt een meisje bent
en rent naar de WC om die te inspecteren

gelukkig had ik die net geboend !

weer een puntje verdient, het is toch wat

de enige waarheid ligt in jezelf zoals Sem al zegt, maar ik vind het wel prettig toch begeleiding (Vu) eindelijk te hebben/krijgen
Plaats reactie