Je kunt woorden als "ombouwen" nauwelijks voorkomen omdat de buitenwereld geen idee heeft dat dit negatief kan overkomen.
Overigens: als je naar de VU-voorlichting toegaat en je kijkt naar de manier waarop artsen over de geslachtsoperatie praten, dan is dat ook dermate technisch dat je daar qua gevoel ook wel eens aan ombouwen denkt... En, om de knuppel dan maar helemaal in het hoenderhok te gooien, als ik hoor hoe belangrijk een geslachtsoperatie voor sommige mensen is dan denk ik ook wel eens "is er voor jou niet meer van belang dan alleen die ene operatie"?
Groetjes,
Frederique
Reportage in Flair!
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Kijk ook eens op de genderkalender !
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Klopt, plus dat ook heel vaak de buitenwereld niet beseft en totaal geen weet heeft over hoe alles in zijn werk gaat.Frederique_ schreef:Je kunt woorden als "ombouwen" nauwelijks voorkomen omdat de buitenwereld geen idee heeft dat dit negatief kan overkomen.
Vaak ook kennen zij zelfs niet eens het verschil tussen bv. een travestiet
en een transseksueel; dat heb ik onlangs nog mogen ondervinden toen iemand mij inleidde als "en hij, nou ja zij is een travestiet".
Ik heb er niet op gereageerd en dacht bij mezelf; jij bent goed bezig man, echt goed bezig...
Liefs, Kirsten
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
Wel dan... hoi buurvrouw!AM_ber_79 schreef:Woonplaats: in your dreams baby...KirstenHershe schreef: als 't nou iets dichter bij huis zou zijn, meteen...
Mijn dromen zijn overal, ook bij Kitty en cruise control...dus niet zo ver van jouw huis vandaan
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
SeventiesPhotography
SeventiesPhotography