Pfff dat was een drukke vandaag

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Josette schreef:Was die minitrix het domein van je broers of speelde jij er ook mee? En welke locomotieven, rijtuigen en goederenwagens hadden jullie? En hoe zat het met de Legotrein, batterij of 12 volt? Ik heb sinds 1991 Minitrix, daarvoor Märklin en van 1980-1998 Legotrein (oude systeem). Deed het toen weg :cry: Ik kocht in 2001 opnieuw 2e hands legotreinen thans volgens het 9V systeem.

Overigens heb ik me afgelopen zondag weer uitstekend vermaakt bij de miljoenenlijn in Zuid-Limburg. D'r was daar opendag met vijf stoomlocomotieven. En nu komt het leuke, toen ik naar het depot liep zag ik een andere man die zwarte kuithoge dameslaarzen droeg. :D 8) Met een sleehak :D :D Mijn dag werd alleen maar beter. Ik heb hem nog niet aangesproken, daarvoor was ik veel te druk met mijn eigen programma afwerken. Maar het blijven freaks :-?
Joanne schreef:Komt van ons aller Austin Powers :D
Die ook mooie laarzen draagt, zelfs met hak :) :D
Yep die trein was van mijn grote broer maar moet zeggen dat ik er niet zo dol op was dat ik weet wat voor treinen het waren. Gewoon een diesselloc met personen wagons. En die legotrein moest je zelf duwen geen electrische dus maar wel net zo leuk. Soms urenlang met dat ding zitten spelen. Maar mijn voorkeur ging toch uit naar boten. Door onze vakanties op Vlieland vond ik dat geweldig. De eerste twee keer dat we gingen voeren we nog met de Oostvlieland maar daarna kwam de Midsland die daarvoor op Terschelling voer. Die was echt geweldig. Ook de Koegelwieck vond ik gaaf maar daar heb ik nooi ingezeten. En de laatste jaren vaart de Schellingerland de Koegelwieck en de NoordNederland op Vlieland geloof ik. Maar weet dat niet zeker want de laatste keer dat ik geweest ben was in '88 Verder heb ik nog een tijdje in pizzeria Scalini gewerkt. Dat was van tien tot negen en dan moest ik achter de bar in De Oude Stoep waar ik tot twee ur aan het werk was. Dan weer naar bed en de volgende dag weer om tien uur de Pizzeria in. Dat zes dagen per week en na drie maanden compleet kapot weer terug naar huis. Wel ongelooflijk leuk. Zodra ik het geld ervoor heb ga ik weer eens daar heen.
Plaats reactie