Post op TS en HIV

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

Morbide schreef:
ex-hetero travestiet schreef: Ik heb me onlangs laten testen, na dus 2 seksuele partners en ik ben dus zeker dat ik niks heb opgelopen.
Ergens zit je wel met de angst hoor, maar als de passie werkelijk oploopt dan is een condoom echt niks voor mij.
Het voelt niet als 'echt' aan bij het vrijen.
Hoe kun jij dat nou weten?
Hoe kan zij wat weten?
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

Al ben ik nog pre-op
Ik zal alleen in een vaste relatie zonder condoom doen en pas na het testen

Dan kan ik niks krijgen
tenzij meneer vreemd gaat...... :evil:
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

thea_ts schreef:
Morbide schreef:
ex-hetero travestiet schreef: Ik heb me onlangs laten testen, na dus 2 seksuele partners en ik ben dus zeker dat ik niks heb opgelopen.
Ergens zit je wel met de angst hoor, maar als de passie werkelijk oploopt dan is een condoom echt niks voor mij.
Het voelt niet als 'echt' aan bij het vrijen.
Hoe kun jij dat nou weten?
Hoe kan zij wat weten?
Hoe het niet echt aanvoelt om geneukt te worden met condoom terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Morbide schreef :

Hoe het niet echt aanvoelt om geneukt te worden met condoom terwijl ze dat nog nooit gedaan heeft.


Ik wil er wel op antwoorden hoor.

Maar laat men dit maar eerst eens verplaatsen naar het TS-subforum, waar ik eigenlijk nog steeds geen toegang toe heb.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Thea_ts :

Maar goed, als jij graag Russische roulette wilt spelen, dan moet je dat zelf weten.


Inderdaad, ik doe dat elke dag hoor.
Ik ben vrijwel elke dag in het verkeer en ik doe bovendien zeer veel kilometers met de fiets elk jaar.
Het hoort gewoon bij het dagelijkse leven......

En nog eens herhalen, als vrouw van 37 jaar heb ik exact 2 seksuele partners gehad tot nu toe.
Want ik was dus a-seksueel voor mijn transitie.
IK meen dat het risico nog wel meevalt.
Eén van die 2 partners had zich dan nog laten testen op HIV.
Neen overdreven is het zeker niet, en ik heb zo een mentaliteit van : als je moet ziek worden of iets moet oplopen, dan zal het gewoon gebeuren.
Maar dat is dan mijn persoonlijk 'geloof' natuurlijk.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Het voelt niet als 'echt' aan bij het vrijen.
Geen condoom, want dat voelt niet echt........maar een bio vrouw word vochtig bij opwinding zodat ze gepenetreerd kan worden als ze daar klaar voor is. Jij bent een post op en je maakt mij niet wijs dat je zodanig vochtig word dat je zomaar gepenetreerd kunt worden. Een fles glijmiddel te voorschijn trekken tijdens het hoogtepunt van jullie passie is dan wel 'echt' of zo?

Een bio vagina heeft een zelfreinigende functie. Een neo vagina niet. Hoe 'echt' voelt het voor je om na de sex te MOETEN spoelen ivm hygiene?
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ex-hetero travestiet schreef:Er zijn in België exact 1474 Mannen tussen 40-44 die besmet zijn met HIV.
Het grootste deel van die mannen zijn dan nog homoseksueel of niet- blank.
En jij denkt natuurlijk dat die homo's alleen seks hebben met homo's zeker? Die homo's hebben ook seks met bi mannen, die op hun beurt weer seks hebben met nietsvermoedende heterovrouwen die op hun beurt weer seks hebben met *echte* heteromannen.

Niet blanke mannen doen het natuurlijk in jouw opvattingen ook met alleen niet blanke m&v's zeker?

Verf jij je haar? Zo ja.......dan is je brein aangevreten geraakt door de waterstofperoxyde.
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Even gauw een berichtje voordat het topic misschien weggemoffeld wordt: misschien vallen die bi-mannen wel juist op je, waardoor je dan weer een grotere kans hebt om het te "krijgen". Ik zou niet alles aan het toeval willen overlaten.
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

gewoon altijd save sex das het beste...hoef je ook niet te raden of je besmet bent!
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

An78 schreef:gewoon altijd save sex das het beste...hoef je ook niet te raden of je besmet bent!
Breng ze dat maar eens aan hun *verstand*
Hertog Jan
dagelijks aanwezig
Berichten: 214
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 15:33
Locatie: <10 km onder utrecht

Bericht door Hertog Jan »

dat probeer ik zoveel mogelijk in mijn omgeving echter sommige mensen zijn gewoon hard leers!!!
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Bericht door lief dinnetje »

Thea TS :

Geen condoom, want dat voelt niet echt........maar een bio vrouw word vochtig bij opwinding zodat ze gepenetreerd kan worden als ze daar klaar voor is. Jij bent een post op en je maakt mij niet wijs dat je zodanig vochtig word dat je zomaar gepenetreerd kunt worden. Een fles glijmiddel te voorschijn trekken tijdens het hoogtepunt van jullie passie is dan wel 'echt' of zo?


Ik kan uit dit bericht al meteen 2 dingen afleiden.

1) Je hebt heel waarschijnlijk zelf geen neo-vagina.
2) Je hebt absoluut geen enkele fantasie als het op vrijen als vrouw met een man aankomt.

Ik meen immers dat een neo-vagina een hele pak voordelen heeft en dat het aantal nadelen enorm beperkt is.

Ten eerste is het gebruik van glijmiddel geen enkel probleem bij het vrijen. Mits enige fantasie lukt dat zelfs zonder dat je partner het echt in de gaten heeft. En als hij het wel in de gaten heeft dan hoeft het echt geen nadeel te zijn bij het vrijen.
Er is tegenwoordig heel veel beschikbaar op de markt.

Bedankt voor je reclame voor een Bio-vagina, maar zo een wonder is dat niet.
Zoals je hier kan lezen :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaginale_droogte

heeft 36,7 % van de bio-vrouwen exact hetzelfde probleem bij het vrijen.

Een bio vagina heeft een zelfreinigende functie. Een neo vagina niet. Hoe 'echt' voelt het voor je om na de sex te MOETEN spoelen ivm hygiene?

Dat valt heel goed mee en dat doe je gewoon even bij het nemen van bad of douche na het vrijen.
Er is niks aan.
Bovendien werd de vaginale irrigator absoluut niet speciaal gemaakt voor trans-vrouwen.
Met andere woorden : bio-vrouwen reinigen in bepaalde gevallen hun vagina ook op dezelfde manier als wij.

En toch niet onbelangrijk, wij hebben niet het probleem van de maandelijkse periode zoals dat bij bio-vrouwen wel het geval is.
Die vagina mag dan zelfreinigend zijn, het lijkt me ook wel absoluut nodig te zijn.
Verder hebben we geen baarmoeder ...ook een baarmoeder kan voor heel wat problemen zorgen bij bio-vrouwen (kanker, verwijderen van de baarmoeder op latere leeftijd)

Als ik dan toch 1 nadeel kan noemen, dan is het de verplichting om elke week 1 uurtje te dilateren als je geen seksuele betrekkingen hebt.
Maar verder, neen geen hinder van de neo-vagina.
Voor echte 'transen' is het een geschenk uit de hemel.

Ter info :
Ik ben nu 2 jaar post-op en ik zou meteen tekenen om de SRS opnieuw te doen. En zelfs nog 10 keer als het nodig zou zijn.
Ik voel me Post-SRS fantastisch tussen andere vrouwen, ik heb absoluut niet het gevoel dat ik anders ben.
Ik ben nu gewoon één van hen, overal en altijd.
Meer had ik niet verwacht en op meer had ik absoluut niet gehoopt.

Groeten,

Melina
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik kan het alleen maar beamen als trotse bezitter van een neovagina Melina....

....maar wat anders, het lijkt erop, dat in eerste instantie het de meeste mensen zonder vagina op het in-en-uit-gedoe aankomt als iemand het woord vrijen gebruikt......en zelfs bij die homos die ik ken, staat dit niet als het meest belangrijke op de wenslijst.....sterker nog, ik ken homos die dit helemaal nie graag doen......

.......ik bedoel maar.....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
ellenzand
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do mei 03, 2007 18:22

Bericht door ellenzand »

Iemand met een bio-vagina heeft mischien de onbewuste angst voor zwangerschap nog in zich zitten. Ook een sterilisatie is niet 100% betrouwbaar. En anders hoeft die man voor één nacht dat niet te weten. Als transvrouw lukt die 'smoes' niet en om dan aan te komen met: misschien heb jij wel HIV, dat bevordert het vertrouwen ook niet zo.

Doet me denken aan twee jaar terug op de huishoudbeurs. Stond een man iets aan te prijzen waarin menstruatiebloed werd opgevangen. Kon tijdens de menstruatie gewoon doorgevreeën worden. Zei een dame uit het publiek: blijft alleen nog hoofdpijn over...
Gebruikersavatar
thea_ts
dagelijks aanwezig
Berichten: 98
Lid geworden op: wo sep 12, 2007 11:49
Locatie: Rotterdam

Bericht door thea_ts »

ellenzand schreef:Iemand met een bio-vagina heeft mischien de onbewuste angst voor zwangerschap nog in zich zitten. Ook een sterilisatie is niet 100% betrouwbaar. En anders hoeft die man voor één nacht dat niet te weten. Als transvrouw lukt die 'smoes' niet en om dan aan te komen met: misschien heb jij wel HIV, dat bevordert het vertrouwen ook niet zo.

Doet me denken aan twee jaar terug op de huishoudbeurs. Stond een man iets aan te prijzen waarin menstruatiebloed werd opgevangen. Kon tijdens de menstruatie gewoon doorgevreeën worden. Zei een dame uit het publiek: blijft alleen nog hoofdpijn over...
Volgens mij heb jij er weinig van begrepen waar deze topic nou precies over ging.

*LOL*
Plaats reactie