Goed om te weten, Ik zal daar rekening mee houden dan!Mara schreef: ....zelfs Frederique is er inmiddels achter gekomen, dat ze mij bvb(en ook un hoop anderen) niet zooooo serieus moet nemen (trouwens, goeie reactie hier boven)
liefs
Mara
Waarom de Pil dwars zat
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Joy schreef :
valt allemaal best mee, zijn er enkelen die zich bewust van een kant laten zien die niet echt florisant is, meerderheid gedraagt zich netjes, en die enkelen zijn snel verdwenen, al dan niet gebanned
Ja maar ze blijven ook wel terugkomen.
Het is mogelijk gewoon een hobby van hun ?
Enfin ik lig er ook niet echt wakker van .....negatieve mensen heb je overal.
Het is aan de andere op dit forum om een 'eerlijk' en indien mogelijk 'positief' beeld neer te zetten van het leven als trans-vrouw in de maatschappij vandaag.
Soms heb ik het gevoel dat we ons teveel geviseerd voelen ....alsof het leven van bio-vrouwen altijd zo éénvoudig is.
Vergeet het maar .......het feit dat je wel kinderen kan krijgen is bijvoorbeeld niet voor alle vrouwen zo éénvoudig.
Groetjes,
Mel
valt allemaal best mee, zijn er enkelen die zich bewust van een kant laten zien die niet echt florisant is, meerderheid gedraagt zich netjes, en die enkelen zijn snel verdwenen, al dan niet gebanned
Ja maar ze blijven ook wel terugkomen.
Het is mogelijk gewoon een hobby van hun ?
Enfin ik lig er ook niet echt wakker van .....negatieve mensen heb je overal.
Het is aan de andere op dit forum om een 'eerlijk' en indien mogelijk 'positief' beeld neer te zetten van het leven als trans-vrouw in de maatschappij vandaag.
Soms heb ik het gevoel dat we ons teveel geviseerd voelen ....alsof het leven van bio-vrouwen altijd zo éénvoudig is.
Vergeet het maar .......het feit dat je wel kinderen kan krijgen is bijvoorbeeld niet voor alle vrouwen zo éénvoudig.
Groetjes,
Mel
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Mel je hebt gelijk....
,,,,,trouwens wist je eigenlijk dat ik ooit un wielerswetstrijt in de Kreisklasse toen in Oostduitsland heb gewonnen......ff zo by the way.....
....ja ook ik fiets graag.....maar krijg het vanwege mun werk nie meer zo van mekaar.....gezien mun renfiets ooit is gestolen van un junkie in Heerlen.....nu heb ik alleen nogmaar mun mountainbike.....waarmee ik ook maar zelden onderweg ben.....
liefs
Mara
,,,,,trouwens wist je eigenlijk dat ik ooit un wielerswetstrijt in de Kreisklasse toen in Oostduitsland heb gewonnen......ff zo by the way.....
....ja ook ik fiets graag.....maar krijg het vanwege mun werk nie meer zo van mekaar.....gezien mun renfiets ooit is gestolen van un junkie in Heerlen.....nu heb ik alleen nogmaar mun mountainbike.....waarmee ik ook maar zelden onderweg ben.....
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Sja, natuurlijk is het leven van biovrouwen ook niet altijd eenvoudig. Elk huisje heeft z'n kruisje (en sommige kruisjes zouden best eens groter kunnen zijn dan die van ons). Herman van Veen zong ooit:
Je weet niet wat je ziet,
Je ziet niet wat je weet,
wat je liever maar vergeet
Wat je niet ziet dat weet je niet
Wie je niet bent die ken je niet
[...]
Je bent een man die droomt van dood
Jouw wereld ziet zwart van rouw
Je denkt: gelukkig de vrouw
Die daar schommelend loopt met dat kind in haar schoot
Als je kon ruilen dan wist je het wel
Maar die vrouw draagt al maanden zo'n kankergezwel
[zie hier voor de volledige tekst]
En toch... Ik heb over mijn diabetes wel eens geroepen "als jij een probleem hebt, heb ik in dezelfde situatie twee problemen, nl ook die diabetes". Zo voel ik het met gender ook wel eens.
Ach... En op andere momenten ben ik blij dat ik het traject ben ingegaan. Kan ik me die arme jongen van 34 nog herinneren wiens leven helemaal was vastgelopen. Wat ben ik in 4 jaar veranderd (en wat is mijn leven verbeterd!).
Groetjes,
Frederique
Je weet niet wat je ziet,
Je ziet niet wat je weet,
wat je liever maar vergeet
Wat je niet ziet dat weet je niet
Wie je niet bent die ken je niet
[...]
Je bent een man die droomt van dood
Jouw wereld ziet zwart van rouw
Je denkt: gelukkig de vrouw
Die daar schommelend loopt met dat kind in haar schoot
Als je kon ruilen dan wist je het wel
Maar die vrouw draagt al maanden zo'n kankergezwel
[zie hier voor de volledige tekst]
En toch... Ik heb over mijn diabetes wel eens geroepen "als jij een probleem hebt, heb ik in dezelfde situatie twee problemen, nl ook die diabetes". Zo voel ik het met gender ook wel eens.
Ach... En op andere momenten ben ik blij dat ik het traject ben ingegaan. Kan ik me die arme jongen van 34 nog herinneren wiens leven helemaal was vastgelopen. Wat ben ik in 4 jaar veranderd (en wat is mijn leven verbeterd!).
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ja Frederique,
ik kan me indenken dat je leven veranderd is. Ik heb nu van 2 personen dat meegemaakt, die in een nog korter tijdsbestek zijn veranderd van man naar vrouw en dat is wel een hele verandering.Voor beiden wel gelukkig dat ze dat gedaan hebben.
Herman van Veen heeft meer van dit soort liedjes gezongen.
Groetjes Bea.
ik kan me indenken dat je leven veranderd is. Ik heb nu van 2 personen dat meegemaakt, die in een nog korter tijdsbestek zijn veranderd van man naar vrouw en dat is wel een hele verandering.Voor beiden wel gelukkig dat ze dat gedaan hebben.
Herman van Veen heeft meer van dit soort liedjes gezongen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- Eredivisie
Mara schreef :
Dat is wel knap hoor.
Want een wedstrijd winnen is zeker niet gemakkelijk ....je moet toch veel lef hebben en vooral veel snelheid kunnen maken.
Spijtig dat je fiets werd gestolen .......je moet er natuurlijk ook wel de tijd voor hebben, want je moet toch veel trainen om tegenwoordig te kunnen volgen in het internat. dameswielrennen.
Maar als je eens in de buurt van Zaventem (zeer dicht bij de luchthaven in België) bent dan wil ik wel eens gaan rijden hoor.
Naast de wedstrijden is het me toch vooral te doen om het sociaal contact ...
Groetjes,
Mel
Dat is wel knap hoor.
Want een wedstrijd winnen is zeker niet gemakkelijk ....je moet toch veel lef hebben en vooral veel snelheid kunnen maken.
Spijtig dat je fiets werd gestolen .......je moet er natuurlijk ook wel de tijd voor hebben, want je moet toch veel trainen om tegenwoordig te kunnen volgen in het internat. dameswielrennen.
Maar als je eens in de buurt van Zaventem (zeer dicht bij de luchthaven in België) bent dan wil ik wel eens gaan rijden hoor.
Naast de wedstrijden is het me toch vooral te doen om het sociaal contact ...
Groetjes,
Mel
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wel Melina....ik won op school un wedstrijdje, die je nie zo serieus moet nemen, maar sportief ben ik allemaal......twee jaar trug fietste ik nog elke dag zeker 2 a 3 uur just voor de lol en om mun depressies tegen te werken, wat heel erg goed heeft geholpen.....
......trouwens ben ik bij Padova net aan het laden voor België, maar weet nie of ik zelf ga lossen, gezien ik heel vaak onderweg ga omkoppelen en weer trug naar Italië ga......maar het is ook al vaker geweest dat ik op het vliegveld in Zaventem stond om mun nachtrust te houden.....ik heb op dit moment alleen het probleem dat mun internet het alleen in Italië doet......does ff vantevoren iets afspreken is best moeilijk....maar als je wil, kunnen we per pb de telefoonnummers uitwisselen.....
groetjes
Mara
......trouwens ben ik bij Padova net aan het laden voor België, maar weet nie of ik zelf ga lossen, gezien ik heel vaak onderweg ga omkoppelen en weer trug naar Italië ga......maar het is ook al vaker geweest dat ik op het vliegveld in Zaventem stond om mun nachtrust te houden.....ik heb op dit moment alleen het probleem dat mun internet het alleen in Italië doet......does ff vantevoren iets afspreken is best moeilijk....maar als je wil, kunnen we per pb de telefoonnummers uitwisselen.....
groetjes
Mara
-
- Eredivisie
fietste ik nog elke dag zeker 2 a 3 uur just voor de lol en om mun depressies tegen te werken, wat heel erg goed heeft geholpen.....
Ja dat werkt dus inderdaad perfekt .....ik fiets ook soms de stress van het werk weg.
Ja ik zal je mijn GSM nummer mailen ....ik fiets eigenlijk bijna elke avond na het werk (dus tussen 18:00 en 21:30)......heb jij je MTB gewoon mee dan ?
Groetjes,
Melina
Ja dat werkt dus inderdaad perfekt .....ik fiets ook soms de stress van het werk weg.
Ja ik zal je mijn GSM nummer mailen ....ik fiets eigenlijk bijna elke avond na het werk (dus tussen 18:00 en 21:30)......heb jij je MTB gewoon mee dan ?
Groetjes,
Melina
-
- Eredivisie
Joy schreef :
fietsen, heerlijk, fiets iedere zomer kilometers alle kanten op, totdat ik mijn racefiets verkocht in d ewinter, snel een nieuw halen want ik mis het op een dag als deze
Dat snap ik wel.
Ik heb de voorbije 2 dagen al 200 km kunnen genieten en ik vertrek nu voor 110 km .....tijdens de weekend of op verlofdagen is het echt genieten bij zo een weertje.
Zelf trainen is dan best aangenaam hoor .....toch iets anders dan bij regen en 0 graden bijvoorbeeld.
Groetjes,
Mel
fietsen, heerlijk, fiets iedere zomer kilometers alle kanten op, totdat ik mijn racefiets verkocht in d ewinter, snel een nieuw halen want ik mis het op een dag als deze
Dat snap ik wel.
Ik heb de voorbije 2 dagen al 200 km kunnen genieten en ik vertrek nu voor 110 km .....tijdens de weekend of op verlofdagen is het echt genieten bij zo een weertje.
Zelf trainen is dan best aangenaam hoor .....toch iets anders dan bij regen en 0 graden bijvoorbeeld.
Groetjes,
Mel
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja doe maar, krijg je de mijne ook......en nee het fiets kan nie mee.....we wisselen zo vaak van trailer en heel vaak zijn ze ook nog verzegelt.....en achter de cabine hangen is me te link, veelste diefstalgevoelig die mooie tweewieler......maar ik ga me skelers halen want ik begin het langzaamaan te merken, dat mun conditie achteruit gaatex-hetero travestiet schreef:Ja ik zal je mijn GSM nummer mailen ....ik fiets eigenlijk bijna elke avond na het werk (dus tussen 18:00 en 21:30)......heb jij je MTB gewoon mee dan ?
Mara