Sophie op 3 praat met transgenders

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Saartje schreef: Hoogstens komt zo iemand achter de moeite die we doen om er zo uit te zien als we willen.
Het gevoel van ts zijn kennen ze echt niet lijkt me.
Amber79 schreef:Sja, als een vrouw n sok in dr onderbroek stopt en dr borsten afbindt dmv n hesje, weet ze hoogstens welke moeite iemnd moet
doen. Nog steeds niet hoe een tg/ts zich voelt.
Papegaai in je keyboard gekropen? :o
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Irene schreef:Ik denk dat we ook best rekening mogen houden dat Mara niet in haar moerstaal schrijft en dat dat dan soms tot wat minder nuance leidt is logisch.
Irene......Nederlands is nu mun tweede moedertal he.....ik ben ingeburgert en kreeg het zwart op wit.....dus.....

.....ik ben echt zo bot en ga daar niks aan veranderen 8)

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef:
Saartje schreef: Hoogstens komt zo iemand achter de moeite die we doen om er zo uit te zien als we willen.
Het gevoel van ts zijn kennen ze echt niet lijkt me.
Amber79 schreef:Sja, als een vrouw n sok in dr onderbroek stopt en dr borsten afbindt dmv n hesje, weet ze hoogstens welke moeite iemnd moet
doen. Nog steeds niet hoe een tg/ts zich voelt.
Papegaai in je keyboard gekropen? :o
:lol: :lol: Dit is echt een heerlijk nutteloze opmerking. Dat moge duidelijk zijn!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Mara schreef:
Irene schreef:Ik denk dat we ook best rekening mogen houden dat Mara niet in haar moerstaal schrijft en dat dat dan soms tot wat minder nuance leidt is logisch.
Irene......Nederlands is nu mun tweede moedertal he.....ik ben ingeburgert en kreeg het zwart op wit.....dus.....
Ik heb online de inburgeringstest gedaan en zou eigenlijk op het vliegtuig gezet moeten worden :oops:
mara schreef:.....ik ben echt zo bot en ga daar niks aan veranderen
Lekker houwe zo :lol:
Luctor et emergo
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Aanvulling op de aankondiging: Vreer is bij de opnames aanwezig geweest, zie zhaar blog: http://www.vreer.net/archives/604#more-604
Kijk ook eens op de genderkalender !
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

helen schreef: Ik heb online de inburgeringstest gedaan en zou eigenlijk op het vliegtuig gezet moeten worden :oops:
En waar moet je dan heen vliegen.....is er een land voor gefaalde personen dan......????
helen schreef:
mara schreef:.....ik ben echt zo bot en ga daar niks aan veranderen
Lekker houwe zo :lol:
Doen ikke Helen.....en zoals me dokter Chet nou vertimmert heeft, past het uitermate bij mun wezen.....wat een god is het toch..... :)

liefs

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Mara schreef: En waar moet je dan heen vliegen.....is er een land voor gefaalde personen dan......????
Daar ben je al :wink:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

dju ik had me een week vergist :lol:

in ieder geval wel een hoop geleerd over annorexia nu (dat was het onderwerp deze week) :-?
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Ajira schreef:dju ik had me een week vergist :lol:

in ieder geval wel een hoop geleerd over annorexia nu (dat was het onderwerp deze week) :-?
En? Trok Sophie ook een corset aan om te voelen hoe 't is om annorexia te hebben? :wink:
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Of een kussen onder dr trui om te voelen hoe t is om echt dik te zijn? Alhoewel, dat is ook een beetje "T" voor sommigen...

joandelynn
Eredivisie

Nee, dat kussen bewaart ze voor de uitzending met tienermoeders :wink:
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

En hoe wordt ze dan een tiener?

joandelynn
Eredivisie

Alle BNN medewerkers gedragen zich toch meestal nog als pubers, dus dat zit wel goed :D
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Mara, inderdaad mag je zeggen wat je wilt :D maar het klote van een berichtje is dat ik, men, jij soms reageert op wat er geschreven staat. Je mist bijv. de lach, de mimiek, lichaamstaal of uitstraling van iemand die je wel hebt in real-life. Dan ligt het er ook nog maar aan hoe de lezer haar voelt op dat moment en op haar eigen manier reageert op een berichtje.
Ben je op dat moment happy met jezelf kun je op een andere manier reageren op dit zelfde berichtje of ben je bekaf van het vele rijden of andere werk wat je doet, of je zit in een dip of mineur stemming, dan heb je weer een andere reactie.
Al die factoren spelen mee en dat kun je wel zien in real - life maar niet via deze berichten.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

Wat een gezeur weer zeg

Uitzending nog niet eens op tv geweest en dan al zoveel onnodig gezeik over het wel of niet in kunnen of willen leven :-?

Wees blij dat Sophie Hilbrand iig nog moeite doet om zich in te leven en zich bereid toont te willen begrijpen wat er omgaat in mensen die transgender zijn en verder probeert te gaan dan een standaard interview

Bah,tis ook nooit goed, maar wel blijven zeuren over acceptatie etcetc

Blaat

Joy
Plaats reactie