Dus is het rustig, de meeste mensen zitten in het weekend niet achter hun computer, zoals doordeweeks, maar ik verbaas me nergens meer over hoor. Af en toe ben ik voor mijn gevoel nauwelijks weggeweest en staat het hele forum toch weer vol. Vandaag voldeed het aan mijn verwachtingen
2001 Mensen die in 24 uur 1 postje produceren. Dat is niet wat ik verwacht van een forum...
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
van die 2001 mensen zijn er een flink aantal doublures, een groot aantal die al jaren niets meer hebben gepost, een serieus aantal die nog nooit wat gepost hebben en een stuk of tien die regelmatig iets posten en die hebben zo nu en dan ook wel iets anders te doen
Doublures? Hoe weet jij dat nou weer? Ik zeg bannen die hap. 1 Account is mooi genoeg.
Het lijkt hier de chat wel. Niemand die wat zegt omdat ze allemaal heel druk privé zijn. Getsie.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Oneens. Als dit een huiskamer wil zijn voor de tradinges dan zouden ook slowwchat postjes van harte welkom moeten zijn.
Fiona lacht nu heel verlegen en zegt "dat vind ik wel heel bijzonder." ^^
Morbide schreef:Vegetiel lijkt me niet een echt woord.
't is een uitdrukking uit m'n jeugd... Maar daar ging het ook niet om; het ging om het feit dat er in deze huishouding vaak en prima vegetarisch gekookt en gegeten wordt...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Nog een paar daagjes en dan is er een verwijzing extra. Naar hier. xD