Ter uwer Info

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ja ik weet het, die zogenaamde hetero's zijn echt enorme sletten bij mannen (om te compenseren denk ik)...

Jeetje...
Nou, ik heb het echt gehad werkelijk :)
Geen man komt meer aan mijn lijf! Ook geen vrouw overigens! :)

Tja al wat me rest is dus neukobject worden voor marrokanen..LOL
ach ja...

maar goed, weet je...ik vind het geen prettig idee door een man geneukt te worden die zich - op zijn beurt ook laat ****** door mannen...
dat vind ik al teveel
kun je nagaan...
hoezo moeilijk :lol: :P
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Hoezo? "In dat opzicht" slaat op het feit dat ik daar (het was trouwens zo'n besloten avond elders in den lande) meteen tijdens de eerste kop koffie door een oudere tv werd benaderd met pogingen een date te regelen, waarbij meteen duidelijk werd dat zijn vrouw niet wist waar hij uithing etc.
En als nieuweling schrok ik toch wel erg van een 70-jarige in minirok op naaldhakjes. Iets wat ik nu inmiddels wel kan laten voor wat het is. Toen wekte het nog iets in de richting van plaatsvervangende schaamte op.

Maar ik bedoelde dus vooral de avances>

???????????????????? hahahahahahahahahahahahaha!

Ja, dat heb ik ook vaak meegemaakt ja....maar ach, wat doet (sexuele) wanhoop toch veel met een kast tv he?

Doet me een beetje denken aan een keer dat ik eens bij de Virgin was, en met een trans van +/- 70 in 'gesprek' raakte....die persoon vroeg me of ik al geopereerd was.....nee dus......antwoord: 'oh, dan kun je gelukkig nog gemeenschap hebben met je vrouw'.....ongelogen waar! In de eerste plaats ging die persoon er van uit dat alle transen op vrouwen vallen en getrouwd zijn, net als zij zelf, en in de tweede plaats viel mijn mond open van zoveel botte domheid.....als je (echt) een ts bent, en onder behandeling, hoe kun je dan 'gemeenschap met je vrouw' psychologsich opbrengen, voor zover fysiek mogelijk?
Maar ach, mijn aandacht werd afdoende afgeleid door de bossen 'peterselie' die uit haar neusgaten groeiden, en ook uit haar oren trouwens, dus ik maakte me niet al te druk, laat staan dat ik zo iemand ga voorlichten over de diverse sexuele voorkeuren die onder ts voor kunnen komen....vermoedelijk was die persoon mede door haar leeftijd volkomen vastgezogen in haar eigen levensstijl, waardoor verder kijken dan de neus lang is wat moeilijk word.

Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mila schreef :

Anderzijds heeft ze leuke dates, en ik denk dat dat ook voor ts'en/tg's kan gelden. Kwestie van de heer in kwestie subtiel uithoren denk ik.

Zeker.
Uiteindelijk is dat gewoon dikke fun ...... moet je zeker eens doen hoor.
Ok je krijgt al eens een slechte reactie, maar daar lig je dan best niet wakker van.
Gewoon naar de volgende , ander en beter.

Ik heb toch al zo een 15 dates gehad nu ...... en ik ben ook al naar enkele fuiven geweest die werden georg via de datingsite.
Echt plezant hoor ..... een pak nieuwe vriendinnen bij en enkele leuke contacten met mannen.

Wel effe zeggen : vertel het beter niet voor je date ..... dat zorgt alleen maar voor een gesloten deur en onbegrip.
Confronteer ze bij de date gewoon met jezelf als mens.
Enfin ik leg nu het daten wel eventjes stil, na mijn FFS gaan we er weer werk van maken.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Maar ach, mijn aandacht werd afdoende afgeleid door de bossen 'peterselie' die uit haar neusgaten groeiden, en ook uit haar oren trouwens, dus ik maakte me niet al te druk

Weer niet te doen hoor ... geweldig, ik zie het al zo voor mij (lol)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Weer niet te doen hoor ... geweldig, ik zie het al zo voor mij (lol)>

Oepsie! Ik bedoelde natuurlijk krulpeterselie he?

Melina, je FFS is toch in juni? Dat is nog twee en een halve maand, dus waarom nu al ophouden met daten dan? Als ik vragen mag?
I would say......party on ;-)

Mila.
lief dinnetje
Eredivisie

Janiek schreef :

Hoezo? "In dat opzicht" slaat op het feit dat ik daar (het was trouwens zo'n besloten avond elders in den lande) meteen tijdens de eerste kop koffie door een oudere tv werd benaderd met pogingen een date te regelen, waarbij meteen duidelijk werd dat zijn vrouw niet wist waar hij uithing etc.
En als nieuweling schrok ik toch wel erg van een 70-jarige in minirok op naaldhakjes. Iets wat ik nu inmiddels wel kan laten voor wat het is. Toen wekte het nog iets in de richting van plaatsvervangende schaamte op.

Hmmm... dat lijkt me wel wat een gebrek aan 'ervaring' met het wereldje aan jouw kant .....
Je mag daar echt niet bij stil staan.
Ik heb dat al zeer vaak meegemaakt ......

Meestal blijf ik vriendelijk hoor, soms ben ik wel eens direkt in mijn commentaar ...... ik durf al eens zeggen .... eerst 30 kg vermageren en kom dan nog eens terug, wie weet.
Je hebt soms zo van die oudere TV's met goedkope blonde pruik en super dikke hangbuik , die dan heel zichtbaar hangt over hun mini-rokje .......
Ze dragen dan wel naaldhakken, maar lijken tijdens het bewegen een beetje op John Wayne in zijn oude dagen .......

Soms heb ik er zelfs een beetje medelijden mee.
Het zijn ook maar mensen denk ik dan soms ......

Gr,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Melina, je FFS is toch in juni? Dat is nog twee en een halve maand, dus waarom nu al ophouden met daten dan? Als ik vragen mag?
I would say......party on

Wel Mila ik heb een eerste selectie achter de rug, op basis van info van enkele vriendinnen heb ik wat goede kandidaten in mijn lijstje staan.
Maar die wil ik dus pas zien na mijn FFS.
Het kan ook wel lastig worden om me nu zo te leren kennen en me dan binnen 2 maand opnieuw met een ander gezicht te moeten zien.

NU Mila , no worries hoor .... ik ben elek Weekend op stap hoor.
Gewoon naar een dancing of fuif.
Ik sluit me niet op, maar ik doe het wat rustiger aan.
15 dates op 6 weken was ook wel veel.
Ik zit nu ook wel met nog enkele vervolgdates, want tot mijn verbazing komen steeds meer en meer mannen terug na de eerste date.
De eenzaamheid ? Of willen ze het toch eens ervaren ?
Wie zal het zeggen ......

Groeten,

Melina
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Melina,

<Het kan ook wel lastig worden om me nu zo te leren kennen en me dan binnen 2 maand opnieuw met een ander gezicht te moeten zien>

Denk je dat je gezicht zo ingrijpend gaat veranderen dan? In mijn geval is het subtiel veranderd, gewoon wat fijner geworden, en degenen die van nix weten roepen steevast dat 'ik er zo goed uitzie', maar zien niet wat er precies aan mijn gezicht gebeurd is.

Daarbij.....zagen mensen die me goed kennen van voor en na het verschil zelfs vrijwel direct na de operatie niet. De mensen die je goed kennen hebben namelijk een soort 'psychologisch plaatje' van je gezicht, waar ze niet van af zullen wijken, ook al heb je je neus drie maten laten verkleinen.
Het is soort 'teleurstelling' die ik vaker van post FFS transen heb gehoord.....alleen zul je het post FFS van volkomen vreemden moeten hebben, die nemen namelijk niet meer (onbewust) bv je browridge waar (male marker no 1).

Groetjes Mila.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

melina_r schreef:Hmmm... dat lijkt me wel wat een gebrek aan 'ervaring' met het wereldje aan jouw kant .....
Je mag daar echt niet bij stil staan.
Dat klopt. En nee, daar sta ik inmiddels niet meer bij stil. En over eventuele plaatsvervangende schaamte ben ik ook wel heen. De "buitenwacht" neemt mij voor wie ik ben en ik merk zelden dat ik bang hoef te zijn met andere fenomenen uit het t-spectrum verward te worden. Wat mensen over groepen denken valt meestal sowieso weg als het om persoonlijke ontmoetingen gaat.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lief dinnetje
Eredivisie

Mila schreef :

Daarbij.....zagen mensen die me goed kennen van voor en na het verschil zelfs vrijwel direct na de operatie niet. De mensen die je goed kennen hebben namelijk een soort 'psychologisch plaatje' van je gezicht, waar ze niet van af zullen wijken, ook al heb je je neus drie maten laten verkleinen.
Het is soort 'teleurstelling' die ik vaker van post FFS transen heb gehoord.....alleen zul je het post FFS van volkomen vreemden moeten hebben, die nemen namelijk niet meer (onbewust) bv je browridge waar (male marker no 1).

Inderdaad, je hebt het alweer bij het rechte eind.
En juist op basis van die info heb ik beslist om enkele 'goede kandidaten' te laten wachten tot na mijn FFS.
Ik wil niet dat ze me nu met toch nog enkele mannelijke trekken in mijn gezicht leren kennen.
Laat ze maar bij die groep vallen die me post-FFS zal leren kennen.
Trouwens hoe langer ze moeten 'jagen' en 'wachten' hoe leuker het zal worden.

Groetjes,

Melina
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

als je (echt) een ts bent, en onder behandeling, hoe kun je dan 'gemeenschap met je vrouw' psychologsich opbrengen, voor zover fysiek mogelijk?
tja dat is mij ook een raadsel, ik raakte spontaan in een depressie bij mijn pogingen (2x in mijn leven) maar zoals meerdere malen hier al gebleken, zijn er vele smaken in de genderwereld! Ik ben heel wat milder in mijn oordeel maar het kost me veel hoofdpijn sommige situaties/mensen te proberen te begrijpen, vooral als ze allemaal stellingen over je in de rondte slingeren, geld ook voor jou Mila ondanks alle uitgebreide uitleg begrijp ik niet dat je geen srs wil (neeeee niet opnieuw uitleggen). Hoe je het allemaal ook uitlegt voor de buitenwereld maakt het niet uit die zien alleen de buitenkant

Ik zou zeker nu wel een sterke schouder kunnen gebruiken (ondanks mijn mannenhaat :-) ) maar eigenlijk merk ik nu dat ze wel aardig doen begin ik te ondooien maar moet echt wel een masculien type zijn (ja erg simplistisch) en sprake van liefde (en een beetje lust)

Ach we zien wel, voorlopig eerst spaarpotje vol maken voor FFS en epilatie en overleven.... ik maak dit liever allemaal alleen mee dan een relatie te hebben die je toch ongemerkt stuurt...

komt wel

liefs

Dorine
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Nou zeg?? Ik had de ramen aan het eind van de dag open en er fladdert nu een hele mooie vlinder in mijn woonkamer rond, een pauwenoog, als ik me niet vergis....
Hoe kan dat nou?? Het is toch helemaal geen 'vlindertijd'?
En als ik die vlinder nu 'buiten stuur' is het dan niet te koud voor hem/haar??
Even off topic, maar ik ben zo verbaast??

Mila.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Zo zie je maar: de werkelijkheid is altijd onvoorspelbaarder en minder rechtlijnig als je denkt...
En zo zijn we toch weer on-topic :wink:

Zie ook mijn onderschrift :P

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zelf tel ik iedere avond op het plafond de lieveheersbeesies, ze blijven maar komen, ook in de winter, en ze houden me gezelschap

kan ik enorm van genieten

magoed, aangezien mijn bijdragen de afgelopen dagen simpelweg verwijderd worden vanwege te veel kul, en gelijk hebben zij, god weet wie, wil ik graan nog wat toevoegen aan de discussie, maar het schiet me even niet te binnen wat

all is said..

joy
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hmmm, als ik op mun vooruit kijk word ik erg triestig, daar plak namelijk de hele inzekten-fauna uit de region Nord Pas de Calais :-?

Groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie