RailZ

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Amber, 8) :wink: och er zijn NATUURLIJK ook ( bio ) vrouwen die iets met techniek etc hebben. Zeker weten.

Maar over het algemeen hebben vrouwen daar niets mee.
Keuze tussen techniek beurs of de huishoud beurs, dan zeker de huishoud beurs. Ook hier geldt er is geen norm voor individueel gedrag. Dus ieder kan uiteraard doen wat zij belieft.

Zo zat ik laatst in de trein op weg naar Almere, een boek te lezen. Een oud boek over onderzeeboeten en de 1e wereld oorlog. Later zei ik dat tegen Bea, dat het niet bepaald een boek is dat je een vrouw zal zien lezen. Net zo min al over het algemeen een voetbal, auto blad of iets typisch mannelijk. dan eerder een roman, de Margriet, etc. Dus als je bewust de tekenen van voor heen man zijn wil vermijden zal ook daar aan gedacht moeten worden.

Wanneer je daar bewust van bent, is het dan aan jou wat je daar mee doet.
Man, man wat is het fijn een vrouw te zijn.....
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mijn tip: gooi niet het kind met het badwater weg. Het is prima om je in vrouwenbladen, vrouwenzaken etc. te verdiepen maar als jij het fijn vindt om je in voetbal te (blijven) verdiepen - waarom niet? Overigens ken ik op het werk meerdere meiden die meer van voetbal weten dan ik ooit geweten heb (en sommige mannen met mij).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik sluit me bij Frederique aan, trap niet in de valkuil van de stereotypen, maar blijf zoveel mogelijk jezelf, anders wordt de rol de andere rol en het probleem is toch dat het spelen van die rollen uiteindelijk erg vermoeiend is.

Irene
Kleine stapjes
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Petra v schreef:Dus als je bewust de tekenen van voor heen man zijn wil vermijden zal ook daar aan gedacht moeten worden.

Wanneer je daar bewust van bent, is het dan aan jou wat je daar mee doet.
Dus ik moet maar vergeten wie ik ben omdat ik anders misschien wel te mannelijk zou zijn? Huishoudbeurs zie je mij niet, Margrriet lees ik niet (hoogstens n keer de Viva) en ik doe wat ik zelf leuk vind om te doen, niet omdat het zo zou "horen". En weet je wat ik te horen krijg? Dat ik daardoor juist als vrouw overkom, omdat ik niet geforceerd vrouw probeer te zijn. Niet de hele tijd over de huishoudbeurs praat, niet continu in n rok loop of me overdreven vrouwelijk gedraag. Sterker nog, zonder stemaanpassing en zo zijn er zelfs meiden die denken dat ik vrouw ben....Simpelweg omdat ik niet probeer meer vrouw te zijn dan n vrouw is...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Huishoudbeurs zie je mij niet, Margrriet lees ik niet
Ik heb heel erg diep zitten nadenken, maar ik geloof dat ik uberhaupt geen vrouwen ken die naar de huishoudbeurs gaan of de margriet lezen. Of ze geven het geen van allen toe :)
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Ik ben 29,vrijgezel en geen kids....wat moet ik dan op de huishoudbeurs zoeken? En wat zou ik met de Margriet aan moeten? Kben de doelgroep niet...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Nu een huishoudbeurs is helemaal zo gek niet. Ik ben er al eens geweest maar dan als man gekleed. Maar dat zal ook wel in mijn interesse liggen. Bouwkundig en interieur inrichting.
Ik ben er wel mee eens dat je in beide gedaanten wel bepaalde dingen kunt doen. Ik heb ook een zus die meer van voetbal weet dan ik. Ikzelf vindt elektra en centrale verwarming wel interessant. En de vele mogelijkheden die je daar mee kunt. Daar help ik dan ook wel andere mensen mee.
En ja ik heb ook nog een modelspoorbaan wel in ruste. Daarnaast vindt ik tuinieren ook wel leuk, en de leuke bijkomstigheid is dat je vaak lekker kunt eten uit eigen tuin.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Chloe'tje
ForumFan

Bericht door Chloe'tje »

Tja, met elke 3 minuten reclame op tv, bellende energiesellers, 4 ons reclamefolders per week, 10 reclame sms-jes per week en twee 'mag-ik-u-een-vraag-stellen' gesprekken op straat per week, heb ik niet zo'n behoefte om eea nog eens vrijwillig op een beurs te gaan opzoeken. Mij zie je er dus niet.

Maar, mee eens, dat hoe meer je probeert als een vrouw over te komen, des te meer je zal opvallen als niet-vrouw :wink: . Ik zie soms op straat erg sexy -helemaal-niet-vrouwelijke- vrouwen. Dus, de body language zegt waarschijnlijk meer dan de nagellak.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Frederique,

Die avond word ik als man op een feestje verwacht, dus ik zeg nog niet met zekerheid ja, maar als ik zin heb dan kom ik wel. Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik er was, dus als het goed is zal er veel nieuws te zien zijn.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Claudia K
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Hm, klinkt wel interessant, hoewel ik eigenlijk meer van de vliegtuigjes dan van de treintjes ben. Ik zal eens kijken of het in te passen valt in het programma, tenminste als jullie het goed vinden. In ieder geval doe ik liever zulke dingen dan naar de huishoudbeurs te gaan. En hoezo niet vrouwelijk......ik ken talloze vrouwen die nog nooit een stap op de huishoudbeurs hebben gezet.
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Frederique,

Die avond word ik als man op een feestje verwacht, dus ik zeg nog niet met zekerheid ja, maar als ik zin heb dan kom ik wel. Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik er was, dus als het goed is zal er veel nieuws te zien zijn.

groetjes,

Monica
:o :-? Dat is nu ook wat, wordt je verwacht in ""travestie"" te gaan, als een man :-? . En jij ziet er zo mooi als vrouw eruit! Dat lijkt mij een hele opoffering..... :wink:

By the way, mijn Dochter staat op de huishoud beurs 8) met "Glamour vision". Daar heb ik het wel mee getroffen, zij kan zich wel gelukkig aardig in mijn voorgenomen transitie vinden. http://www.glamourvision.nl/
Petra v
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Petra v »

Btw, ik heb een profiel aangemaakt, hoe krijg ik nu de link, van de WWW met een huisje? Dat dan te zien is bij een posting.
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Petra V schreef:
Dat is nu ook wat, wordt je verwacht in ""travestie"" te gaan, als een man . En jij ziet er zo mooi als vrouw eruit! Dat lijkt mij een hele opoffering.....
Dank je voor je compliment. En ja, het is vervelend, maar helaas is het leven nog niet altijd zoals ik zou willen.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Petra v schreef:Btw, ik heb een profiel aangemaakt, hoe krijg ik nu de link, van de WWW met een huisje? Dat dan te zien is bij een posting.
Hoi Petra,

1) Ga naar je profiel en kopieer het volledige adres (selecteer het volledige adres met de muis en druk op ctrl-V of via rechtermuismenu+copy)
2) Log in op het forum als Petra V
3) Klik linksboven op "Profiel"
4) Ga in het vakje achter "Website" staan
5) Plak het adres van je profiel (uit stap 1) (bijv. door shift-insert of rechtermuismenu + paste)

Succes!

Frederique
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hoi Monica,

'k Zou het leuk vinden als je (bij Railz :wink: ) kwam - in welk uiterlijk dan ook!

@Claudia

Geldt natuurlijk ook voor jou :wink:

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie