Nadia schreef:
wat ik niet begrijp is waarom ik er nooit last van heb van die marokkanen waar jij en Pipa het zo graag over hebben. Ik kan overal komen van schilderswijk in DH tot A'dam oost en R-dam Zuid en West. En ik kom er graag. Ik wordt absoluut niet lastiggevallen in tegen deel ik wordt versierd door de stoerste en lekkerste marokkanen/turken...en weet je ik vind ze ook nog galant en echte gentlemen die weten hoe ze een dame moeten behandelen, maar goed ik zie er overwegend classy en fatsoenlijk uit...in tegenstelling tot heel wat transen. Sommigen kunnen echt wandelende kermisattracties zijn
Een bio heterovrouw heeft ook geen prostaat en XY chromosomen en een uitgebreid verleden als homoman. En laat dat nou toch iets zijn waar ECHTE heteromannen vaak op afknappen.Nadia schreef:voor mij was het seks hebben met heteromannen één van de redenen om een vagina te laten aanmeten. Een heterovrouw heeft nu eenmaal een *** en geen lala tussen haar benen...ik kan me ook niet voorstellen dat echte hetero's seks zouden kunnen hebben
Tjah, je weet toch? Marokkanen en turken maakt het niet uit of iemand een lala of niet heeft, ze hangen em overal in, behalve dan in hoofddoekjes.
En een wandelende kermisattractie TS, ook dat maakt ze niet zo uit hoor.
En ook aandachtsbehoeftige ex homo's mogen zich in warme 'hetero'seksuele marok/turk aandacht verheugen:
How classy en 'fatsoenlijk' ook om je in allerlei marok en turk enclaves te laten 'versieren' voor de 'heteroseks'...Nadia schreef:maar een van de redenen dat ik als ex-homo de transitie in wilde gaan was dat ik naar verloop van tijd geen aandacht meer kreeg in de gay scene...ik was te vrouwelijk, terwijl een homovriend van die tijd met wie ik altijd uit ging alle aandacht kreeg. En daarnaast wilde ik natuurlijk ook niet als een verbitterde ouwe eenzame kalende nicht achterblijven.
Maar je gaat toch niet beweren dat je je 'fatsoenlijk en classy' gehoofddoekt in dat soort enclaves begeeft voor 'heteroseks'?
Jij vind het lekker om met maroks en turken te 'heteroseksen' en je te laten gebruiken maar dat geldt niet voor iedere (ooglijke!)TS.
Ik word *goddank* niet al te vaak benaderd door maroks, mede omdat ik geen sjoege geef.
Gebeurt dat wel en laat ik blijken NIET geinteresseerd te zijn dan veranderd de 'gentleman' en laat zijn ware aard zien door me luidkeels HOER te noemen.
En dat geldt trouwens ook voor meerdere bio vrouwen en meisjes die ik ken en die exact hetzelfde overkomt bij 'geen interesse'.
Ik ken trouwens meerdere pre en post op ts'en EN homo's met een uitgesproken voorkeur voor 'hetero'maroks en turken.
Very, very, very easy to get into the sack, omdat het ze in tegenstelling tot NL mannen niet zo uitmaakt wie of wat ze precies wippen....als ze hun kwakkie maar kwijt kunnen.
En reken maar dat die maroks en turken weten hoe makkelijk seks met pre of post op TS of homo's te krijgen is.
And guess what? Sommige van die pre en post op TS'en EN homo's zijn op hun voorkeur voor 'hetero'maroks en turken terug gekomen omdat ze zich niet meer willen laten gebruiken. Door schade en schande wijs geworden.
Very classy, erg fatsoenlijk...om je daar mee in te laten
Typisch een ex homo met een hang naar (seksuele) aandacht. Ook al is het maar voor 3 minuten