Oogschaduw voor dummies
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
Ja, er zijn verschillende kleurstellingen (12 geloof ik) en ze zijn allemaal met 3 kleuren, highlighter en 2 andere.anjatheefee schreef:Als ik ze zie koop ik ze, is het proberen waard. Ik wist niet dat zoiets bestond. Zijn er verschillende patroontjes?
Om de blending voor elkaar te krijgen moet je ze even minimaal bewegen en naar buiten en/of binnen "slepen".
Er is niet veel beweging nodig maar zo ziet het er mooi uit en loopt het over en krijg je geen scheidingslijntjes.
Op de verpakking staat dat je verschillende kleuren ook over elkaar kan doen.
Dat lijkt me persoonlijk een zooitje te worden maar goed.
Ik heb ze pas één keer gebruikt en dat zag er mooi uit.
Nu ik weet hoe het werkt krijg ik het de volgende keer waarschijnlijk nog beter.
Net als met gewone makeup, je moet even de slag hebben dus waarschijnlijk kost het je een paar pads om het goed te krijgen.
Natuurlijk mag jij zeggen dat het je niets lijkt.Morbide schreef:
@Saartje, voel je niet zo op je teentjes getrapt want dat is nergens voor nodig. Ik mag hier toch hopelijk wel zeggen dat iets me niks lijkt zonder daar een hoop drama voor terug te krijgen. Ik heb de pads weliswaar niet geprobeerd maar heb ze wel gegoogeld. Wat ik er op tegen heb is het volgende: ze zijn enorm duur, veel meer milieuvervuilend en ze staan haaks op wat make up volgens mij zou moeten doen, namelijk het benadrukken van je mooie kanten en het verdoezelen van je wat mindere kanten. Er is geen one size fits all make upje. Ieder gezicht is anders en een ieder zal daar zhaar beste techniek bij moeten vinden. Bovendien wordt het resultaat van die pads volgens mij gewoon lelijk door de harde scheidslijn tussen de 2 kleurtjes. Oogschaduw moet je m.i. in elkaar over laten lopen.
Mag iemand anders het misschien wél iets lijken?
Of moeten we allemaal aan jouw "mijn inziens" ondergeschikt zijn?
Het schijnt toch dat je, over het algemeen negatieve, goede raad steeds minder goed gewaardeerd wordt hier.
Zoek het maar lekker uit met je uberkennis.
Ik heb ze geprobeerd - een enkel laagje eyeshadow aanbrengen gaat nog wel, maar meerdere kleurtjes met elkaar combineren ... dan zie ik er uit als een mislukte dragqueen.
Met die eyemagic pads gaat het in 1 keer prima!
Het enige wat je moet doen is het vervagen van de kleuren zodat er geen keihard onderscheid is tussen de twee kleuren, maar zodat ze mooi in elkaar overlopen.
Groetjes,
Myrte
Met die eyemagic pads gaat het in 1 keer prima!
Het enige wat je moet doen is het vervagen van de kleuren zodat er geen keihard onderscheid is tussen de twee kleuren, maar zodat ze mooi in elkaar overlopen.
Groetjes,
Myrte