Welke cup maat heb jij?
Moderator: Moderators
-
- dagelijks aanwezig
Hoe groot de Zusjes "moeten" zijn is afhankelijk van de lichaamsbouw des persoons. Een klein persoon met onderbustewijdte 65 met een DD-cup is geen gezicht, maar evenzogoed is een klein persoon met onderbustewijdte 90 met een AA cup ook niet wat. Waar het weer op neer komt, ALLES IN PROPORTIE!!!!
Vivian Michelle
Vivian Michelle
Live your life, be FREE!!!
Ik heb na mijn borstvergroting een kleine C cup maar draag eigenlijk weinig beha's. Ze blijven bij mij fier rechtop staan en krijg vaak jaloerse blikken van bio dames:o) Alleen als ik de nadruk er nog wat meer op wil leggen of ik een see through bloesje draag gaat er een puchupje onder met kwartcups. Geweldig dat decolletee dan, zeker met mijn spinnetattoo er op. Altijd leuke opmerkingen van mannen heerlijk gewoon, zelfs al zijn het lelijke mannen;-)
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Welke cup maat heb jij?
Hoi,
ik heb een 75C. Dat vind ik het beste in verhouding tot de rest van m'n bovenlijf. Ben lang geleden met D begonnen, maar daarmee zag ik er toch net belachelijk uit. M'n huidige maatje (siliconen maat 5) geeft me genoeg zelfvertrouwen en gevoel van vrouw zijn en lijkt volkomen natuurlijk.
groetjes
Monica
ik heb een 75C. Dat vind ik het beste in verhouding tot de rest van m'n bovenlijf. Ben lang geleden met D begonnen, maar daarmee zag ik er toch net belachelijk uit. M'n huidige maatje (siliconen maat 5) geeft me genoeg zelfvertrouwen en gevoel van vrouw zijn en lijkt volkomen natuurlijk.
groetjes
Monica
En BH is in eerste instantie ook bedoeld om je te helpen in de strijd tegen de zwaartekracht. Want iedereen is gedoemd die te verliezen. Door een BH met goede steun kun je ervoor zorgen dat ze wat langer blijven staan.joanne schreef: .... maar draag eigenlijk weinig beha's. Ze blijven bij mij fier rechtop staan ....
Cyn.
- Chantal C.
- Forumdiva
Hehe..............k'heb ze gekregen in '83, en ze hangen nog niet.ChantalC schreef:Lama hangen he?WilmaB schreef:Een bh draag ik eigenlijk nooit, alleen als het qua kleding zo uitkomt.
Zonder bh voel ik me prettiger.
Dus denk niet dat ze ooit zullen gaan hangen, maar het voelt gewoon lekker vrij, en dat is toch waar het om draait.
xxxxjes,
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
- Chantal C.
- Forumdiva
Ach, als je veel ligt valt het wel mee....................ChantalC schreef:Krijg je geen last van je schouders dan?Joanne schreef:Precies ze staan fier rechtop en dus is een beha slechts nodig als het om versiering gaat. Geen steuncomite nodig dus hihihi.
Wilma.
Groetjes,
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
de cup
Ik heb zo'n twee handen vol, helemaal geen idee welke maat dit is, draag iig zo goed als nooit een BH, en als ik de trap afloop, nou dan doe ik het zo, dat het niet pijn doet
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- dagelijks aanwezig
Mara meisje, 2 handen vol per kant is toch een bijzonder grote omvang! En om aan je cupmaat te komen, bezoek dan eens de internetsite van Wehkamp (wehkamp.nl), Otto (otto.nl), Neckermann (neckermann.com) of Orion , jou wel bekend waarschijnlijk (orion.de). Op al deze sites is een maattabel beschikbaar, waaruit je kunt aflezen wat jouw bh met cupmaat zou moeten zijn. Gelukkig staat er ook vermeld HOE je aan de diverse maten komt, kind kan de was doen. Maar 2 handen vol is denk ik toch zeker een lekkere C-cup! Wel lekkere kussentjes om op in slaap te vallen (en dan maar hopen dat je er aan mag sabbelen, onbewust in diepe slaap verkerend, heerlijk idee......terug naar de babytijd voor wat dit deel van het baby-zijn betreft!)
Zoals ze bij mijn vorige werkgever weleens spraken;
k*t en/of TieT trekken meer als 10 paarden! En voor wat de buste betreft is dat grotendeels helaas waar;
Een man knoopt liever een gesprek aan met een vrouw die een Duidelijk Voorkomen heeft, dan 1 die minder verschil in bovenwijdte/onderwijdte heeft dan hijzelf. Heeft te maken met het Vruchtbaarheidsidee/syndroom van bio-kerels. Is ook een reden waarom mannen nooit op mij zouden "vallen" zonder dat ik extra bustevolume creeer. Alle andere mannelijke trekjes/voorkomens nog maar daar gelaten.
Groetjes, Viv
Zoals ze bij mijn vorige werkgever weleens spraken;
k*t en/of TieT trekken meer als 10 paarden! En voor wat de buste betreft is dat grotendeels helaas waar;
Een man knoopt liever een gesprek aan met een vrouw die een Duidelijk Voorkomen heeft, dan 1 die minder verschil in bovenwijdte/onderwijdte heeft dan hijzelf. Heeft te maken met het Vruchtbaarheidsidee/syndroom van bio-kerels. Is ook een reden waarom mannen nooit op mij zouden "vallen" zonder dat ik extra bustevolume creeer. Alle andere mannelijke trekjes/voorkomens nog maar daar gelaten.
Groetjes, Viv
Live your life, be FREE!!!
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik denk niet dat je dit in z'n algemeenheid kunt zeggen. Er zijn ook mannen die juist vanwege zo'n grote buste meer afstand houden. Ook het gezicht (super vrouwelijk of juist niet of iets daartussen), de kleding (wel/geen rok) en de houding (open/gesloten; positieve/negatieve uitstraling) spelen mee.Vivian Michelle schreef:Een man knoopt liever een gesprek aan met een vrouw die een Duidelijk Voorkomen heeft, dan 1 die minder verschil in bovenwijdte/onderwijdte heeft dan hijzelf. Heeft te maken met het Vruchtbaarheidsidee/syndroom van bio-kerels. Is ook een reden waarom mannen nooit op mij zouden "vallen" zonder dat ik extra bustevolume creeer. Alle andere mannelijke trekjes/voorkomens nog maar daar gelaten.
Voorbeeld: ik ken in mijn automatiseringsomgeving mannen die er moeite mee hebben om een vrouw in een rok aan te spreken. Als diezelfde vrouw een broek draagt is de drempel om haar als "gelijke" te zien veel lager. Het is ook niet voor niets dat (vrijwel) al onze vrouwelijke projectleiders een soort jongensachtige uitstraling hebben. Als ze dat niet hebben krijgen ze veel minder voor elkaar. Hoe raar dat misschien ook klinkt.
Groetjes,
Annegreet
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Vivian, ik bedoel 2tieten, 2handen, en ik heb grote handen
Ik ben blij geen BH te moeten gebruiken en daarbij heb ik ze groter dan menige van mijn vriendinnen, maar met de maten is het zo als toen, toen ik werd gevragen, hoe lang nou dit stuk daar tussen de benen is wat daar bungelt, nou, ik weet het niet, nooit willen weten..........
Maar om eerlijk te zijn, zal ik wel uns moeten meten, om me uns zo'n dubbele muts aan te schaffen, want ik vind ze toch, wegens mijn breede boorstkast, erg ver uit mekaar staan en niet op de juiste plaats zitten
Liefs Mara
Ik ben blij geen BH te moeten gebruiken en daarbij heb ik ze groter dan menige van mijn vriendinnen, maar met de maten is het zo als toen, toen ik werd gevragen, hoe lang nou dit stuk daar tussen de benen is wat daar bungelt, nou, ik weet het niet, nooit willen weten..........
Maar om eerlijk te zijn, zal ik wel uns moeten meten, om me uns zo'n dubbele muts aan te schaffen, want ik vind ze toch, wegens mijn breede boorstkast, erg ver uit mekaar staan en niet op de juiste plaats zitten
Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Welke cumaat ik heb is nogal afhankelijk van het merk. Boven de D-cup gaan ze allemaal zo'n beetje hun eigen gang en zelfs de onderbusteweidte begint dan wel eens te schuiven
Laatst hier in Zeist gebruik gemaakt van een aanbieding 3 voor de prijs van 1 om een 3-tal Warners BH's te kopen in 70J.
In die dingen moet ik eerlijk gezegd wel een beetje stapelen
Normaal voel ik me het prettigst met een paar Amoena Classic Contacts maatje 11 en dan kom je op een BH-maat uit tussen een HEMA softcup 75E (vooral gebruikt om in te slapen, maar dat is een ander thread) en een 75H van Barbara. Daarnaast heb ik ook nog een 70G die me lekker zit en een 80E van weer een ander merk.
Verder denk ik toch dat het vooral een kwestie van smaak is of je het al dan niet mooi vindt. Maar voor Doreen en de dame met een J-cup is de volgende link misschien wel interessant
http://plussizebras.org/
Daar worden alle verschillende maten netjes teruggerekend naar standaardmaten. Geeft mij toch behoorlijk houvast als ik weer eens ga shoppen. Maar zoals je hierboven gezien hebt het blijft toch altijd passen en het was dat ze die fantastisch leuke aanbieding hadden, maar anders ga ik toch liever naar de andere 'betere' lingeriezaak hier. Het personeel wat ik tot nog toe getroffen heb kan er niet veel mee, maar de eigenaresse helpt je werkelijk fantastisch.
Laatst hier in Zeist gebruik gemaakt van een aanbieding 3 voor de prijs van 1 om een 3-tal Warners BH's te kopen in 70J.
In die dingen moet ik eerlijk gezegd wel een beetje stapelen
Normaal voel ik me het prettigst met een paar Amoena Classic Contacts maatje 11 en dan kom je op een BH-maat uit tussen een HEMA softcup 75E (vooral gebruikt om in te slapen, maar dat is een ander thread) en een 75H van Barbara. Daarnaast heb ik ook nog een 70G die me lekker zit en een 80E van weer een ander merk.
Verder denk ik toch dat het vooral een kwestie van smaak is of je het al dan niet mooi vindt. Maar voor Doreen en de dame met een J-cup is de volgende link misschien wel interessant
http://plussizebras.org/
Daar worden alle verschillende maten netjes teruggerekend naar standaardmaten. Geeft mij toch behoorlijk houvast als ik weer eens ga shoppen. Maar zoals je hierboven gezien hebt het blijft toch altijd passen en het was dat ze die fantastisch leuke aanbieding hadden, maar anders ga ik toch liever naar de andere 'betere' lingeriezaak hier. Het personeel wat ik tot nog toe getroffen heb kan er niet veel mee, maar de eigenaresse helpt je werkelijk fantastisch.
Liefs, Leontine
Freedom is just another word for nothing left to lose
Freedom is just another word for nothing left to lose