een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

ik heb genoeg aan mn sadomaso relatie met "de behandelaars" die me begeleiden in mn zelfverminking en naar de uiteindelijke sekseamputatie.. :wink:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef:.
Ik val op poezen en egeltjes :P .
Heeft je partner dan een poes of een egeltje tussen dr benen? :D
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:
Janiek_ schreef:.
Ik val op poezen en egeltjes :P .
Heeft je partner dan een poes of een egeltje tussen dr benen? :D
Jij denkt echt alleen maar aan seks, hè :o ?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

alsof dat meteen met seks te maken heeft
(neo)geslachtsdelen zijn superbelangrijk voor transen hoor
en daarom willen we graag weten wie wat tussen dr benen heeft, want travestieten, dat zijn mannen
en je bent homo of je bent het niet he ;)
nee hoor, ik ben aseksueel en aan de hormonen! Ik heb al maanden geen erecties meer gehad,en jij? Of ben je al post op?
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:alsof dat meteen met seks te maken heeft
(neo)geslachtsdelen zijn superbelangrijk voor transen hoor
en daarom willen we graag weten wie wat tussen dr benen heeft, want travestieten, dat zijn mannen
en je bent homo of je bent het niet he ;)
Is dat zo? Ik heb eerder de indruk dat de meeste transen zich drukker maken om wat er tussen hun eigen benen zit. En dat travestieten mannen zijn heeft niet zoveel met hun genitalieën te maken, hoor. Er zijn aan de andere kant mannen genoeg die geen gebruikelijk mannelijk geslachtsdeel hebben.

Voor mij is het niet superbelangrijk wat iemand anders tussen de benen heeft. In die zin zou ik best bi kunnen zijn, ware het niet dat ik mannen zelden aantrekkelijk vind. En dat ligt niet aan geslachtsdelen.

De poezen en egeltjes waren niet erotisch bedoeld. Gewoon katten en van die beestjes met stekels die nu hun winterslaap gaan houden.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Snoopy schreef: (neo)geslachtsdelen zijn superbelangrijk voor transen hoor
en daarom willen we graag weten wie wat tussen dr benen heeft, want travestieten, dat zijn mannen.
nee hoor, ik ben aseksueel en aan de hormonen!
Dus jij bent eigenlijk geen echte trans? Of is het voor een a-sexueel ook superbelangrijk welk geslacht n ander heeft? :-?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach, Mila en haar vechtpartijen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Iemand zei het al eerder: je kunt er niks aan doen of je wel of niet verliefd wordt. En als je het wordt, kun je er weer niks aan doen op wie. Heel dikwijls worden mensen verliefd op iemand die niet de goeie voor ze is.

En wat voor geslachtsdelen iemand heeft, weet je meestal nog niet op het moment dat je verliefd wordt. En wat het in iemand is, waardoor je verliefd wordt, is al helemaal ongrijpbaar (no pun intended).
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

het is echt volkomen zinloos met een van jullie hierover in discussie te gaan... ik word zo dodelijk moe van die antwoorden dat ik niet eens meer zin heb te reageren....

je hebt verliefdheid en "verliefdheid" en dat laatste is dus niet wat ik zoek... dat iemand verliefd op me wordt om zijn of haar eigen obessies uit te willen werken, maar dat schijnt hier niemand te begrijpen....

en het is al helemaal onzinnig te denken dat je verliefd op iemand wordt en dat het dan een verassing is wat er tussen de benen zit...
dat is alleen bij een TS zo....

en dat trekt ramptoerisme aan....ik kan beter een advertentie zetten, welke ramptoerist wil mn verminkte penis inrijden? Dan krijg je meer eerlijke reactie dan wanneer je als "vrouw" zegt een TS te zijn, en dan het object van fantasie wordt voor de "'verliefdheid" van iemand die nog eea aan zichzelf te ontdekken heeft en jou daar erg graag met alle liefde voor wil gebruiken...

Ik begin me trouwens af te vragen wie hier nu echt een TS is...
Janiek vertelt nooit wat over haar transitie, van Amber hoor je ook nooit iets... maar wel het hoogste woord over hoe de wereld in elkaar steekt
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Janiek_ schreef: En wat voor geslachtsdelen iemand heeft, weet je meestal nog niet op het moment dat je verliefd wordt. En wat het in iemand is, waardoor je verliefd wordt, is al helemaal ongrijpbaar (no pun intended).
van welke planeet kom jij....??
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

AM_ber_79 schreef:
defineer normale man. Is n travestiet geen normale man? Maar n man die elke zaterdag met bier en chips op de bank voetbal kijkt wel?
.
nou nee, want dat is een part time wijf, iets wat een normale man dus NIET is
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

daar wil ik nog even aan toevoegen:

Ik vind dat een aantal van jullie met een heteroseksueel verleden die zogezegd toen al lesbische relatie's met vrouwen aan zijn gegaan... verdomd weinig hebben opgestoken van vrouwen, want uit alles blijkt dat jullie helemaal niets van hen begrijpen.... :roll: :cry: :evil:

het zou dan ook best heel interessant kunnen zijn als jullie exvriendinnen en vrouwen ook eens op deze site zouden komen vertellen over jullie "vrouwelijkheid" en vrouwelijke identiteit... want ik weet inmiddels niet meer wat ik ervan moet geloven...
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Snoopy schreef:je hebt verliefdheid en "verliefdheid" en dat laatste is dus niet wat ik zoek... dat iemand verliefd op me wordt om zijn of haar eigen obessies uit te willen werken, maar dat schijnt hier niemand te begrijpen....
Ik denk dat iedere trans die op vrouwen zegt te vallen, nu of in het verleden, wel weet wat je bedoelt. Ik tenminste wel: het heeft lang genoeg geduurd voordat ik zelf snapte dat wat ik voor verliefdheid hield meer met identificatie te maken had. Zo tevreden?

Snoopy schreef:Ik begin me trouwens af te vragen wie hier nu echt een TS is...
Janiek vertelt nooit wat over haar transitie, van Amber hoor je ook nooit iets... maar wel het hoogste woord over hoe de wereld in elkaar steekt
Echt? Wat gaat het je opleveren als je weet wat ik slik of hoeveel afspraken ik al bij het VUmc achter de rug heb? En wat voor bewijs heb ik dan geleverd?

Heb je er wat aan als ik zeg dat mijn perspectief op de wereld dat is van een pre-op trans met een extra lange real life fase? Aangezien genitaliën in het dagelijks verkeer niet met anderen gedeeld worden, ben ik voor de wereld en voor mezelf gewoon een vrouw. Ook als iemand 'het' weet, blijft dat in de regel zo.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach Janiek... Laat je toch niet opnaaien...

En @Snoopy: ik zal jou en alle meelezers nog 1x uitleggen hoe het bij mij zat. Ik heb 34 jaar lang gedacht dat ik een man was - en pas toen werd me duidelijk dat de rest van de man-heid lang niet zo jaloers was op het lopen in een rok als ik dat was. En toen ik dat verlangen naar het lopen in een rok uit ging zoeken kwamen er allerlei seksuele gevoelens op (die normaal bleken te zijn: Vennix noemt het in zijn boek "Travestie in Nederland en Vlaanderen" gendertranspositie: de seksualiteit die bovenkomt als je als man over de grens van het vrouwelijke trekt). Als je hier wat langer over na denkt is het heel logisch dat mensen in de war raken van seksuele gevoelens die veroorzaakt worden door het over de m/v-grens heentrekken en de seksuele gevoelens die je (zowel als man als als vrouw, lesbiënnes bestaan tenslotte ook) voelt t.o.v. een vrouw.

Het is nogal een kluwen van gevoelens. Soms is de waarheid dat je een vrouw bent (of: vrouwelijke gevoelens hebt) daarbij zo hard, dat het voor je onbewuste beter lijkt om je ervoor te beschermen. Dat is in mijn geval 34 jaar gebeurd. Allerlei signalen dat ik een vrouw zou zijn heb ik nooit opgepakt: ik werd ervoor beschermd door mijn onbewuste. Pas later, toen die bescherming wegviel, werd ineens heel veel duidelijk. Ik heb zelf mazzel gehad dat ik "de ware" niet ben tegengekomen in de tijd dat ik als man leefde. Dat maakte mijn huidige proces heel veel gemakkelijker, hoewel ik soms ook wel de warmte van, en het samenzijn met, een partner mis.

Nu ja, en als je dit soort gevoelens, ervaringen en verschijnselen mixt, dan is het voor echt niet zo onbegrijpelijk dat mensen voorafgaand aan een T*-proces zich man voelen. Of als man leven. Of als man seks hebben.

Het zou je trouwens sieren als je nu zou stoppen met je heksenjacht op mensen die seks als man gehad hebben en die zich toch T* voelen. Laat een ander in zijn/haar waarde, ook als die ander dingen schrijft waar jij met je verstand niet bij kunt. Laat je gevoel eens spreken: hoe zou jij op dit forum behandeld/aangesproken willen worden? Is de manier waarop je dat graag zou willen ook de vorm waarin jij nu anderen aanspreekt?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Snoopy schreef:het is echt volkomen zinloos met een van jullie hierover in discussie te gaan... ik word zo dodelijk moe van die antwoorden dat ik niet eens meer zin heb te reageren....
Schijnbaar valt dat moe worden wel mee van je, want je gaat toch gewoon door..... Je bereikt hier geen enkel doel mee, ik snap ook niet dat je doorgaat en doorgaat over steeds weer hetzelfde, stop er gewoon mee, en discussieer zelf anders ook normaal.
En ik heb van jou ook nog nergens gezien of je wel transseksueel bent, meld je maar aan bij Isis, als je wordt toegelaten geloof ik je :wink: 8) 8)
Plaats reactie