Een kleine overwinning

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Hé Meikemeid.

Meissie wat heb je je verslag leuk geschreven. :D Hihihi.
Wat fijn dat je een topdag hebt gehad met je zus(je).

Enne Cinderella (ook in Amsterdam). Ze hebben echt mooie schoenen :)
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hee meike,

Geweldig he, zo'n daggie.
Volgens mij smaakt dat naar meer en kunnen we nog wel een aantal verhalen van je verwachten.
Geniet ervan! :lol:

En is de volgende stap nu volledig gekleed als Meike? En heb je al een datum en bestemming voor ogen?
Cyn.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Meike,

Een leuke dag heb je gehad zeg. Zeker voor herhaling vatbaar, niet? :D

Ik ga zelf ook om de veertien dagen met mijn partner de winkelstraten afschuimen en kan er ook zo van genieten. Haast altijd valt er voor Kathleentje wel een kleinigheidje te rapen. Winkel in, winkel uit en niet te vergeten, regelmatig een taverne binnenstappen voor een lekkere kop koffie. :wink:

Op zo'n momenten voel ik me niet getrouwd maar zijn we gewoon als twee hartsvriendinnen samen op stap. :D

Ook bij mij is het wachten totdat ik voor het eerst enfemme de deur uitga. Ik ben er eigenlijk al klaar voor, maar het is nog even wachten op mijn partners goedkeuring. Het tempo van de langzaamste... (hier al vaak aangehaald, niet? Bovendien een waarheid als een koe!) :D :D :D

Female greetings,
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

En Katleen, je bent een rund als je stunt :D :wink:

het elfje
xxxx
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Narayani,

Ik begrijp je antwoord eigenlijk niet. Komt door die nieuwe pruik natuurlijk. Blond, hé! :wink: :wink: :wink:

Groetjes van een dom blondje! :D :D :D
Liefs, Kathleen
pinkslipper
ForumFan

Bericht door pinkslipper »

Blond staat je goed hoor Kathleen. :D
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
transcommunity-girl2
ForumFan

Bericht door transcommunity-girl2 »

gone )
Laatst gewijzigd door transcommunity-girl2 op di jul 13, 2004 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
I am proud to be transcommunity girl
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Ehh Katleen,

"Ik begrijp je antwoord eigenlijk niet. Komt door die nieuwe pruik natuurlijk. Blond, hé"

Doel op waarheid als een koei...> ...rund....enne stunten..> snel gaan.
Ik weet, ik weet, het is bij me niet altijd even duidelijk....en mezelf ook niet...denk dat dit komt door bepaalde middelen die mijn hormoonhuishouding in de war gooit, en soms de sensatie van iets te ontdekken aan je body wat het eerst niet had.
Hopelijk gaat het over een tijdje over want ik stond net met een klontje boter bij mijn Senseo :oops: :roll: ...boterkoffie...

het elfje
xxxx
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Nou, Kendra... Vamp is misschien iets (heel erg veel zelfs) overdreven. Heb een tijdje terug een blonde pruik gekocht en er al reeds een T&T avond mee bezocht. :D

De dame bij het inschrijven twijfelde of ik wel 'ik' was en vroeg of ik er al ooit was geweest. Ook anderen moesten twee keer kijken met wie ze te doen hadden. Wat zo'n ander kapsel kan schelen, he. Ik kreeg wel vaak te horen dat deze me beter stond als de vorige. Of waren ze alleen maar beleefd????? :wink: :wink: :wink:

Een nieuwe foto??? Er zijn er wel enkele al gemaakt met mijn nieuwe aanwinst maar ik kan zo slecht poseren. Dus wacht ik totdat het juiste kiekje geschoten is. We willen er natuurlijk allemaal op ons best uitzien, niet? :wink:

En Narayani, geniet maar lekker van de veranderingen die je lichaam nu doormaakt. Ik wou dat ik al zoiets bij mij zelf mocht waarnemen, komt misschien nog. Er is nog steeds vooruitgang. Dat je af en toe wat verward bent mag de pret niet drukken. :P

A propos, ben je al op weg naar Venus? Ook je kacheltje mee? hihi. :wink: :wink: :P :P

Ciao!
Liefs, Kathleen
Martiene
dagelijks aanwezig

Zo'n verhaal komt me bekend voor.

Bericht door Martiene »

Ik ben laatst met 2 vriendinnen. (natuur vrouwen) op zaterdagmiddag naar Utrecht geweest. Noooit geweten dat het dan zoo druk is.
Angst en de zenuwen gieren echt door je keel. :-?
En ik maar denken, hou je houding in de gaten, denk erom hoe je loopt enz, enz.
Het gekke is dat bijna niemand echt naar je kijkt, misschien achter je rug om maar niet direct. En in de kleding winkels doen ze net alsof je er gewoon bij hoort. Meiden onder elkaar praatjes..... :D en zo.

Ik heb ook niets gepast maar kon nu wel lekker door de kleding rekken met dames kleding neuzen zonder gene.
:P
Al met al een middag die ik niet snel vergeet.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Das heel mooi Martiene.

Want morgen ga ik Utreg in.
En hoewel ik niet alleen ga, en het ook niet de eerste keer is (wel eerste keer sinds jaren) vind ik het toch weer heel spannend.
Leuk dat je dan juist nu over jouw ervaring schrijft. :roll:
Cyn.
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo Dames,

Uit al de stukjes blijkt wel dat de 'angst' om te gaan shoppen meer tussen de oren zit dan werkelijkheid.
Degenen die het gedaan hebben schrijven allemaal dat het geen probleem gaf.
Het maakte niet uit of het en-femme gebeurde of als man.

Mijn ervaring in deze is gelijk.
Ik ga al vanaf het begin met Marcella mee en we hebben idd nog nooit rare en/of vervelende ervaringen gehad.

Ook heb ik (als bijbaan) 12,5 jaar in de winkelbeveiliging gezeten (nou ja....gestaan en gelopen dus :) )
In de winkels waar ik dan liep kwamen er best wel heren op de damesafdeling die dan met kleding de pashokjes ingingen.
Dat trok uiteraard onze aandacht want mogelijk diefstal (komt helaas nog meer voor dan dat het T*'s betreft).
Kwam zo'n heer dan weer naar buiten en rekende hij 'gewoon' af , was de mededeling (over de porto) "niks aan de hand" (of vergelijkbare tekst).
Niet meer, niet minder........werd ook achteraf niet 'gek' over gedaan.

kortom.....het is minder 'eng' dan je denkt om te gaan shoppen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Dame en heer,

Ik ben het grotendeels met julli eens, het zit vaak tussen de oren. Toch denk ik dat als T gaan shoppen kan mits je voldoet aan een aantal aspecten.

Denk dat houding en gedrag een zeer belangrijke factor is net als kleding keuze een enorme belangrijke is. Gedegen gekleed en niet al te sexy.

Ikzelf blijf het lastig vinden. Als T-girl doe ik veel. Ik stap in Amsterdam, Den Haag, loop door centrums heen das allemaal geen probleem, maar shoppen overdag vind ik net TE nog.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Pamela,

Zullen we es samen gaan? Uiteindelijk wil ik als lid van het cheer-team wel inspraak in je kledingkeuze voor "The fight" of the year". Tenslotte kijken ze ons er ook op aan.
En in Amsterdam kan dat allemaal prima hoor.
Cyn.
Plaats reactie