een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Algemeen

Moderator: Moderators

een vraag voor T's over T's die op transen vallen

Ik ben een travestiet en val indd op transen
0
Geen stemmen
Ik ben een travestiet en val niet op transen of shemales
3
27%
Ik ben een travestiet en val op shemales
1
9%
Ik ben een travestiet en val op shemales en transen
7
64%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

snoopy schreef:
Janiek_ schreef: Je hebt ook zoiets met onsterfeljkheid. Simone de Beauvoir heeft daar een roman over geschreven, die je voorgoed de lust beneemt op een eeuwig leven.
daarom moet je ook nooooit reincarnatietherapie gaan doen ;)
Ben nog niet in de verleiding geweest :D .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
snoopy schreef:
Janiek_ schreef: Je hebt ook zoiets met onsterfeljkheid. Simone de Beauvoir heeft daar een roman over geschreven, die je voorgoed de lust beneemt op een eeuwig leven.
daarom moet je ook nooooit reincarnatietherapie gaan doen ;)
Ben nog niet in de verleiding geweest :D .
Ik wel. In mijn vorige leven was ik Marilyn Monroe, daarvoor Anne Frank, daarvoor Catharina de Grote en daarvoor was ik Cleopatra.

Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ach ja... maak maar weer bespottelijk wat je niet begrijpt...

...niet gaan klagen als anderen travestieten, transgenderisten, transseksuelen bespottelijk maken, hoor... Jij doet 't immers ook bij wat jij niet begrijpt?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Jennifer Hopelez schreef:Ik wel. In mijn vorige leven was ik Marilyn Monroe, daarvoor Anne Frank, daarvoor Catharina de Grote en daarvoor was ik Cleopatra.

Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Dan heb je verdomd weinig geleerd vanuit je vorige levens, behalve dan dat je weet dat je boven iedereen staat 8)
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Frederique_ schreef:Ach ja... maak maar weer bespottelijk wat je niet begrijpt...

...niet gaan klagen als anderen travestieten, transgenderisten, transseksuelen bespottelijk maken, hoor... Jij doet 't immers ook bij wat jij niet begrijpt?

Groetjes,

Frederique
Heb je me daar over horen klagen dan? Ik zorg er gewoon voor dat ik niet bespottelijk gemaakt kan worden.
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Anna. schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Ik wel. In mijn vorige leven was ik Marilyn Monroe, daarvoor Anne Frank, daarvoor Catharina de Grote en daarvoor was ik Cleopatra.

Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Dan heb je verdomd weinig geleerd vanuit je vorige levens, behalve dan dat je weet dat je boven iedereen staat 8)
Is dat van hetzelfde niveau als 'spreken namens wel 40.000 mensen'? Over boven iedereen staan gesproken.........
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Zo, en wat is er mis met een keuterboerinnetje of een turfsteekster? Zeker weer niet vrouwelijk genoeg met hun gekloofde vingers en gebarsten nagels :lol: !

Enneh, hoe doe jij dat om achtereenvolgens Marylin Monroe en Anne Frank te zijn, terwijl die elkaars tijdgenoten waren? Neeeee, ik geloof er niks van. Nog eerder dat je Raspoetin was in je vorige leven :wink: .

Afbeelding
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Voor minder doe ik het niet hoor. Stel je voor? Ik in mijn vorige leven een keuterboerinnetje in Drenthe?? Of nog erger, een turfsteekster??
Zo, en wat is er mis met een keuterboerinnetje of een turfsteekster? Zeker weer niet vrouwelijk genoeg met hun gekloofde vingers en gebarsten nagels :lol: !

Enneh, hoe doe jij dat om achtereenvolgens Marylin Monroe en Anne Frank te zijn, terwijl die elkaars tijdgenoten waren? Neeeee, ik geloof er niks van. Nog eerder dat je Raspoetin was in je vorige leven :wink: .

Afbeelding
Nee, gewoon te min! Als ik dan toch voor vorige levens ga, dan niet als man en vader en ook niet als een gewone vrouw maar als een grootheid. Niets meer, niets minder hoor.

Enneh, Anne Frank en Marilyn Monroe zijn heel goed te combineren in hetzelfde tijdvak hoor. Net zoals een vader van kinderen 100% vrouw kan blijken te zijn in 1 en hetzelfde leven ;-)

Hoe wist jij dat Raspoetin zo'n grote piem had eigenlijk? Was jij in je vorige leven soms een jaloerse Felix Joessoepov? ;-)
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

ik zit aan mn sinterklaasontbijt :-? :lol:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

snoopy schreef:ik zit aan mn sinterklaasontbijt :-? :lol:
Raspoetin was toch ook een priester :wink: ? En alle dames aan het russische hof lustten hem rauw, naar het schijnt....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Frederique_ schreef:Ach ja... maak maar weer bespottelijk wat je niet begrijpt...

...niet gaan klagen als anderen travestieten, transgenderisten, transseksuelen bespottelijk maken, hoor... Jij doet 't immers ook bij wat jij niet begrijpt?

Groetjes,

Frederique
Ehmmmm.....zoals jij jarenlang de VU bespottelijk maakte omdat jij de gang van zaken daar niet begrijpt?
Niet spugen in het bord waaruit je eet hoor! ;-)
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Janiek_
ForumDiva 2000
Berichten: 2171
Lid geworden op: zo mar 04, 2007 14:34

Bericht door Janiek_ »

Jennifer Hopelez schreef:Enneh, Anne Frank en Marilyn Monroe zijn heel goed te combineren in hetzelfde tijdvak hoor. Net zoals een vader van kinderen 100% vrouw kan blijken te zijn in 1 en hetzelfde leven ;-)

Hoe wist jij dat Raspoetin zo'n grote piem had eigenlijk? Was jij in je vorige leven soms een jaloerse Felix Joessoepov? ;-)
:lol: De weg naar je favoriete topic is zelden zo gladjes geplaveid geweest. Misschein was ik wel stratemaker op zee in mijn vorige leven.

Of één van die russische hofdames :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Janiek_ schreef:
Jennifer Hopelez schreef:Enneh, Anne Frank en Marilyn Monroe zijn heel goed te combineren in hetzelfde tijdvak hoor. Net zoals een vader van kinderen 100% vrouw kan blijken te zijn in 1 en hetzelfde leven ;-)

Hoe wist jij dat Raspoetin zo'n grote piem had eigenlijk? Was jij in je vorige leven soms een jaloerse Felix Joessoepov? ;-)
:lol: De weg naar je favoriete topic is zelden zo gladjes geplaveid geweest. Misschein was ik wel stratemaker op zee in mijn vorige leven.

Of één van die russische hofdames :wink: .
En van schrik over zo'n grote piem een man geworden in je volgende leven? ;-)
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Gebruikersavatar
snoopy
Eredivisie
Berichten: 568
Lid geworden op: do apr 16, 2009 14:55

Bericht door snoopy »

Jennifer Hopelez schreef:
Ehmmmm.....zoals jij jarenlang de VU bespottelijk maakte omdat jij de gang van zaken daar niet begrijpt?
Niet spugen in het bord waaruit je eet hoor! ;-)
zeg het is bijna kerst, nu kunnen we weer rekenen op 758274910923 pagina's vol gejeremieer van frederique over de vu
:cry:
"Ga er maar vanuit dat alleen SOMMIGE transen IRL de waarheid KUNNEN spreken..."

"ik ben een lesbo geboren in de verkeerde seksuele voorkeur"
snoopy.......en de rest is gek
Jennifer Hopelez
ff weer wat posten
Berichten: 57
Lid geworden op: di nov 17, 2009 20:36

Bericht door Jennifer Hopelez »

Wat altijd erg opvallend blijkt is dat de 'getuigenissen' over vorige levens NOOIT gaan over iemand (m/v) die beweert Adolf Hitler te zijn geweest, of Ivan de Verschrikkelijke of Josef Stalin, of recentelijker: ik heb nog niet over een kleutertje gehoord die beweert Idi Amin te zijn geweest in zijn/haar vorige leven.

Interesting, nietwaar?
Ik bedek mijn schmertz met nerts
Plaats reactie