iemand..
Moderator: Moderators
klinkt idd erg positief allemala, dat willen we lezen
ik heb vandaag het voorrecht om met spoed een rekening te gaan betalen aan de balie van de gemeente om te voorkomen dat de deurwaarder mijn kerst komt verknallen, gevalletje totaal vergeten rekening
ik ben enorm uitgeslapen dus het komt allemaal wel goed, en de vriendelijkheid zelve, ik ga de mensen aan de balie een zeer warm kerstgevoel geven met mijn vriendelijkheid
alles is positief te benaderen en ernaar handelen idem
als ik terugkom gun ik mezelf een lekkere kop warme sjoko zonder slagroom, we moeten niet overdrijven, tut mijn mooiste outfit aan en geniet van de prachtige dag
ik heb vandaag het voorrecht om met spoed een rekening te gaan betalen aan de balie van de gemeente om te voorkomen dat de deurwaarder mijn kerst komt verknallen, gevalletje totaal vergeten rekening
ik ben enorm uitgeslapen dus het komt allemaal wel goed, en de vriendelijkheid zelve, ik ga de mensen aan de balie een zeer warm kerstgevoel geven met mijn vriendelijkheid
alles is positief te benaderen en ernaar handelen idem
als ik terugkom gun ik mezelf een lekkere kop warme sjoko zonder slagroom, we moeten niet overdrijven, tut mijn mooiste outfit aan en geniet van de prachtige dag
Het vriendelijkheidsvirus heerst!
Ik ga net boodschappen doen...
Nagellak er eerst af (zat er al een week op en was nodig aan vervanging toe plus een vijltje er over kan ook geen kwaad)
Niet glad geschoren, grumble grumble, de deur uit even snel naar de super.
Opeens wil iedereen (allemaal vrouwen) een praatje maken.
Ik heb nog nooit zo gezellig boodschappen gedaan hahahaha.
Ben ik net bijna thuis, loopt me een aziatisch vrouwtje tegemoet.
Ze kijkt me aan en begint te glimlachen.
Blijkbaar zie ik er vrouwelijker uit dan ik denk.
Of ik heb ergens een klodder van het een of ander vergeten weg te halen.
Ik ga net boodschappen doen...
Nagellak er eerst af (zat er al een week op en was nodig aan vervanging toe plus een vijltje er over kan ook geen kwaad)
Niet glad geschoren, grumble grumble, de deur uit even snel naar de super.
Opeens wil iedereen (allemaal vrouwen) een praatje maken.
Ik heb nog nooit zo gezellig boodschappen gedaan hahahaha.
Ben ik net bijna thuis, loopt me een aziatisch vrouwtje tegemoet.
Ze kijkt me aan en begint te glimlachen.
Blijkbaar zie ik er vrouwelijker uit dan ik denk.
Of ik heb ergens een klodder van het een of ander vergeten weg te halen.
- Anitamichelle
- ForumFan
- Contacteer:
Heerlijk positief.
De kerstdagen staan voor de deur, en heb ook paar daagjes vrij.
De dagen gaan weer lengen, de zomer komt weer dichterbij.
Het gevoel van vrijheid, leven.
Het gevoel van, ik ben niet alleen, ook niet voor heel even.
Het samen zijn hier is al positief.
Al is niet altijd een ieder even lief
Met een positief gevoel zal alles slagen
Ik wens iedereen fijne feestdagen
XXXXXx
De kerstdagen staan voor de deur, en heb ook paar daagjes vrij.
De dagen gaan weer lengen, de zomer komt weer dichterbij.
Het gevoel van vrijheid, leven.
Het gevoel van, ik ben niet alleen, ook niet voor heel even.
Het samen zijn hier is al positief.
Al is niet altijd een ieder even lief
Met een positief gevoel zal alles slagen
Ik wens iedereen fijne feestdagen
XXXXXx
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt Enjoy
Iets positiefs? okj komtie
-De dag begon met een lekker ontbijt op bed ,bereid door de kids,met een verse bak koffie.
-Daarna met het hele gezin nog ff lekker geravot.
-Daarna met mijn dochter samen ff de stad in(altijd feest)
-Bij de Hema natuurlijk een heerlijke rookworst.
-Er staat een heerlijk geurende rolade te sudderen Voor het kerstdiner van morgen.
-En als laatste maar misschien wel het meest posief,mijn rle zit er op dus sta sinds vorige week op de wachtlijst voor de srs.
Positief genoeg?
xxx Helen
-De dag begon met een lekker ontbijt op bed ,bereid door de kids,met een verse bak koffie.
-Daarna met het hele gezin nog ff lekker geravot.
-Daarna met mijn dochter samen ff de stad in(altijd feest)
-Bij de Hema natuurlijk een heerlijke rookworst.
-Er staat een heerlijk geurende rolade te sudderen Voor het kerstdiner van morgen.
-En als laatste maar misschien wel het meest posief,mijn rle zit er op dus sta sinds vorige week op de wachtlijst voor de srs.
Positief genoeg?
xxx Helen
Luctor et emergo
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Dit kan zo allemaal niet hoor, waar is het heerlijke ouderwetse moppergevoel van het forum gebleven?
@Irene: Als ik niet enkele mensen die mijn gevoelens al kenden er op attent had gemaakt had werkelijk niemand iets door gehad.....hoe blind kun je zijn, mooi bewerkte stretchbroek, waar ik mijn mannelijke collega's echt niet in zie lopen.
Nou op naar het ware kerstgevoel dan.....de dagen heerlijk rustig beginnen om me daarna in het al dan niet misplaatste feestgevoel van anderen te begeven. Het is niet mijn ding, die verplichte gezelligheid, maar gelukkig is er een 3e kerstdag en dan komen er een paar goede vriendinnen!
Ik ga nu naar het aan mezelf beloofde bad, en dan lekker doen waar ik zelf zin in heb.....hoezo een rotleven?
Claudia
@Irene: Als ik niet enkele mensen die mijn gevoelens al kenden er op attent had gemaakt had werkelijk niemand iets door gehad.....hoe blind kun je zijn, mooi bewerkte stretchbroek, waar ik mijn mannelijke collega's echt niet in zie lopen.
Nou op naar het ware kerstgevoel dan.....de dagen heerlijk rustig beginnen om me daarna in het al dan niet misplaatste feestgevoel van anderen te begeven. Het is niet mijn ding, die verplichte gezelligheid, maar gelukkig is er een 3e kerstdag en dan komen er een paar goede vriendinnen!
Ik ga nu naar het aan mezelf beloofde bad, en dan lekker doen waar ik zelf zin in heb.....hoezo een rotleven?
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Ik ws om 15:45 klaar in Genemuiden, reed om 14:00 voorbij Emmen. Heb nog wel even aan je gedacht trouwens. Kant van Ter Apel? Vanaf de N34 is dat, bij elkaar, misschien n half uurtje extra rijden. Half uurtje er bij voor de koffiue en ik was om 16:45 richting de zaak gegaan.TV-Bea schreef: Ik woon dan aan de verkeerde kant van Emmen. En als ik je route bekijk ben je je tijd wel nodig om weer op tijd thuis te zijn. Ik woon aan de kant van Ter-Apel.
Groetjes Bea.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.
Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gisteravond bij mij thuis kerst gevierd met mn ouders. En omdat het hier was, kon ik ook mezelf zijn. En daarna heerlijk naar de ACU gegaan om bardienst te draaien, lieve mensjes te begroeten en nog meer lieve mensjes te leren kennen. Tweede kerstdag was dus 1 groot feest. En daar had ik 3,5 uur slaap graag voor over!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.