racine schreef:O ja , Joanneke heeft goed op de winkel gepast, we zijn eigenlijk erg bang voor haar. Ze is streng doch rechtvaardig.
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Moderators
Ja maar dat zijn dan ook de toverwoorden Adriana "zoals wij vinden dat het moet zijn" wie gelooft in God gelooft ook in zijn grotere plan. En het simpele feit dat wij dat niet zien of begrijpen (dat grotere plan bedoel ik) hoeft nog niet meteen te betekenen dat er iets fout is gegaan. Ik pretendeer hiermee niet te weten wat de reden van transsexualiteit is maar ik geloof dat alles zo zijn reden heeft. En kennelijk heeft het zo moeten zijn dat ik en met mij vele anderen TS TV of TG zijn. Het enige wat ik er zelf aan kan doen is hetgeen mij goeddunkt en ik kom er vanzelf ooit eens achter waarom dit zo is. En tot die tijd blijft het toch maar raden naar het hoe en waarom. Ik heb vertrouwen dat het goed komt en in mij eigen beoordelingsvermogen en de rest doet God.adriana schreef:Je schrijft "God maakt geen fouten", ben het met je eens omdat zoals ik al zei wie zijn wij om over dit alles te oordelen, wat ik in feite bedoelde met God, is dat het natuurlijk proces wat leid tot een mens, dat zoals we weten dat er gedurende dit proces iets fout kan gaan in die zin dat het afwijkt van de "norm", zoals wij vinden dat het moet zijn.
Ik weet het niet, maar zijn er bij jullie (Joanne, Adriana, Jolanda, Lisette en al die andere TS'en) complicaties opgetreden bij jullie geboorte als zuurstofgebrek of een vergelijkbaar iets? Of dat er complicaties waren tijdens de zwangerschap (moment dat jullie in de buik van je moeder zaten? Als ik bij mezelf kijk, ging de geboorte van mij gepaard met behoorlijk wat complicaties en zelfs zuurstofgebrek. Dit had zijn invloed op mijn hersenen. Weliswaar kun je autisme en transsexualiteit onmogelijk vergelijken, maar ik beschouw het kort door de bocht wanneer een M-V of V-M TS vlot geboren is.Joanne schreef:Ja maar dat zijn dan ook de toverwoorden Adriana "zoals wij vinden dat het moet zijn" wie gelooft in God gelooft ook in zijn grotere plan. En het simpele feit dat wij dat niet zien of begrijpen (dat grotere plan bedoel ik) hoeft nog niet meteen te betekenen dat er iets fout is gegaan. Ik pretendeer hiermee niet te weten wat de reden van transsexualiteit is maar ik geloof dat alles zo zijn reden heeft. En kennelijk heeft het zo moeten zijn dat ik en met mij vele anderen TS TV of TG zijn. Het enige wat ik er zelf aan kan doen is hetgeen mij goeddunkt en ik kom er vanzelf ooit eens achter waarom dit zo is. En tot die tijd blijft het toch maar raden naar het hoe en waarom. Ik heb vertrouwen dat het goed komt en in mij eigen beoordelingsvermogen en de rest doet God.
Joanne, je mag die leraar zeer dankbaar zijn. Hoe oud was je toen hij/zij dat zei?Joanne: Ik ben Joanne en ik ben geen rommel. God maakt geen rommel. Dat is hoe ik verder door het leven ga. En dat heb ik geleerd van een hele leuke leraar Theologie die mij als mens heel erg waardeert.
Gezien mijn geboortedatum 24-02-1970 was ik 33 jaar en 28 dagen oud.Josette schreef:Joanne, je mag die leraar zeer dankbaar zijn. Hoe oud was je toen hij/zij dat zei?Joanne: Ik ben Joanne en ik ben geen rommel. God maakt geen rommel. Dat is hoe ik verder door het leven ga. En dat heb ik geleerd van een hele leuke leraar Theologie die mij als mens heel erg waardeert.
Dat was dus zeer kort geleden, afgelopen maandag. Bijzonder dat je die informatie dan in hogesnelheidstempo op het forum dropt. En wat leuk dat je nog contact hebt.Joanne schreef:Gezien mijn geboortedatum 24-02-1970 was ik 33 jaar en 28 dagen oud.Josette schreef:Joanne, je mag die leraar zeer dankbaar zijn. Hoe oud was je toen hij/zij dat zei?Joanne: Ik ben Joanne en ik ben geen rommel. God maakt geen rommel. Dat is hoe ik verder door het leven ga. En dat heb ik geleerd van een hele leuke leraar Theologie die mij als mens heel erg waardeert.
De kanjer vertelde me het gisteren.
En ja leraar theologie en kanjer dat gaat prima samen.![]()