Waspies en cinchers

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

...en Nathalie kan het weten! Ze is niet voor niks "verpleegster"! :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

dromen..... :D

Nathalie, jij kijkt uit het oogpunt theorie en ineens extreem insnoeren.
en ik kijk vanuit de praktijk, de praktijk leert dat organen een nieuwe plek vinden in het lichaam en dit niet tot schade of flauwvallen leid, mits je het natuurlijk niet overdone doet.
Een beetje research op het internet zal mij gelijk geven :-)

Groetjes, Amanda
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Beste Amanda, lieverd.
De enige organen die je een nieuwe plek kunt geven zijn je darmen.. De rest zit zo vast aan hun plek vanwege hun ophangbanden en met name de bloedtoevoer en -afvoerkanalen die nu eenmaal niet elastisch genoeg zijn om een andere plaats af te kunnen dwingen.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Nathalie schreef:Beste Amanda, lieverd.
De enige organen die je een nieuwe plek kunt geven zijn je darmen.
Ja, die liggen op een zekere dag in het toilet :lol:
A candle loses nothing by lighting another candle.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ach dan halen we gewoon een stukje eruit. Kunnen ze dat meteen gebruiken voor een colonplastiek. Een dertig cm diepe vagina zelflubricerend nog wel hehehe...
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Nou, nou, :o zo kan die wel weer . . .
Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Oh heb ik je geshockeerd? Dat was niet mijn bedoeling hoor. Er bestaat echt een vaginaconstructie waar bij ze een stuk darm gebruiken, vond het wel een grappige oplossing voor die darmen die je verliest als je je wespentaille creeert :wink:
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Had je dan een zeer diepe neo-vagina gewenst Joanne? (serieuze vraag)
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Beetje off topic maar ja, dat had ik wel gewild ja. Maar goed die heb ik niet dus zal ik het met het gegeven paard moeten doen. Alhoewel die 30 cm natuurlijk wel een beetje veel van het goeie is.
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Inderdaad, 30 cm haal je nooit.... daar is de ruimte gewoon niet voor..

Een bio vrouw heeft trouwens een diepte van ongeveer 16cm, bij transen is het meestal ook wel mogelijk om deze diepte te krijgen afhangkelijk van wat er beschikbaar is aan materiaal natuurlijk....

Groetjes, Amanda
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Het is voornamelijk afhankelijk van de technieken die ze gebruiken. Van mijn 18 cm P***S is maar 12 cm vagina diepte overgebleven en als hetero vrouw is dat best lastig. Als ik wat meer diepte zou hebben zou mijn sexleven een stuk leuker zijn. Toch moet ik zeggen dat een vriendin van me nu een vaste vriend heeft en zij zegt dat elke dag sex wel goed is voor die diepte. In het begin was het wat pijnlijk maar na verloop van tijd had ze geen last meer. Dilateren is dus keywoord maar toen ik elke dag dilateerde na mijn SRS heb ik in een jaar tijd slechts 1 cm diepte erbij gekregen en nu ik dat niet meer elke dag doe is die cm allang weer weg. Anywa als hier nog meer over geschreven gaat worden dan stel ik voor deze draad ergens opnieuw te starten want dit is niet helemaal de plek voor deze draad.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Joanne schreef:Oh heb ik je geshockeerd? Dat was niet mijn bedoeling hoor.
Nee hoor, Joanne !
Mijn eerdere opmerking was ook al niet erg netjes, dacht ik. En jij gooit daar gewoon "een schepje bovenop", zogezegd.
Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Ach dan halen we gewoon een stukje eruit. Kunnen ze dat meteen gebruiken voor een colonplastiek. Een dertig cm diepe vagina zelflubricerend nog wel hehehe...
Een colonplastiek is niet wenselijk omdat je dan de hele dag loopt te soppen en nooit weer zonder inlegkruisjes kunt.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Amanda schreef: Een bio vrouw heeft trouwens een diepte van ongeveer 16cm, bij transen is het meestal ook wel mogelijk om deze diepte te krijgen afhangkelijk van wat er beschikbaar is aan materiaal natuurlijk....
Het verschil is dat een bio vagina elastisch is, een neo vagina niet.
Amanda
dagelijks aanwezig
Berichten: 185
Lid geworden op: di jul 30, 2002 23:57

Bericht door Amanda »

Antwoord van een Dokter......

Another frequently asked question is with regard to rupturing of organs, or internal bleeding. This type of injury is likely to happen in case of physical trauma, as in an accident, where local pressures exceed the safe 30 to 35mm of Hg by a great factor. Even in very tight corsets this is not something to be concerned with. There is potential for pinching the colon causing constipation, or pushing the stomach up too far by exerting too much pressure in the waist. However, again, this will be accompanied with pain, and problems are prevented by reducing the compression until comfort returns.

Nog meer antwoorden vind je hier....
http://www.staylace.com/medicaladvice/medical.htm

Groetjes, Amanda
Plaats reactie