Rechts Extremisme

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Bibi_ schreef:@Dorine

Inderdaad heb ik moeite met mensen die NIEt willen werken, er geen moeite voor doen, zich niet in onze maatschappij willen integreren (dus aanpassen aan menswaardige normen en waarden) en onze maatschappij niet respecteren
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze er jammer genoeg zijn ja.

In ons bedrijf hadden we dus ook iemand aangenomen met lichamelijke klachten, en jammer genoeg werden de klachten te groot om nog door te
-doe eens wat voorbeelden?

weet je daarbij alles van die mensen? hun achtergrond, de reden van hun manier van leven? de reden van hun keuzes?

Joy
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef: ........................ een mentale aandoening die in de jaren 70 door zeer grondige massa-hersenspoeling ontstaan is, teweten: Ziekelijk Politiek Correct.
Een soort nederlandse massahysterie, die gelukkig zo rond 2005 tot stilstand gekomen is.

Groetjes Mila.
35 jaar Nederlandse Massahysterie? Volgens mij duurt het al pakweg 400 jaar, hoor. Wettelijk gezien was Wilhelm von Nassau ook maar een doodgewone terrorist, waarom had men anders een prijs op zijn hoofd gezet. Bovendien was hij een Buut'nlander, een Duitser nog wel, dus wat zijn nou ook weer de echte hollandsche Wormen en Naarden?

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<-doe eens wat voorbeelden?

weet je daarbij alles van die mensen? hun achtergrond, de reden van hun manier van leven? de reden van hun keuzes?>

Nou, hier een voorbeeldje dan: ik ken een trans, ex asielzoekster, die haar hele behandeling door het ziekenfonds heeft laten betalen, nadat ze haar nederlandse paspoort kreeg, kreeg ze met voorrang op de wachtlijst (12 jaar was dat toen in Amsterdam) een woning toegewezen, en de Sociale dienst schoof behalve een uitkering ook 5000 gulden voor de inrichting van die snel verkregen woning.

In al die tijd dat ze hier nu woont, inmiddels zo'n 14 jaar, heeft ze 0 (nul) dagen gewerkt, want 'ze word gediscrimineerd, en daarom hoeft ze niet eens te solliciteren', vind ze zelf.
In haar (voorgewende) 'vluchtelingenverhaal' blijven hangen dus. Alleen vergeet ze helaas dat zo ongeveer *iedereen iedereen* discrimineert, uitgezonderd de ziekelijk politiek correcten dan he?
Marokkanen en surinamers, dat gaat niet zo goed samen, marokkanen en berbers ook niet, turken en antillianen, dat ligt ook gevoelig, voornoemde bevolkingsgroepen hebben unaniem een hekel aan homo's en potten, en voornoemde bevolkingsgroepen kennen het feminisme ook al niet zo, laat staan gelijkheid en/of emancipatie.
Oftewel: flauwekul.
Oh, ik vergis me......in de prostitutie word ze niet gediscrimineerd, dat is waar ook......maar dan met een uitkering erbij, prettige basis natuurlijk.

Zo ken ik nog zo'n trans;(nederlandse) inmiddels in de 50 en nog nooit, werkelijk nog nooit een dag gewerkt, ze 'doet alleen dingen die ze leuk vind' (en aan wie doet me dat toch denken?) uiteraard op een uitkering...for your information.

En zo ken ik er nog meer hoor, niet transen dus he?

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

P.s: die ex asielzoekster TS gaat regelmatig naar het land van herkomst op vakantie; 'het land dat ze met gevaar voor eigen leven onderdrukt en vervolgd werd blablabla', and guess what? De politieke situatie daar is nog steeds niet veilig voor (ECHTE!) politieke vluchtelingen.

Hoe naief waren ze hier toch indertijd.....

Mila.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

das 1 voorbeeld, en die is ook nog eens eerder voorbij gekomen

waarom ik die vraag stelde:

men concludeert en oordeelt al te gemakkelijk, zonder zich in de betreffende persoon te verdiepen

iemand die bijv een uitkering heeft en een dikke mercedes rijdt is meteen een crimineel, of iig klopt daar iets niet, volgens 'de mensen'

vaak weet je het verhaal erachter niet

rotte appels zullen er altijd zijn, maar de meeste oordelen die worden geveld berusten op onwaarheden en onbenul

joy
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mila schreef:<-
'doet alleen dingen die ze leuk vind' (en aan wie doet me dat toch denken?) uiteraard op een uitkering...for your information.

Mila.
geen id, vertel eens?

Joy
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Bibi_ schreef:helaas hebben de slechten het hier voor de goeden ook kapot gemaakt, waardoor veel regelingen verhardt zijn.
Nee, er is de afgelopen jaren hard de hamer in ingehakt als "prikkel" om meer mensen uit de regelingen te krijgen. Natuurlijk wordt er wel eens wat gefraudeerd, maar ik kan je uit ervaring vertellen dat het geld dat we kwijt zijn aan de opsporing daarvan meer is dan dat we er mee besparen. Het bedrag dat de hogere inkomens uit de staatsruif vreten ligt vele malen hoger, maar ja, het is nu eenmaal veel makkelijker om een poot onder eeen krakkemikkige stoel weg te zagen dan onder eentje die in een kast van een huis staat. Foute flinkheid.

Vandaag een werkbezoekje gebracht aan Mee Fryslân. Als je daar de verhalen hoort over hoe voormalig arbeidsongeschikten die ineens genezen zijn verklaard op hun bek gaan, dan zie je de leden van de partijen die voor het WIA beleid verantwoordelijk zijn een beetje schaapachtig naar de grond kijken. Om triest van te worden.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

mila schreef:
En zo ken ik er nog meer hoor, niet transen dus he?

Mila.
Klinkt toch echt alsof je consequent omgaat met de verkeerden. Zwaar leven heb jij, zeg.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Klinkt toch echt alsof je consequent omgaat met de verkeerden. Zwaar leven heb jij, zeg.>

Met die types heb ik de omgang opgezegd, ik heb namelijk een hekel aan uitkeringstrekkende, klaplopende parasieten, die tevens een volkomen ander leven leiden dan ik. Tevens zitten ze vol zielige verhalen om dat geparasiteer te verklaren, als het zo uitkomt.
Overigens ken ik ook betere voorbeelden van aangepaste, hardwerkende, niet parasiterende allochtonen in mijn directe omgeving, te weten: mijn ouders. Vanaf dag 1 na aankomst altijd gewerkt, nooit een beroep gedaan op wat voor uitkering of subsidie dan ook. Majah, zij kwamen naar Nederland vóór de 'slachtoffercultuur' en het 'anti rascisme platform' uitgevonden waren he?

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<iemand die bijv een uitkering heeft en een dikke mercedes rijdt is meteen een crimineel, of iig klopt daar iets niet, volgens 'de mensen'>

Idd, daar klopt geen bal van. Hoe kun je een dikke mercedes op de weg houden van een uitkering?

Mila.
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi,
mila schreef:<Klinkt toch echt alsof je consequent omgaat met de verkeerden. Zwaar leven heb jij, zeg.>

Met die types heb ik de omgang opgezegd, ik heb namelijk een hekel aan uitkeringstrekkende, klaplopende parasieten, die tevens een volkomen ander leven leiden dan ik. Tevens zitten ze vol zielige verhalen om dat geparasiteer te verklaren, als het zo uitkomt.
Overigens ken ik ook betere voorbeelden van aangepaste, hardwerkende, niet parasiterende allochtonen in mijn directe omgeving, te weten: mijn ouders. Vanaf dag 1 na aankomst altijd gewerkt, nooit een beroep gedaan op wat voor uitkering of subsidie dan ook. Majah, zij kwamen naar Nederland vóór de 'slachtoffercultuur' en het 'anti rascisme platform' uitgevonden waren he?

Mila.
Slecht geslapen???

Groetjes, liefs en vooral een hele fijne dag toegewenst! :D

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

Mila je haalt weer heel wat door elkaar
feminisme/fetisjme geen idee wat daar de link is met
politiek correct: ambtenarentaal heeft niks met het leven te doen
ik kan gelukkig zelf denken :-)

Ik weet wel vanuit welke hoek je wind waait, en ik ben het in zoverre met je eens dat vanuit bepaalde vooral arabische hoek de omgang met onze cultuur TOTAAL ontspoort is en dat moeten we niet doodknuffelen want dat werkt niet, krijg je alleen maar 'disrespect' van.

politici durven niet op tenen te trappen maar we weten allemaal waar de schoen knelt, mij gaat het erom niemand op te geven en aan de andere kant van de greppel te plaatsen, in een oorlog verliest iedereen.

moet gaan

liefs

[/quote]
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mila schreef:<iemand die bijv een uitkering heeft en een dikke mercedes rijdt is meteen een crimineel, of iig klopt daar iets niet, volgens 'de mensen'>

Idd, daar klopt geen bal van. Hoe kun je een dikke mercedes op de weg houden van een uitkering?

Mila.
-dankje, je geeft het perfecte voorbeeld van korte neus denken

Joy
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

het zal er wel aanliggen wat voor uitkering je hebt...
met een bijstand kan het in elk geval niet.
Of er is iets raars aan de hand...
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Patricia1979 schreef: Tegenwoordig kan iemand met bijstand volgens mij uberhaupt geen auto meer onderhouden.
Het kan en mag wel. Je auto mag niet meer dan €4.000 waard zijn en je moet bereid zijn offers te brengen in de vorm bijvoorbeeld van brood- of patatdagen omdat je geen ander eten kunt betalen.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie