wie mag ik opmaken?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zal nie meevalen als het in de hardware al sorus is:)

nah, wel positief dat je het gehaald heb natuurlijk:)
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ben zowel hardware als softwarematig opgeleid. Hoewel ik mijn examen nog moet halen heb ik al een certificaat PC Technica. Dus ook harware matig zou ik problemen kunnen oplossen. En ja ben wel trots op mijn diplomaatjes en er zullen er vast nog wel meer volgen. Is trouwens op mijn manicure diploma na mijn eerste echte opleiding die ik afgemaakt heb. En allemaal omdat ik nu beter in mijn vel steek dan voor mijn GAB.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

allemaal winst dus, nice to hear:)

Joy
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Is trouwens op mijn manicure diploma na mijn eerste echte opleiding die ik afgemaakt heb. En allemaal omdat ik nu beter in mijn vel steek dan voor mijn GAB.
Welke opleidingen heb je dan voor je gab doorlopen, Joanne, behoudens die manucure-opleiding*?

* = voor personen die onbekend met het begrip manicure zijn, dit is niet anders dan nagelverzorging. Manicure verhoudt zich tot nagels als pedicure tot voeten.

Daaaar reken ik jou niet onder, Joanne :D
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ok komt mijn lijstje:
Ik heb lagere school goed doorlopen en daarna de middenschool een soort van driejarige brugklas. Daarna heb ik 4 havo twee keer gedaan en vervolgens 5 havo ook twee keer maar was eigenlijk met heel andere dingen bezig. (identiteistcrisisje hier identiteitscrisisje daar) Toen heb ik MDGO-UV gedaan wat zoveel wil zeggen als Uiterlijke Verzorging waarbij ik me voornamelijk op de haarverzorging heb gericht. Kappersschool dus en dan damesvak met ondernemers diploma. Heb ook een jaar herenvak gedaan en mijn manicure diploma was ook een onderdeel van deze opleiding. Geen van deze opleidingen heb ik afgemaakt. En nu dus mijn MCSA die ik maandag af hoop te ronden. Reden voor een feestje wat ik zaterdag 7 augustus ga houden met BBQ en heel veel wijn. Er komt zo'n 20 man uhhh... vrouw. Is overigens ook vanwege mijn tweede verjaardag als vrouw die op 9 augustus valt.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Gezellig Joanne. Ik denk dat je best een feestje mag bouwen na zo'n tumult leven en alles wat je bereikt hebt tot nu toe. Iets om trots op te zijn toch.

Maar mogen ook alle bezoekers van org komen op je feestje ? :lol: :lol: :lol: Een braadworst gaat er altijd wel in hihi.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Maar mogen ook alle bezoekers van org komen op je feestje
ALs we nou allemaal wat meenemen?
Dan mag jij een paar braadworsten regelen Pammie.
Zal ik dan een paar flesjes wijn regelen?
Cyn.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

HOi hoi,

Ok braadworsten en wijn hebben we wie bied meer ?

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Nou dan zal ik voor de dames van org ook een keer een feessie geven! :D En inderdaad op basis van eigen bijdragen das het makkelijkst. Maar deze keer hou ik de boel even voor wat het is. Twintig mensen is al erg veel en er kan gewoon niet meer bij. Kheb geen plek meer :(
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joanne,

dan wijken we toch uit naar het strand?
Ruimte genoeg :lol:
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Das een leuk idee en zal het in mijn achterhoofd houden voor als ik het feestje voor deze groep organiseer. Misschien volgend jaar als ik 3 en 35 wordt :D
iris
is nieuw hier

Bericht door iris »

zo wat is het druk! klinkt leuk je feest, joanne!!
heb jij ook visagie gedaan tijdens je opleidingen? ben erg benieuwd! je foto op het forum is in ieder geval erg mooi.
Plaats reactie