Ah, jij dacht ook dat ik T-gerelateerde seks bedoelde. En dat er iets met oriëntatie in het spel is. Dat was allebei niet mijn bedoeling.lindaR schreef:Als je dat bedoeld.
De sex met mijn vrouw is niet veranderd.
Ik zal altijd van vrouwen blijven houden.
seksuele ervaringen
Moderator: Moderators
Inderdaad dacht ik dat.
Er is gewoon het simpele feit dat ik niet met Linda bij mijn vrouw hoef aan te komen, dat is één.
En zoals ik er nu mee bezig ben kan ik heel goed de man rol scheiden van de T. Misschien staat het er een beetje rottig, maar het is ook voor het eerst dat er iemand naar vraagt.
Er is gewoon het simpele feit dat ik niet met Linda bij mijn vrouw hoef aan te komen, dat is één.
En zoals ik er nu mee bezig ben kan ik heel goed de man rol scheiden van de T. Misschien staat het er een beetje rottig, maar het is ook voor het eerst dat er iemand naar vraagt.
In de twintig jaar dat mijn partner en ik bij elkaar zijn,zijn we seksueel nooit zo heel actief geweest,gewoon omdat we er nooit zo veel behoefte aan hadden.
Goed beschouwd is het een groot wonder dat we 2 kids hebben verwekt
Op onze eigen manier hebben we ons wel altijd "vermaakt".
Nu na ruim een jaar rle en hormonen "vermaken" we ons nog zo af en toe prima.
Of dat ook lukt na de srs? we zien wel,we maken ons er geen van beiden echt zorgen om.
Toch heb ik gekozen voor antwoord 4 omdat door de jaren heen de "daad" steeds moeilijker werd,gelukkig laten we die nu achterwege als er eens iets gebeurt.
groetjes Helen
Goed beschouwd is het een groot wonder dat we 2 kids hebben verwekt
Op onze eigen manier hebben we ons wel altijd "vermaakt".
Nu na ruim een jaar rle en hormonen "vermaken" we ons nog zo af en toe prima.
Of dat ook lukt na de srs? we zien wel,we maken ons er geen van beiden echt zorgen om.
Toch heb ik gekozen voor antwoord 4 omdat door de jaren heen de "daad" steeds moeilijker werd,gelukkig laten we die nu achterwege als er eens iets gebeurt.
groetjes Helen
+1 Het is beslist niet iets om naar te streven, hoor, dat het niet (meer) gaat lukken om die te scheiden. En het is niet iets om je voor te schamen, dat je gewoon man kunt zijn.Irene schreef:Dat staat niet rottig, dat is hartstikke fijn voor je.
@ Helen: dat klinkt wel redelijk luchtig. Bij mij is het ongeveer net zo, al ben ik dan wat zwaarder op de hand . En ik had/heb de behoefte wel, maar kon/kan er tegelijkertijd erg slecht mee uit de voeten. In bed op mijn mannelijkheid aangesproken worden heeft altijd een soort paniek met zich meegebracht. En ik kon de gevoelens van verwarring niet op het nachtkastje kwijt. Die vormden wel degelijk een belemmering. Bij mijn partner is de behoefte nooit sterk geweest; dat is er mede debet aan dat wij het zo lang bij elkaar uithouden.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes