Mening gevraagd, deel 2

Algemeen

Moderator: Moderators

Draagt 'Enschede opent roze' bij aan de acceptatie van travestie?

Ja
5
42%
Nee
7
58%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Nu ik heb ja gestemd. Ik ben 3 dagen als vrouw in Enschede geweest, en ja Enschede opent Roze, is niets voor Transgenders of Transen. Waarom niet?? Wel er was niemand bereid om er aan mee te doen. Dus moeten de Homo's wel alles doen. En ja de hoofdlid van de Jury donderdagavond was een Homo als supervrouw gekleed. Hij liet dat zelf blijken in een intervieuw in de krant.
Maar door gesprekken met mensen en ook lesbische vrouwen kreeg ik het gevoel dat door het organiseren van dit evenement mensen anders gaan denken over het anders zijn. Het vervelende is, dat diegenen die anders zijn, zich dan zo graag onherkenbaar willen presenteren, dat een aantal niet opvallen. Maar voor de meeste mensen vallen de meesten toch op, en doordat ze er zelf niet open genoeg in zijn krijgen ze dan vaak negatief kommentaar. IK heb 3 dagen lopen genieten van dit Festival, en ze hopen dat er een volgende keer ook de transgenders en de transen meedoen.
Tenslotte is het zo dat we met zijn allen, samen aan meer openheid moeten werken.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Toch maar n modeshow houden? 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Sanne
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: za aug 14, 2004 16:58
Locatie: Overijssel

Bericht door Sanne »

AM_ber_79 schreef:Toch maar n modeshow houden? 8)
Geen denken aan....
"Dream as if you'll live forever,
live as if you'll die today"
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

:roll: :roll:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie