hoe is het mogenlijk ! Elke dag leer ik weer wat nieuws
komt misschien ook omdat die damesmaten toch anders zijn dat herenmaten?
en sommige schoenen/laarzen vallen ook heel verschillend...
Ik heb normaal maat 43 maar heb ook wel eens dameslaarzen gepast (42) en die zaten goed.
Maar het blijft een ramp hoor, leuke schoenen laarzen vinden...
xx,
Mina
ik ben 13 jaar en heb nu al maat 45 help.?????
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Toch is het zo.Dorine schreef:hoe kan je nou van 44 naar 41 gaan door hormoongebruik? je botjes krimpen toch niet?
het spijt me lieve Morbide maar klinkt als broodje aapie of je krast 44 eruit en maakt er 41 van, wel ontroerende gedachte
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Over grote voeten gesproken. Ik kreeg een aantal jaren geleden van mijn baas een paar veiligheidsschoenen maat 45 en die paste perfect. Nu echter kijk ik bij maat 42/43.
Het ligt inderdaad aan de leest die gebruikt wordt en volgens mij lopen dames en herenmaten niet helemaal gelijk.
petra
Het ligt inderdaad aan de leest die gebruikt wordt en volgens mij lopen dames en herenmaten niet helemaal gelijk.
petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Als ik dit allemaal zo lees zal ik door de hormonen (mocht ik daar ooit aan beginnen) dan bij maat 36 uitkomen?
Voorlopig heb ik zowel van de heren als de damesmaten gewoon maat 40, nooit veel verschil gemerkt. Wel heb ik gemerkt dat niet alles even goed past, dus altijd passen, maar serieuze maatverschillen meer dan 1 maat heb ik nooit waargenomen.
Irene
Voorlopig heb ik zowel van de heren als de damesmaten gewoon maat 40, nooit veel verschil gemerkt. Wel heb ik gemerkt dat niet alles even goed past, dus altijd passen, maar serieuze maatverschillen meer dan 1 maat heb ik nooit waargenomen.
Irene
Kleine stapjes