Alternatieve route
Moderator: Moderators
- anjatheefee
- ForumFan
-
- Forumdiva
Ik heb een route gekozen grotendeels buiten het VU om.
Ben nu wel bij ze in behandeling voor de hormonen maar dat is het.
De meeste ingrepen moet je toch al zelf betalen dus ik er voor gekozen om dat te laten doen zonder psychologische begeleiding.
Ik vind de RLE zonder eerst behandelingen zoals gezichtsontharing, gezichtsvervrouwelijkende operaties en een orchiectomie vaak onmenselijk. Ik denk dat je dan vaak als fulltime travestiet gezien wordt door veel mensen en ook zo behandeld wordt ipv als vrouw. Daar had ik absoluut geen zin in dus heb eerst een orchiectomie laten doen, toen een neuscorrectie en tracheal shave, toen 5 gezichtsvervrouwelijkende operaties en ben toen pas fulltime als vrouw gaan leven.
Na een jaar heb ik toen de SRS laten doen.
Ben nu wel bij ze in behandeling voor de hormonen maar dat is het.
De meeste ingrepen moet je toch al zelf betalen dus ik er voor gekozen om dat te laten doen zonder psychologische begeleiding.
Ik vind de RLE zonder eerst behandelingen zoals gezichtsontharing, gezichtsvervrouwelijkende operaties en een orchiectomie vaak onmenselijk. Ik denk dat je dan vaak als fulltime travestiet gezien wordt door veel mensen en ook zo behandeld wordt ipv als vrouw. Daar had ik absoluut geen zin in dus heb eerst een orchiectomie laten doen, toen een neuscorrectie en tracheal shave, toen 5 gezichtsvervrouwelijkende operaties en ben toen pas fulltime als vrouw gaan leven.
Na een jaar heb ik toen de SRS laten doen.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Jamie schreef:
Irene
Ik vraag me af, nieuwsgierig als ik ben, hoe je dat voor elkaar hebt gekregen, ik kan me niet goed voorstellen dat je tijdens dat proces je nog als man hebt kunnen presenteren.Daar had ik absoluut geen zin in dus heb eerst een orchiectomie laten doen, toen een neuscorrectie en tracheal shave, toen 5 gezichtsvervrouwelijkende operaties en ben toen pas fulltime als vrouw gaan leven
Irene
Kleine stapjes
Niet als man maar wel als jongen. Ik had lang haar, geëpileerde wenkbrauwen, kleine ringetjes in mijn oren en verwijderde mijn lichaamsbeharing.
Ik droeg vaak sportieve kleding. Toch ben ik niet tot nauwelijks voor vrouw aangezien/ aangesproken. Ik denk dat dit ook met mijn lengte en grove lichaamsbouw te maken heeft.
Pas nadat ik mijn gezicht heb laten opereren en mij als vrouw kleedde, werd ik ook als vrouw gezien en zo behandeld.
Ik droeg vaak sportieve kleding. Toch ben ik niet tot nauwelijks voor vrouw aangezien/ aangesproken. Ik denk dat dit ook met mijn lengte en grove lichaamsbouw te maken heeft.
Pas nadat ik mijn gezicht heb laten opereren en mij als vrouw kleedde, werd ik ook als vrouw gezien en zo behandeld.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Het gezicht is erg belangrijk.....je kunt je schminken en stijlen als maar wat, maar als je een mannelijke schedel hebt, wor je als man aangesproken....mits je verder ook groot en grof gebouwt bent sowieso.....Jamie schreef:Pas nadat ik mijn gezicht heb laten opereren en mij als vrouw kleedde, werd ik ook als vrouw gezien en zo behandeld.
....ik ben bekent door helemaal niet vrouwelijk gekleed door de wereld te hubbelen, maar sinds ik in Thailand ben geweest voor FFS, hebben het ondanks dat veel minder mensen moeilijk, me als vrouw te zien....mun buurvrouw zei, eerst keken de mensen wel erg verwart omdat ik een wel hees maar toch vrouwlijk stem heb en dan dat uiterlijk erbij en klopt het beeld wel van een grote stoere lesbo, de mensen kijken nauwelijks nog geïrriteerd....zoals het nu is, blijkt het best passabel voor een speciaal geval vrouw....
.....ik ben nu twee weken trug uit Bangkok en ben al bij velen van mun vrienden langs geweest en heb doorgaans heel goeie reacties gehad.....
....ik had het veel eerder moeten laten doen en ik vind het goed hoe jij het hebt gedaan Jamie....in een mogelijk volgende transseksuele leven, zal ik het zeker net zo doen....
liefs
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--