Holebi-Tg wooncomplex voor ouderen 'Roze Avondschemer'

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

pipa
Troll

Bericht door pipa »

Nadia schreef:
wat ik niet begrijp is waarom ik er nooit last van heb van die marokkanen waar jij en Pipa het zo graag over hebben. Ik kan overal komen van schilderswijk in DH tot A'dam oost en R-dam Zuid en West. En ik kom er graag. Ik wordt absoluut niet lastiggevallen in tegen deel ik wordt versierd door de stoerste en lekkerste marokkanen/turken...en weet je ik vind ze ook nog galant en echte gentlemen die weten hoe ze een dame moeten behandelen, maar goed ik zie er overwegend classy en fatsoenlijk uit...in tegenstelling tot heel wat transen. Sommigen kunnen echt wandelende kermisattracties zijn
Nadia schreef:voor mij was het seks hebben met heteromannen één van de redenen om een vagina te laten aanmeten. Een heterovrouw heeft nu eenmaal een *** en geen lala tussen haar benen...ik kan me ook niet voorstellen dat echte hetero's seks zouden kunnen hebben
Een bio heterovrouw heeft ook geen prostaat en XY chromosomen en een uitgebreid verleden als homoman. En laat dat nou toch iets zijn waar ECHTE heteromannen vaak op afknappen.

Tjah, je weet toch? Marokkanen en turken maakt het niet uit of iemand een lala of niet heeft, ze hangen em overal in, behalve dan in hoofddoekjes.

En een wandelende kermisattractie TS, ook dat maakt ze niet zo uit hoor.

En ook aandachtsbehoeftige ex homo's mogen zich in warme 'hetero'seksuele marok/turk aandacht verheugen:
Nadia schreef:maar een van de redenen dat ik als ex-homo de transitie in wilde gaan was dat ik naar verloop van tijd geen aandacht meer kreeg in de gay scene...ik was te vrouwelijk, terwijl een homovriend van die tijd met wie ik altijd uit ging alle aandacht kreeg. En daarnaast wilde ik natuurlijk ook niet als een verbitterde ouwe eenzame kalende nicht achterblijven.
How classy en 'fatsoenlijk' ook om je in allerlei marok en turk enclaves te laten 'versieren' voor de 'heteroseks'...;-)

Maar je gaat toch niet beweren dat je je 'fatsoenlijk en classy' gehoofddoekt in dat soort enclaves begeeft voor 'heteroseks'?

Jij vind het lekker om met maroks en turken te 'heteroseksen' en je te laten gebruiken maar dat geldt niet voor iedere (ooglijke!)TS.
Ik word *goddank* niet al te vaak benaderd door maroks, mede omdat ik geen sjoege geef.
Gebeurt dat wel en laat ik blijken NIET geinteresseerd te zijn dan veranderd de 'gentleman' en laat zijn ware aard zien door me luidkeels HOER te noemen.

En dat geldt trouwens ook voor meerdere bio vrouwen en meisjes die ik ken en die exact hetzelfde overkomt bij 'geen interesse'.

Ik ken trouwens meerdere pre en post op ts'en EN homo's met een uitgesproken voorkeur voor 'hetero'maroks en turken.
Very, very, very easy to get into the sack, omdat het ze in tegenstelling tot NL mannen niet zo uitmaakt wie of wat ze precies wippen....als ze hun kwakkie maar kwijt kunnen.
En reken maar dat die maroks en turken weten hoe makkelijk seks met pre of post op TS of homo's te krijgen is.

And guess what? Sommige van die pre en post op TS'en EN homo's zijn op hun voorkeur voor 'hetero'maroks en turken terug gekomen omdat ze zich niet meer willen laten gebruiken. Door schade en schande wijs geworden.

Very classy, erg fatsoenlijk...om je daar mee in te laten :lol:
Typisch een ex homo met een hang naar (seksuele) aandacht. Ook al is het maar voor 3 minuten :wink:
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Nadia
daar ben ik weer

Bericht door Nadia »

waarom citeer je mij??? Wat ik ooit geroepen heb op het forum van snoopy was puur uit verveling en als grote grap bedoeld. Dat heet humor....want ik ben nooit homo geweest...even voor jouw info...en ja ik val op maroks omdat ik ook die achtergrond heb en ja seks met ze is heeeerrlijk. Maar ik val niet op tranychasers...ook voor jouw info. Ik ben absoluut niet makkelijk, een man moet echt heel veel moeite doen om mij te krijgen, daar valt onder etentjes, (dure) cadeaus t/m de rekeningen betalen voor mijn wekelijkse bezoek aan de kapper....en dan is het nog maar de vraag of ze mij in bed krijgen. Dus vergelijk me niet met die homo's of T's die geilen op hetro seks met maroks, want ik geil daar dus absoluut niet op. Seks is voor mij niet zo belangrijk ik ga nog altijd voor de liefde en respect die ik krijg van een man. Nu jij weer....oh ja jij hebt een lala tussen je benen je kunt alleen maar dromen van seks met hetro's....want je bent namelijk een chick with a dick en daar geilen idd sommige allochtonen mannen op die jij beschrijft....gelukkig behoor ik niet tot hun doelgroep
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Nadia schreef:
Robijntje schreef:
Forumwatch schreef:Waar wij niet bang voor zijn, is om de ban knop te hanteren of een thread op slot te doen als het uit de hand loopt, als mensen elkaar of anderen beledigen, of als ze onze waarschuwingen negeren.

Wij herhalen de waarschuwing: blijf on-topic: een verzorgingshuis voor holebi.
En hoe komt dat dan, dat hier alleen maar bij dit onderwerp, waar het taboe-woord "marokkanen" valt, mee wordt gedreigt?

Want wees nou even eerrlijk; bij elke tread gaan we wel eens van het topic af, om even een grap te maken, of om een ander punt te verduidelijken.
En nooit komt onze forumwatch om ons erop te wijzen on topic te blijven.
Maar bij een thread waar het om Marokkanen gaat, zitten ze er bovenop.

En dan ook gelijk dreigen om me te bannen, of de thread te sluiten.

Dit is Nederrland! Niet Marokko! Hier is vrijheid van speech, weet je wel.
Of heeft de forumwatch soms zelf Marokkaans bloed?

En als jij er zo op kickt dat jij de 'macht' hebt over de 'ban'knop, dan moet je die lekker gebruiken joh!
wat ik niet begrijp is waarom ik er nooit last van heb van die marokkanen waar jij en Pipa het zo graag over hebben. Ik kan overal komen van schilderswijk in DH tot A'dam oost en R-dam Zuid en West. En ik kom er graag. Ik wordt absoluut niet lastiggevallen in tegen deel ik wordt versierd door de stoerste en lekkerste marokkanen/turken...en weet je ik vind ze ook nog galant en echte gentlemen die weten hoe ze een dame moeten behandelen, maar goed ik zie er overwegend classy en fatsoenlijk uit...in tegenstelling tot heel wat transen. Sommigen kunnen echt wandelende kermisattracties zijn
Tjonge zeg... probeer jij eerst maar eens aandacht te krijgen van een leuke hollandse man zonder achterlijk haantjes gedrag... als er IETS makkelijk is, dan is het wel aandacht krijgen van marokkanen en turken... en ja de behandelen je met alle egards, om je vervolgens te kunnen ****** en daarna te dumpen,
zelfs hoogbejaarde TSen hebben soms maroc vriendjes... dus ja... maak jezelf maar geen illusies... als 100% vrouw zijnde... dat mannelijke karakter van jou verdoezel je trouwens toch nergens mee, want geloofwaardiger zal dat je niet maken.... wat een arrogantie zeg.

terwijl je ook nog n soort spijtoptant bent!

:o :o :o :o :o :o :D :D :D

dat bevestigt wel alle vooroordelen die er over TSen zijn zeg lol
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

Hoe verloopt het trouwens nu... integreer je als TRANSSEKSUEEL beter binnen je eigen cultuur dan als HOMO?

Dan ben je er wel op vooruit gegaan zeg :D
EN hou jij die maroc en turken vriendjes maar, veel plezier ermee....
Er komt er geen 1 aan mijn lijf...

Dat kan ik je wel vertellen :D
Nadia
daar ben ik weer

Bericht door Nadia »

@MarinTs

Ja laatst nog van een leuke brabantse jongen, 100% nederlands in de trein. Van nummers gewisseld en binnenkort ergens een drankje doen. Maar goed ik blijf toch een zwak hebben voor mijn eigen landgenoten.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Nadia schreef:waarom citeer je mij??? Wat ik ooit geroepen heb op het forum van snoopy was puur uit verveling en als grote grap bedoeld. Dat heet humor....want ik ben nooit homo geweest...even voor jouw info...en ja ik val op maroks omdat ik ook die achtergrond heb en ja seks met ze is heeeerrlijk. Maar ik val niet op tranychasers...ook voor jouw info. Ik ben absoluut niet makkelijk, een man moet echt heel veel moeite doen om mij te krijgen, daar valt onder etentjes, (dure) cadeaus t/m de rekeningen betalen voor mijn wekelijkse bezoek aan de kapper....en dan is het nog maar de vraag of ze mij in bed krijgen. Dus vergelijk me niet met die homo's of T's die geilen op hetro seks met maroks, want ik geil daar dus absoluut niet op. Seks is voor mij niet zo belangrijk ik ga nog altijd voor de liefde en respect die ik krijg van een man. Nu jij weer....oh ja jij hebt een lala tussen je benen je kunt alleen maar dromen van seks met hetro's....want je bent namelijk een chick with a dick en daar geilen idd sommige allochtonen mannen op die jij beschrijft....gelukkig behoor ik niet tot hun doelgroep
Ja hoor, het klonk als een grap en neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zeg, jij bent NOOIT homo geweest natuurlijk....stel je toch voor zeg!
Jij hebt alleen maar een prostaat en XY chromosomen hoor!

En in je postje hierboven klink je niet alleen alsof je op jacht gaat in dat soort buurten en wijken maar ook dat je dat doet omdat je blijkbaar een easylay bent.

En wie zegt dat ik 'droom over seks met heteromannen'?

Je draait jezelf een rad voor ogen....en waar jouw allochtone soortgenoten ook op 'geilen', helaas voor ze, ik moet ze niet.

Oh, enneh, als jij die allochs je dure cadeaus, je kappersrekeningen, etentjes etc laat betalen (ALS ze dat kunnen betalen)....dan ben je toch gewoon een soort veredelde hoer?

Hebben ze ook geen respect voor hoor.

Net zo min als voor 'baarmoeder en eierstokloze' XY 'vrouwen' die later 'onvruchtbaar blijken te zijn'.

Dream on :lol:
Albert Einstein
marinth
ForumFan

Bericht door marinth »

hahaha
Nadia
daar ben ik weer

Bericht door Nadia »

marinth schreef:hahaha
ja lach maar....ik zal niet verbitterd eenzaam achterblijven als mislukte T.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Eerlijkheidshalve moet ik er wél bijzeggen dat ik Turken aanmerkelijk beschaafder vind in de omgang en qua gedrag dan maroks.

Komt ws doordat ze door Atatürk, de vader aller turken zoals hij genoemd word, grondig zijn voorbereid op het Westen en Europa.

Turken zijn ook een stuk minder hypocriet qua opvattingen ook.
Albert Einstein
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Nadia schreef:
marinth schreef:hahaha
ja lach maar....ik zal niet verbitterd eenzaam achterblijven als mislukte T.
Wel als verbitterde mislukte 'vrouw' in een diepe identiteitscrisis. En eenzaam ook trouwens. Je bent zo wanhopig op zoek.
Nadia schreef:een vrouw is geschapen door God, wij zijn gecreerd door de chirurgen....

Je klinkt nú al verbitterd. Allah mag weten hoe dat over 10 of zelfs 5 jaar zal zijn.
Albert Einstein
Nadia
daar ben ik weer

Bericht door Nadia »

@ Pipa
Hoe is het om als 40+ pre op TS door het leven te gaan zonder man...want je valt tenslotte op mannen zeg je. Nog steeds geen huwelijksaanzoek e.d. gekregen???

Ik ben nog lang niet verbitterd, hoop ook dat dat nooit zal gebeuren. Verbitterdheid komt namelijk op een gegeven moment ook naar buiten toe en dat maakt je absoluut niet aantrekkelijk kan ik je zeggen. Genoeg Ts-en die verbitterd alleen achterblijven op een gegeven moment ga je die hardheid in hun gezichten en ogen ook zien, makkelijk weggevertje ook om gelezen te worden als TS
pipa
Troll

Bericht door pipa »

Nadia schreef:@ Pipa
Hoe is het om als 40+ pre op TS door het leven te gaan zonder man...want je valt tenslotte op mannen zeg je. Nog steeds geen huwelijksaanzoek e.d. gekregen???

Ik ben nog lang niet verbitterd, hoop ook dat dat nooit zal gebeuren. Verbitterdheid komt namelijk op een gegeven moment ook naar buiten toe en dat maakt je absoluut niet aantrekkelijk kan ik je zeggen. Genoeg Ts-en die verbitterd alleen achterblijven op een gegeven moment ga je die hardheid in hun gezichten en ogen ook zien, makkelijk weggevertje ook om gelezen te worden als TS
Ik héb een man, dus maak je geen illusies. Je klinkt nu al behoorlijk verbitterd en je legt trouwens ook een behoorlijk mannelijk karakter aan de dag.

Hoef je niet eens voor tussen je regels door te lezen, het druipt er vanaf.
Maakt je nou niet bepaald passabel als een door een chirurg gecreeërde vrouw he? ;-0
Nadia schreef:Nee hoor, bij de universiteiten ligt het toch iets anders. Ik ben zelf ook WO afgestudeerd en ze wilden mijn bull ook niet aanpassen. Komt het nu verdomd goed uit voor mij dat er een klacht is ingediend bij CGB :lol:
Je klinkt inderdaad als een 'bull' ;-)
Albert Einstein
joandelynn
Eredivisie

Bericht door joandelynn »

Nadia schreef:Sommigen kunnen echt wandelende kermisattracties zijn
Ja, dat kan je wel zeggen ja. :)
Robijntje schreef:Ik had een rokje aan van een soepele stof, en wandelde over een superdruk kruispunt in het centrum van Den Haag (het Spui).
Het was erg warm, en ik had het niet nodig gevonden om die dag een slipje aan te doen.

Op het moment dat ik precies in het midden van het kruispunt op straat stond, kwam er een (stampvolle) tram voorbij.
Of het door die tram kwam, weet ik niet, maar een ploselinge windvlaag liet mijn rokje vrolijk omhoog fladderen.
En door het ontbreken van ondergoed was het overduidelijk dat ik "mijn operatie" nog niet had gehad.
Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden
- Bhagavad Gita, oude Indiase yogatekst.
pipa
Troll

Bericht door pipa »

joandelynn schreef:
Nadia schreef:Sommigen kunnen echt wandelende kermisattracties zijn
Ja, dat kan je wel zeggen ja. :)
Robijntje schreef:Ik had een rokje aan van een soepele stof, en wandelde over een superdruk kruispunt in het centrum van Den Haag (het Spui).
Het was erg warm, en ik had het niet nodig gevonden om die dag een slipje aan te doen.

Op het moment dat ik precies in het midden van het kruispunt op straat stond, kwam er een (stampvolle) tram voorbij.
Of het door die tram kwam, weet ik niet, maar een ploselinge windvlaag liet mijn rokje vrolijk omhoog fladderen.
En door het ontbreken van ondergoed was het overduidelijk dat ik "mijn operatie" nog niet had gehad.

?????????????????????? LOLLLLLLLLLLLLL!
Albert Einstein
Nadia
daar ben ik weer

Bericht door Nadia »

pipa schreef:
Nadia schreef:@ Pipa

Ik héb een man, dus maak je geen illusies. Je klinkt nu al behoorlijk verbitterd en je legt trouwens ook een behoorlijk mannelijk karakter aan de dag.

Hoef je niet eens voor tussen je regels door te lezen, het druipt er vanaf.
Maakt je nou niet bepaald passabel als een door een chirurg gecreeërde vrouw he? ;-0
Nadia schreef:Nee hoor, bij de universiteiten ligt het toch iets anders. Ik ben zelf ook WO afgestudeerd en ze wilden mijn bull ook niet aanpassen. Komt het nu verdomd goed uit voor mij dat er een klacht is ingediend bij CGB :lol:
Je klinkt inderdaad als een 'bull' ;-)
grappig je hebt al mijn schaarse postjes die ik ooit op dit forum heb gepost geciteerd...en het is btw bul...tikfoutje van mijn kant, je weet wel een diploma voor mensen die gestudeerd hebben aan de universiteit :roll:
Gesloten