Wordt dit forum ooit nog wel wat het eens was?

Algemeen

Moderator: Moderators

Wordt dit forum ooit nog wel wat het eens was?

Ja
9
53%
Nee
8
47%

Totaal aantal stemmen: 17

Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Morbide schreef:En ja, dit forum is op sterven na dood. Helaas.
Hoi Morbide,

Wat is er dan veranderd, waardoor dit forum in jouw visie terminaal is?
Het is me wel opgevallen dat je veel minder bent gaan schrijven hier, je zou je naam bij wijze van spreken kunnen veranderen in Dormide.
Jouw oeuvre heeft me in het verleden nog weleens geholpen om dingen in perspectief te plaatsen, daar heeft dit forum ook als geheel aan bijgedragen.

En ga nou niet vertellen dat het allemaal komt door een paar valse nichten hier en dat de weglopers gelijk hebben, dat is me te goedkoop. Ook twee jaar geleden werd er wel met vlammenwerpers gezwaaid, heel verfrissend vergeleken met fabeltjeskranten, roze wolken en de sprookjes van Grimm.

Sticky
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Sticky schreef:Ook twee jaar geleden werd er wel met vlammenwerpers gezwaaid, heel verfrissend vergeleken met fabeltjeskranten, roze wolken en de sprookjes van Grimm.
het is maar wat je "verfrissend" vindt... Mag ik opmerken dat een ieder zo zhaar eigen interpretatiekadertjes heeft? Ik zie geen enkel nut in het affakkelen van een ander mens, behalve wellicht om het eigen ego ietwat te verlichten... Maar het schijnt salonfähig te zijn. Vind je niet dat je je in zekere mate "veilig" zou moeten voelen op een forum dat zich bezig houdt met allerlei vormen van genderdysforie, in plaats van het ongeneerde en vaak ongenuanceerde gescheld?

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Nou Babette, ik denk daar ietsje anders over.
Veiligheid is heel wat anders dan elkaar maar een beetje naar het mondje praten. Dat is niet veilig, maar levensgevaarlijk en voer voor realiteitsstoornisjes.
Maar snel gekrenkte egootjes kunnen vaak niks met kritiek en voelen zich alleen maar 'aangevallen' als er iets wordt gezegd wat onwelgevallig is.
Veel plezier met de gebroedertjes Grimm.

Sticky
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Wat lopen jullie nou te zeiken. We zijn allemaal *MENSJES*.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Tussen naar de mond praten en een ordinaire scheldpartij zitten nog wel een paar grijstinten in volgens mij. Het is heel goed mogelijk het volledig met elkaar oneens te zijn zonder elkaar in de haren te vliegen.

Irene
Kleine stapjes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Irene schreef:Tussen naar de mond praten en een ordinaire scheldpartij zitten nog wel een paar grijstinten in volgens mij. Het is heel goed mogelijk het volledig met elkaar oneens te zijn zonder elkaar in de haren te vliegen.

Irene
+1

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Ach dat is op de *fabeltjeskrant* ook zo. Ga daar maar eens ter sprake brengen dat transen eigenlijk geen echte vrouwen zijn. Dan wordt je direct verbannen.

Daar moet je elkaar ook naar de mond lullen.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Sticky schreef: Wat is er dan veranderd, waardoor dit forum in jouw visie terminaal is?
Het is me wel opgevallen dat je veel minder bent gaan schrijven hier, je zou je naam bij wijze van spreken kunnen veranderen in Dormide.
Jouw oeuvre heeft me in het verleden nog weleens geholpen om dingen in perspectief te plaatsen, daar heeft dit forum ook als geheel aan bijgedragen.

En ga nou niet vertellen dat het allemaal komt door een paar valse nichten hier en dat de weglopers gelijk hebben, dat is me te goedkoop. Ook twee jaar geleden werd er wel met vlammenwerpers gezwaaid, heel verfrissend vergeleken met fabeltjeskranten, roze wolken en de sprookjes van Grimm.
Zoveel eer verdienen Mila en Patricia nou ook weer niet. Maar het heeft er wel mee te maken. Wat dit forum volgens mij de doodsteek heeft gegeven is niet zo makkelijk aan te wijzen. Misschien is het gewoon de houdbaarheidsdatum en is alles wat er te zeggen valt al lang gezegd, misschien is het gewoon conjuctuur en leeft de boel vanzelf weer op. Wat bij mij de animo om te gaan schrijven het meest heeft weggenomen is het (gebrek aan) beleid. Er werd pas ingegrepen toen het veel te laat was en dat ging dan ook nog eens gepaard met een excuus van niks. Ik ben erg blij dat er hier geen warme chocolademelk en dekentjes worden verstrekt bij de ingang en dat je elkaar niet verplicht hoeft dood te knuffelen anders was ik hier na 2 bans niet weer teruggekomen. Maar ik meen te kunnen merken dat het tijd is om org weer terug te geven aan de travestieten. Het verplaatsen van een aantal draden vind ik een teken aan de wand. Transigheid schijnt niet meer onder T* algemeen te vallen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Morbide, hoe vaak heb jij wel niet geschreven dat travestie iets heel anders is dan transseksualiteit? En dat de dagelijkse levens van travestieten en transseksuelen enorm verschilt doordat transen openlijk leven en travestieten niet?
Dus niet zo gek dat er een apart open ts forum is aangemaakt.
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Morbide schreef toch ook eens een keer iets in de trant van dat travestieten willen meeliften op de acceptatie en goodwill van transen oid.

En dan nu gaan lopen kwaken over dat transen los gezien worden van?
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Humour, Thea :)
If all else fails, buy new shoes
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Je maakt 't er niet gezelliger op, Patricia...
[En jij ook niet, Lisa]

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

ja mss wordt het weer eens tijd voor een passabiliteitstopic... om de gemoederen weer een beetje tot rust te brengen hier...
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Elsie schreef:ja mss wordt het weer eens tijd voor een passabiliteitstopic... om de gemoederen weer een beetje tot rust te brengen hier...
Ja, passabiliteit part 999 :)

Deze topic over passabiliteit vond ik trouwens ook wel leuk:

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... sabiliteit
thea_ts
dagelijks aanwezig

Bericht door thea_ts »

Lisa met een S schreef:Humour, Thea :)
Wat ben jij paranoide Liso, je lijkt wel een trans.

Thea.
Plaats reactie