Bellen met 112 vergroot pakkans
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Daar heb ik geen ervaring mee als femme, maar als male zijnde wel eens een paar keer een probleempje gehad ging nog wel eens fout... dat opgelost werd.... maar das een ander verhaal wat ik liever voor me houJaniek2 schreef:Op welke ervaring is dit gebaseerd?Nancy Koppens schreef:.. enne liever politie dan een paar met zwart kroeshaar
Vast vaker dan met mensen die blond haar, sluik of stekeltjes droegen?Nancy Koppens schreef:Daar heb ik geen ervaring mee als femme, maar als male zijnde wel eens een paar keer een probleempje gehadJaniek2 schreef:Op welke ervaring is dit gebaseerd?Nancy Koppens schreef:.. enne liever politie dan een paar met zwart kroeshaar
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
-
- dagelijks aanwezig
Helaas moet ik op JA antwoorden.Janiek2 schreef:Vast vaker dan met mensen die blond haar, sluik of stekeltjes droegen?Nancy Koppens schreef:Daar heb ik geen ervaring mee als femme, maar als male zijnde wel eens een paar keer een probleempje gehadJaniek2 schreef: Op welke ervaring is dit gebaseerd?
<Helaas moet ik op JA antwoorden.>
En dat had je ook kunnen weten ipv een begin van een soort 'anti rascisme inquisitie' te maken Janiek......beschreven types zijn alom vertegenwoordigd in den lande, en hebben een hekel aan homo's, joden, transen, trava's, hollandse vrouwen, enzenzenz, en.......ze laten het openlijk blijken.
Mila.
En dat had je ook kunnen weten ipv een begin van een soort 'anti rascisme inquisitie' te maken Janiek......beschreven types zijn alom vertegenwoordigd in den lande, en hebben een hekel aan homo's, joden, transen, trava's, hollandse vrouwen, enzenzenz, en.......ze laten het openlijk blijken.
Mila.
Ja, dat verklaart natuurlijk van alles...Nancy Koppens schreef:Helaas moet ik op JA antwoorden.Janiek2 schreef:Vast vaker dan met mensen die blond haar, sluik of stekeltjes droegen?Nancy Koppens schreef: Daar heb ik geen ervaring mee als femme, maar als male zijnde wel eens een paar keer een probleempje gehad
Ha Mila ! Iemand die zich vrijwillig meldt voor de "inquisitie"!mila schreef:<Helaas moet ik op JA antwoorden.>
Mila.
Mijn eigen ervaringen geven geen aanleiding tot dit soort generalisaties en ja, zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten, dus denk ik dat jullie ook eerder bezig zijn met het bevestigen van je vooroordelen. En daar ga ik graag even tegenin. Dat doe ik ook als ik iemand met zwart kroeshaar zulke sweeping statements hoor maken, dus waarom zou ik het hier laten?
-
- dagelijks aanwezig
Laat ik liever vertellen hoe het is bedoeld, namelijk sarcastisch. En als je Mila's berichtje hierboven leest, zie je dat zij meteen wist welke kant ik uit wilde. En als je mijn antwoord daarop leest, weet je wat je aan mij hebt als het over dit onderwerp gaat.Nancy Koppens schreef:Kan je mij dan even vertellen wat jij met dit antwoord bedoeld?Janiek schreef: Ja, dat verklaart natuurlijk van alles...
Dit was niet zo duidelijk, vrees ik. Ik bedoel: ik kan me op grond van mijn eigen ervaringen niet voorstellen dat jullie generalisaties écht gerechtvaardigd zijn. Als dat überhaupt mgelijk is voor zulke uitspraken.Janiek2 schreef: zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten,
<Als dat überhaupt mgelijk is voor zulke uitspraken.>
Hoeveel homo's, potten, hollandse vrouwen en transgenders ken jij in Amsterdam oost/west/noord?
Ik ettelijke, en ik word niet vrolijk van hun verhalen over het gedrag van types met kort, zwart kroeshaar.
En die homo's, potten en transen die dus daar wonen en op dagelijkse basis lastig gevallen worden door types met kort, zwart kroeshaar, vind je daar nou van dat die 'generaliseren'?
Ik namelijk niet, als de drollen door je brievenbus en de stenen door je ruiten gaan, en als je uitgescholden en bespuugd in elkaar geslagen word door types met kort, zwart kroeshaar.
Mila.
Hoeveel homo's, potten, hollandse vrouwen en transgenders ken jij in Amsterdam oost/west/noord?
Ik ettelijke, en ik word niet vrolijk van hun verhalen over het gedrag van types met kort, zwart kroeshaar.
En die homo's, potten en transen die dus daar wonen en op dagelijkse basis lastig gevallen worden door types met kort, zwart kroeshaar, vind je daar nou van dat die 'generaliseren'?
Ik namelijk niet, als de drollen door je brievenbus en de stenen door je ruiten gaan, en als je uitgescholden en bespuugd in elkaar geslagen word door types met kort, zwart kroeshaar.
Mila.
-
- dagelijks aanwezig
Je praat over "jullie" dan bedoel je mij ook neem ik aan?Janiek2 schreef:Dit was niet zo duidelijk, vrees ik. Ik bedoel: ik kan me op grond van mijn eigen ervaringen niet voorstellen dat jullie generalisaties écht gerechtvaardigd zijn. Als dat überhaupt mgelijk is voor zulke uitspraken.Janiek2 schreef: zoals de waard is vertrouwt ie z'n gasten,
Ik ga het hier niet hebben over het links en rechts en dat wij dan maar medelijden moeten hebben met de probleem allechtone hang jongeren om het maar even netjes te houden, ik heb daar zelf een heel erg duidelijke mening over en die zeg ik niet.. om de duidelijke reden dat ik hier niet met de linkse kliek, want je word toch als rechts bestempeld als je iets tegen een allechtoon hebt, en dat heb ik duidelijk niet!! in een discussie wil gaan waar het toch op welles niettes zal uit draaien.
Ik heb ook zo mijn ervaringen mee gemaakt door de jaren heen, zo was het vroeger dat als je ruzie kreeg een man tegen man had, moge de sterkste winnen, nu word je uitgelokt in de hoop dat je reageerd... vervolgens staan er dan een groepje te wachten op je... zo laf dus.
Maar het is dus bekend dat die groep jongeren zich telkens weer moet misdragen en zich ook te schande maakt tegen over de jongere allechtonen die wel wat van zijn of haar leven wil maken.
Vergeet ook niet dat mede door die hangjongeren de politie dus ook vaker in de late uurtjes op straat is... en zowel jou als ik dan om de papieren zal vragen.
@ Mila: waar rook is, is vuur. Dat zal ik ook niet ontkennen. Maar ik blijf erbij dat het soort algemeen geldige uitspraken als die jij hierboven deed, niemand een steek verder zullen helpen. Integendeel.
In Zutphen waren het indertijd kinderen van de Vrije School (zitten mijn kinderen ook op), die de ruiten ingooiden van de boekhandel die gedreven werd door een stel potten.
Denken dat je "het kwaad" kunt isoleren en aan een bepaalde groep mensen kunt toeschrijven helpt niet. Feiten kun je constateren, je kunt zelfs statistieken maken over de frequentie waarin bepaald gedrag binnen bepaalde groepen plaatsvindt, maar dan nog kun je beter geen algemene uitspraken doen van het kaliber als waar ik hierboven tegenin ging.
Dat is namelijk hetzelfde mechanisme waardoor homo's vroeger automatisch ook pedofiel geacht werden te zijn.
En zo'n uitspraak als
In Zutphen waren het indertijd kinderen van de Vrije School (zitten mijn kinderen ook op), die de ruiten ingooiden van de boekhandel die gedreven werd door een stel potten.
Denken dat je "het kwaad" kunt isoleren en aan een bepaalde groep mensen kunt toeschrijven helpt niet. Feiten kun je constateren, je kunt zelfs statistieken maken over de frequentie waarin bepaald gedrag binnen bepaalde groepen plaatsvindt, maar dan nog kun je beter geen algemene uitspraken doen van het kaliber als waar ik hierboven tegenin ging.
Dat is namelijk hetzelfde mechanisme waardoor homo's vroeger automatisch ook pedofiel geacht werden te zijn.
En zo'n uitspraak als
, out of the blue en met een knipoog, dat vind ik eigenlijk net zoiets als een luide scheet laten in gezelschap... enne liever politie dan een paar met zwart kroeshaar
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ha, toen ik vanavond op de A61 reed ter hoogte van knooppunt Bliesheim werdt ik heel traag ingehaald door een auto waar de binnenverlichting fel aanstond, de auto bleef un tijd naast mun cabine rijden en ik keek dus naar beneden en zag un man wijdbeens rijden met een mini en kouzen aan.....toen trok die op en hij deed het zelfde bij de truck die voor me reed....
.....had ik nu dus wel of niet 112 moeten bellen
groetjes vanuit Gundersheim
Mara
.....had ik nu dus wel of niet 112 moeten bellen
groetjes vanuit Gundersheim
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--