Red Sandra

Algemeen

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ajira schreef:
er zijn c.a. 106 miljard mensen op aarde.. en nog c.a. 20 syberische tijgers.. voor mij is het leven van zo'n tijger belangrijker
Overdijf je niet een beetje: ca 6 miljard mensen lijkt me wel genoeg en ofschoon de siberische tijger nagenoeg is uitgestorven zijn er nog altijd meer dan een paar honderd van in het wild.

Irene
Kleine stapjes
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

't was dan ook een symbolisch voorbeeld.. :wink:
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

in dat voorbeeld raakt dierenleed me altijd harder dan mensenleed, en ben ik ook eerder bereid daar mijn handen voor uit de mouwen te steken

mensen zijn zwijnen als het om omgang met dieren aankomt
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Mijn vader heeft MS. Zal ik nu ook een website oprichten voor de stichting MS research?

Wat ik hier mee wil zeggen is, als ik elke soortgelijke site geld ga geven, wie betaald dan nog mijn brood?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Voor jouw beeld: ik betaal mee aan alle dienstverlening en onderzoek die de stichting MS Research ook in het belang van jouw vader doet. En zoals ik niet een ton betaal aan Sandra betaal ik ook geen ton aan MS Research. Je kunt het een doen zonder het andere na te laten...
Maar, nogmaals, je bent nergens toe verplicht. Als een paar euro voor dit doel voor jou te veel is, wie ben ik dan om daarover te oordelen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

niet, maar er klinkt wel een wil tot overtuiging dat een ander ook moet geven in je schrijven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Joyy schreef:niet, maar er klinkt wel een wil tot overtuiging dat een ander ook moet geven in je schrijven
Bedankt. Ik kon het niet beter verwoorden.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Joyy schreef:niet, maar er klinkt wel een wil tot overtuiging dat een ander ook moet geven in je schrijven
Moet of mag ? Je kunt wel altijd overal kritisch op zijn, maar soms zijn er ook nuance verschillen, maar een verschil tussen moeten en mogen is wel wat groter. Als jij het als een moeten voel door wat Frederique schrijft, zegt dat misschien meer over jezelf dan over Frederique.
adriana
Eredivisie

Bericht door adriana »

Ajira

even terug,
zoals ik ergens gelezen heb, wat betreft die c.a. 106 miljard mensen, dit is een schatting van het totale aantal mensen wat tot nu toe op deze planeet heeft geleefd.
Dus c.a. 106 miljard mensen getalsmatig was wel juist, je vraagd je wel af als die allemaal weer re-incarneren, dan wordt het knap krap hier.
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

uiteraard nannette

nochtans valt niet te ontkennen dat de verdedigende reactie van frederique die ondertoon wel degelijk heeft

niks mis mee maar als je er steeds voor zet: iemand moet zelf weten etc, dan komt mij dat niet helemaal zuiver over

uiteraard zegt dat weer een hoop over mij, net zoals jouw reactie weer wat zegt over jou

:wink:
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Misschien wordt de verdedigende reactie wel veroorzaakt door de aanvallende toon in de berichten van iemand anders...

Groetjes,

Frederique
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Frederique_ schreef:Misschien wordt de verdedigende reactie wel veroorzaakt door de aanvallende toon in de berichten van iemand anders...

Groetjes,

Frederique
aangezien je op een berichtje van mij reageerd, denk ik dat je het daar over hebt. In dat geval kan ik Nanette alleen maar gelijk geven: dat zegt iets over jou. Wat ik er mee wilde zeggen is dat je moeilijk voor elk onderzoek,elke behandeling, etc geld kan geven. Hoe schrijnend het geval ook is.

Op Madagaskar is een meisje met 13 tenen geboren. ( http://www.depers.nl/opmerkelijk/273118 ... boren.html )De ingreep om de drie extra tenen te verwijderen kost "slechts" 60euro. Een bedrag dat de moeder niet heeft. En de regering blijkbaar ook niet. Wie gaat er voor haar geld inzamelen? Want zonder uw bijdrage zal zij nooit gewoon kunnen lopen! En zou u dat graag op uw geweten willen hebben?

En dat is slechts 1 voorbeeld...

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Ik reageerde op het bericht wat er boven stond - op Joy dus.
En nogmaals: als jij het niet nodig vindt om er voor te geven, dan geef je toch niets? Fine with me!

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie