Hoe verstop je je ding??

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Heeleddude
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di jan 15, 2013 14:59

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Heeleddude »

Ik ben nog maar een beginner maar wat een hoop nuttige tips. Ik doe af en toe de tuck met het wegstoppen van de balletjes in hun holletje. Dat gaat me prima af, maar het ding floept na enige tijd altijd weer tussen mijn benen vandaan. Ik heb zelfs strak ondergoed aan wanneer ik hem wegstop, maar dat wil ook niet altijd even goed helpen.
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Toch is een mooie strakke dames boxershort (Franzoni dames boxershort taille) bijzonder fijn. En dan lekker een strakke panty eroverheen. Nou dan moet je echt wel een heel onwillig geval hebben wil je er nog last van krijgen. Misschien zit het niet lekker in het begin, maar dat is gewenning. Ik heb het juist nu andersom. Als hij niet lekker opgeborgen zit voel het niet goed ! Lekker onderlangs naar achteren, zo ver mogelijk. Strak je broekje eroverheen, pantie erachteraan en die zie je echt niet meer terug. Tja als je moet plassen moet je even meer werk verrichten om alles weer netjes terug te stoppen, maar daar zijn we toch dames voor !? Veel succes ! En als 'beginner' zoals je het noemt; maak een mooie start. Je hebt iets heel kostbaars in je ! Maak er iets moois van en word juist hierdoor gelukkig !
zo ik ben klaar met die forum
Heeleddude
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: di jan 15, 2013 14:59

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Heeleddude »

Dank je voor de extra tips! Ik zal eens kijken naar het genoemde ondergoed.

Daarnaast heel erg bedankt voor de mooie woorden. Ze geven me gelijk een beter gevoel en meer moed! Ik wil er zelf natuurlijk ook een mooi begin van maken. De eerste stap was de aanmelding hier :)
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Ik had het kort geleden over wat dure dames shorts, strak van Boxershopping model/merk Franzoni boxershorts ! Dit zijn fijne shorts waar je het apparaatje redelijk goed mee kan wegbergen. Kosten voor 2 stuks 18,95 ! Mijn bio-vrouw vond ze erg duur, en vertelde dat ze bij de Zeeman dezelfde hebben voor 2,99 per stuk. Gisteren kwam ze met wat kleding voor mij thuis, waaronder ook deze short. Ze zijn exact hetzelfde ware het niet dat deze ook nog behandeld zijn met Aloe Vera wat dan weer goed zou zijn. Ze zit zelf al zo'n 30 jaar in de dure handgemaakte kleding dus heeft er wel kijk op. Zelf heb ik nu de Simple Basics Naadloos, met een extra kaartje eraan van Tested for harmful Substances According to Oeko-Tex Standard 100 etc etc. Zit geweldig. Lekker strak, alles weg wat ik niet wil zien of voelen en dat voor 2.99 euro. Mijn vrouw snapt niet hoe ze dit voor elkaar krijgen voor deze prijs. Dit was een proefmodelletje, dus ik denk dat maandag Zeeman de rest van de voorraad kwijt is. Dit wilde ik graag met jullie delen ! We laten ons niet op kosten jagen toch ? Liefs Lana
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door mireille »

Geen 2.99, maar hema had laatst ook aardig spul. En anders vast zoiets als de action of de lidl :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Na een dagje dragen onder mijn nieuwe outfit gekocht door mijn vrouw, kan ik zeggen dat ik zeer tevreden ben. Let goed op de maat, koop niet te klein ! Overigens ook een afschuwelijk lekker kanten nachthemdje gekregen van mijn vrouw, ook van de Zeeman. Ook gewoon een superdingetje. Ik werk er niet, maar ik kan zeggen dat ze leuke betaalbare dingetje hebben.
zo ik ben klaar met die forum
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Sandy »

Nogal off-topic, maar toch: ik word altijd blij van de berichtjes van Lana op dit forum :D
Waar zij als koppel vandaan zijn gekomen, en hoe het nu gaat. Hoe leuk is het dat haar vrouw leuke dingetjes uitzoekt en meeneemt voor haar!
Ik lees graag dat het ook zo kan, en droom ervan dat dat ook voor mij nog eens is weggelegd.

Thanks voor je bijdragen Lana :D
Lana
ff weer wat posten
Berichten: 70
Lid geworden op: di nov 20, 2012 21:49

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Lana »

Dank je wel. Wij zijn er toch voor elkaar, we hebben toch 1 doel; Totale acceptatie, dus het mogen zijn wie we zijn zoals ieder ander ! In het Boeddhisme zeggen ze Itai Doshin, vele lichamen een gedachte (many in body but one in mind) ondanks onze diversiteiten ! Off Topic ? Ach en dan . . Liefs Lana.
zo ik ben klaar met die forum
michelle_l
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do dec 06, 2012 20:21

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door michelle_l »

http://www.youtube.com/watch?v=JjZFhnFFItM" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zit er aan te denken om dit eens te proberen, lijkt me wel makkelijk!
Alexis
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di jan 22, 2013 6:56

Re: Hoe verstop je je ding??

Bericht door Alexis »

Ik heb ondertussen een Gaf gemaakt. Wat een uitvinding! Mijn ding blijft prima op zijn plek zitten en houdt gelijk ook de balletjes in hun holletjes. Met een kleine aanpassing kun je er zelfs een string overheen doen zonder dat je de Gaf nog ziet! Ik ben van vier billen door de strakke onderbroek naar weer twee mooie billen gegaan in een strakke spijkerbroek. Kortom, een aanrader!
Plaats reactie