Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ja als ze het dan veilig zouden doen, maar veel van die "seksverslaafden" vrijen volgens mij gewoon zonder condoom...
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Mannen kunnen ook best heel leuk zijn, aardig, voorkomend enzovoort. Maar die neiging naar "casual sex", liefst nog zo anoniem mogelijk ook, daar kan ik me niet veel positiefs bij voorstellen.

Seks met iemand hebben, zonder dat je die iemand trots aan je familie en vrienden zou willen voorstellen, dat heeft in mijn ogen toch iets pervers. Iemand medeplichtig maken aan iets waar je je eigenlijk voor schaamt.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ik heb hier ooit een profiel met een foto gehad. Toen was het wereldvreemde er binnen drie dagen af: allerlei aanzoeken van mannen, die weliswaar bekenden niet op "snelle seks" uit te zijn, maar wel op "fijne seks met man/vrouw rollenspel".>

Tjah, dat is een overbekend fenomeen ja, 'rollenspellen m/v', alleen.......zijn dat wel in de regel (sm) tv's die graag het vrouwtje willen spelen, en gedomineerd willen worden, liefst met jouw kleren aan, en jij......word aldus tot 'het mannetje' gemaakt....lol!

Zo'n beetje iedere (post op) TS die ik ken en die een (ts) profiel ergens heeft of een (ts) ad plaatst word overstelpt met verzoeken tot 'rollenspel m/v', of deze of gene tv zich even bij jou thuis kan verkleden in jouw kleren/lingerie etc, dus een regelmatig verkleedadresje, sm, etcetc.

Klassiek.

Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

gatver

Mila kun jij geen boek gaan schrijven...
dating tips for the trangendered :)

compleet met make-up en passabilitietstips kan het wel een aardig handboekje worden ( liefst in handtas-formaat of course)
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:zijn dat wel in de regel (sm) tv's die graag het vrouwtje willen spelen, en gedomineerd willen worden, liefst met jouw kleren aan, en jij......word aldus tot 'het mannetje' gemaakt....lol!
Nou, ik heb er dus geen ervaring mee. Die ben ik "uit de weg gegaan", maar ik had wel een soort vermoeden dat het op zoiets uit zou draaien.
Afgezien van dat het niet past in mijn levenssituatie van dit moment, lijkt me seks zonder dat het (ook) een uitdrukking van liefde is drie keer niks.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Mina,

<dating tips for the trangendered >

Neem maar aan dat 80% van de ts lovers zelf tv/ts/tg is......kijk maar eens op het transgenderforum en zoek het postje 'sex met shemale' maar eens op, geschreven door een naar sex met shemale hunkerende tg.......de replies op dat postje spreken boekdelen.
En lastig te herkennen als tv/tg/(pre)ts als ze in 'burger' zijn, helaas. Maar ik moet wel eerlijk toegeven dat inmiddels een zesde zintuig heb ontwikkeld om dergelijke types te spotten, dat wel.

Groetjes Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Patricia1979 schreef: En je kan toch ook kenbaar maken wat je beslist NIET zoekt.
:oops: Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op dat moment alleen maar contact met "gevoelsgenoten" zocht, om uit te vinden hoe het dan met mijn gevoelens zou zitten, en absoluut niet van de hoed en de rand wist.

Een eerste (en laatste) bezoek aan een T&T-avond was ook al niet bemoedigend in dat opzicht. Voor hetzelfde geld was ik meteen weer in mijn schulpje gekropen, maar dat lag toevalligerwijs aan gruzelementen.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Dat krijg je er nou van als je jezelf direct als zijnde TS bekend maakt.

En daarnaast ligt het er maar net aan denk ik hoe zo'n profiel het is, welke foto's je erbij plaatst en op welke site je het zet.
En je kan toch ook kenbaar maken wat je beslist NIET zoekt>

Over dat eerste valt te discussieren, en over het tweede......als je wel vermeld dat je ts bent, en tevens wat je beslist NIET zoekt, denk je dan dat respondenten de waarheid zullen spreken?
Ik denk van niet.
Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Misschien is daten via internet uberhaupt niet zo n erg goed idee voor TG's TS-en?
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<En daarnaast ligt het er maar net aan denk ik hoe zo'n profiel het is, welke foto's je erbij plaatst en op welke site je het zet.>

Nou nee, ook als het een net profiel is op een nette/gewone site, dan kan een ts ook reacties van mannen met tv/cd neigingen verwachten. Maakt echt niet uit. Die mannen zitten overal, niet alleen op ranzige sites.

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Mina,

<
Misschien is daten via internet uberhaupt niet zo n erg goed idee voor TG's TS-en?>

De zuster van mijn schoonzuster date ook via een nette site, en ook zij krijgt te maken met sexzoekenden/leugenaars/fantasten/dubbele agenda's, dus ik denk dat het niet veel uitmaakt of het nou een geboren vrouw of een ts is die een (nette) ad zet.
Anderzijds heeft ze leuke dates, en ik denk dat dat ook voor ts'en/tg's kan gelden. Kwestie van de heer in kwestie subtiel uithoren denk ik.
Groetjes,

Mila.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Een eerste (en laatste) bezoek aan een T&T-avond was ook al niet bemoedigend in dat opzicht.>

Hoezo dat dan niet Janiek? Ik vind de T&T avonden over het algemeen genomen wel gezellig, voor zo ver ik die bezoek dan. En je kunt meteen de tv's van de ts'en 'onderscheiden'; de 1e categorie draagt vrijwel altijd een jurk of een rok, de 2e categorie in de regel een broek, weinig make up enzenz.
Plus dat het 'ranzigheidsgehalte' erg minimaal is....het is per slot van rekening een soort 'openbare' gelegenheid in Cafe de Gijs, en tv's die daar komen zijn in die zin redelijk uit de kast, dus zijn de (sexuele) behoeften minder dringend/prangend.

@Mina en Patricia: een post op ts vriendin van mij kwam eens met een vreselijk stuk (m) op de proppen, een soort viking, lang, atletisch, hoogblond, babyblauwe ogen, en mannelijk in zijn doen en laten. Verder heel rustig qua gedrag.
Na een poosje van happy involvement bekende hij tijdens de na lig 'dat hij net zo als zij was, en ook een vrouw wilde worden'.....haar respons: 'had je dat niet wat eerder kunnen zeggen??' En weg was ze (geheel terecht).
Deze persoon is inmiddels ook post op.
Het maakt niet uit of je nou iemand bij de diepvries pizza's in de supermarkt ontmoet, via een nette datingsite, of in het wild ergens in de kroeg of tijdens een feestje bij iemand thuis; mannen met tv/tg/ts neigingen tref je overal, want ze komen net als wij ook overal. Alleen zijn ze niet 1 2 3 te herkennen, omdat ze in de regel nogal mannelijk zijn. Zij herkennen jou wel; een ts lover herkent een ts *altijd*, hoe vrouwelijk ze ook is.
Denk aan bv hoe homo's in vroeger tijden, toen het zwaar verboden was, met elkaar in contact traden; ze hadden (ook) een 6e zintuig ontwikkeld.
Zelfde geldt voor de 'ondergrondse' tv/ts/tg in het dagelijks leven in het openbaar.
Groetjes Mila.
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

poeh hey, wat een gedoe...
in het homoleven vond ik het al moeilijk om zogenaamde "tops" van "bottoms" te kunnen onderscheiden...
In het transenleven is het dus nog lastiger....
Daar kan een man later een vrouw blijken te zijn! :o

Oh my god! Ik vertrouw niemand meer! :D

x,
Mina
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

mila schreef:<Een eerste (en laatste) bezoek aan een T&T-avond was ook al niet bemoedigend in dat opzicht.>

Hoezo dat dan niet Janiek? Ik vind de T&T avonden over het algemeen genomen wel gezellig, voor zo ver ik die bezoek dan. En je kunt meteen de tv's van de ts'en 'onderscheiden'; de 1e categorie draagt vrijwel altijd een jurk of een rok, de 2e categorie in de regel een broek, weinig make up enzenz.
Plus dat het 'ranzigheidsgehalte' erg minimaal is....het is per slot van rekening een soort 'openbare' gelegenheid in Cafe de Gijs, en tv's die daar komen zijn in die zin redelijk uit de kast, dus zijn de (sexuele) behoeften minder dringend/prangend.
Hoezo? "In dat opzicht" slaat op het feit dat ik daar (het was trouwens zo'n besloten avond elders in den lande) meteen tijdens de eerste kop koffie door een oudere tv werd benaderd met pogingen een date te regelen, waarbij meteen duidelijk werd dat zijn vrouw niet wist waar hij uithing etc.
En als nieuweling schrok ik toch wel erg van een 70-jarige in minirok op naaldhakjes. Iets wat ik nu inmiddels wel kan laten voor wat het is. Toen wekte het nog iets in de richting van plaatsvervangende schaamte op.

Maar ik bedoelde dus vooral de avances.
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Mina,

<poeh hey, wat een gedoe...
in het homoleven vond ik het al moeilijk om zogenaamde "tops" van "bottoms" te kunnen onderscheiden...
In het transenleven is het dus nog lastiger....
Daar kan een man later een vrouw blijken te zijn!

Oh my god! Ik vertrouw niemand meer!>

Hahahahahaha! Nou....weet je wat nou de grap is? De gemiddelde bi man/tv/ts(lover) is bij het prinsesje thuis al top, of het is zo wel voor hem te krijgen.......als zo iemand 'eens wat anders wil', dan is ie meestal bottom, want the real thing qua vrouwelijkheid, dat zoeken ze niet bij een TS.......hebben ze thuis al, of anderszins wel te krijgen. Kortom: 'afwisseling' op het 'heterobestaan' word door die mannen gewenst.

En guess what? Als een homoman bi blijkt te zijn, dan gaat het die homo dus om je *vrouwelijkheid*, piemels en mannelijkheid hebben ze tot dan toe wel genoeg gezien.

Precies andersom dus, en geloof me: dat zijn de allerleukste mannen om te daten. Relaxt, aardig, niet stiekem, niet gefrustreerd over hun sexuele voorkeur(en), prettig in de omgang, en in de regel trouwens ook allesbehalve nichterig. Gewoon mannelijk, ja, die homo's bestaan ook hoor. (en ik kan het weten......ik heb regelmatig mannelijk KLM vliegend/grond personeel gedate, ontmoet via KLM vriendinnen) die als homo leefden, maar in werkelijkheid bi zijn.)

Als je als trans gaat leven, dan begeef je je wat mannen en sexualiteit betreft eigenlijk in een soort van 'omgekeerde wereld', om de simpele reden dat als homo leven een weloverwogen keus is, vooral als die persoon eigenlijk bi is, en als hetero leven een noodzaak voor de gemiddelde bi man, van niemand het mag weten, uit sociale angst en schaamte.

Mijn huidige minnaar is bi, en zijn mannelijkheid is 'in tact' gebleven omdat ie gewoon relaxt als bi leeft......de bi mannen die als hetero leven hebben een soort mannelijkheid die niet in tact is (gebleven); bij het prinsesje thuis top, elders bottom, een bijna logische opdeling voor wat betreft hun.

Groetjes Mila
Plaats reactie