Wat een heerlijke dag....
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Vandaag na het werk naar de kapper en daarna nog wat gaan winkelen .....zalig weer leuke schoenen gevonden.
Nog steeds goed weer, er hing weer spanning in de lucht .......heel leuk om zo vrij te zijn en zonder enige vorm van stress te winkelen en af en toe te flirten met de mannen.
Zo een rustdagje doet echt wel goed ......
Groetjes,
Mel
Nog steeds goed weer, er hing weer spanning in de lucht .......heel leuk om zo vrij te zijn en zonder enige vorm van stress te winkelen en af en toe te flirten met de mannen.
Zo een rustdagje doet echt wel goed ......
Groetjes,
Mel
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik had gister gewoon eens vrij en zat thuis.....
.....en Melina, als je zin hebt, kunnen we vanochtend eens un koffie gaan drinken in Brussel.....moet lossen bij de Fortisbank in de Rue de Fussee
Mara
.....en Melina, als je zin hebt, kunnen we vanochtend eens un koffie gaan drinken in Brussel.....moet lossen bij de Fortisbank in de Rue de Fussee
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Eredivisie
Hoi Mara,
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben nu al bezig aan het werken ....enfin ik start om 8:00 vandaag en ik kan dus niet weg vandaag ...jammer.
Mijn werkuren liggen tussen 7:30 en 18:00, meestal start ik tussen 7:30 en 8:00 om dan 's avonds nog te kunnen trainen.
Vanavond train ik wel in de fitness, want ze geven heel slecht weer ......
Een andere keer misschien Mara ....
Groetjes,
Melina
Bedankt voor het aanbod, maar ik ben nu al bezig aan het werken ....enfin ik start om 8:00 vandaag en ik kan dus niet weg vandaag ...jammer.
Mijn werkuren liggen tussen 7:30 en 18:00, meestal start ik tussen 7:30 en 8:00 om dan 's avonds nog te kunnen trainen.
Vanavond train ik wel in de fitness, want ze geven heel slecht weer ......
Een andere keer misschien Mara ....
Groetjes,
Melina
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tuurlijk Mel....we lopen(of fietsen) ons vast wel nog eens over de wegex-hetero travestiet schreef:Een andere keer misschien Mara ....
Zal het leuk vinden
Groetjes vanuit Carisio
Mara
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Hoezo, heb je daar dan hagel en ijzel.....want hier regend het pijpenstijlenThe Progynova@ 's schreef:Ik denk dat je daar beter weer hebt dan hier.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maar nu nie meer......lekker de hele namiddag wezen zwemmen in de zee aan de zuidelijkste punt van Sicilië.....en ik heb nog het hele weekend vrij hierzo.....Mara schreef:Hoezo, heb je daar dan hagel en ijzel.....want hier regend het pijpenstijlenThe Progynova@ 's schreef:Ik denk dat je daar beter weer hebt dan hier.
Allemaal de groeten vanuit Pozzallo
Mara
Ga ons allemaal even lekker lopen maken zeg! Hier is het zeker niet onaardig, maar mij te fris!Mara schreef:Maar nu nie meer......lekker de hele namiddag wezen zwemmen in de zee aan de zuidelijkste punt van Sicilië.....en ik heb nog het hele weekend vrij hierzo.....
Allemaal de groeten vanuit Pozzallo
Mara
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Tis alleen om jullie jaloers te maken Joy en Babette .....ik heb echt un droombaan en de ritten worden steeds leuker en mun geheugenkaart van de camera zit al weer barstend vol.....morgen lekker boodschappen doen in Agrigento en un beetje de stad verkennen en ik denk dat ik daarna weer ergens het water inspring.....uiteindelijk ga ik de hele zuidkust langs en hoef pas maandag in Marsala te zijn om lekkere wijn te laden.....dus tijd zat om van alles en nogwat te doen....dus ook ff te kijken hoe het hieraantoe gaat
En over trav.org-junky gesproken Joy......dat ben jij meer dan ik volgens mij....maar laat ons daar ipv un praatgroep te bezoeken, un nieuwe draad voor in het leven hevelen
groetjes vanuit Marina Di Acate(Vittoria)
Mara
En over trav.org-junky gesproken Joy......dat ben jij meer dan ik volgens mij....maar laat ons daar ipv un praatgroep te bezoeken, un nieuwe draad voor in het leven hevelen
groetjes vanuit Marina Di Acate(Vittoria)
Mara