Burka???

Algemeen

Moderator: Moderators

Burka Ja of Nee

Peiling eindigde op wo aug 18, 2004 7:38

Ik wil als meisje geboren worden en zou mijn hele leven een burka moeten dragen.
5
56%
Nee, dan blijf ik liever een man en vind het zo wel goed.
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9

Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

[quote="Violet Skye
Een burka is ietwat overdreven, maar Balkenende zou zeker baat hebben bij een goede stylist die een einde maakt aan dat Harry Potter image. Het is me wel opgevallen dat hij de laatste tijd een stuk vlotter overkomt. Dat hij gewoon een aardige vent kan zijn heeft ie aangetoond in lijst 0, nu nog even leren de zenuwen te beheersen als er een officieel statement gedaan moet worden.[/quote]

Hum.... :oops: denk dat ik dit beter niet had kunnen zeggen. Bij deze mijn excuus. Elsa
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Hehehe Jan-Peter Burkaende!!!
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Elsa schreef:
Hum.... :oops: denk dat ik dit beter niet had kunnen zeggen. Bij deze mijn excuus. Elsa
Ik zit me heftig af te vragen waarvoor.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Violet Skye schreef:
Elsa schreef:
Hum.... :oops: denk dat ik dit beter niet had kunnen zeggen. Bij deze mijn excuus. Elsa
Ik zit me heftig af te vragen waarvoor.

Ach.... Balkenende in een burka. Terwijl er vrouwen zijn die het echt moeilijk hebben vanwege die burka en onderdrukt worden. Wil daar geen afbreuk aan doen.

elsa
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Elsa schreef: Ach.... Balkenende in een burka. Terwijl er vrouwen zijn die het echt moeilijk hebben vanwege die burka en onderdrukt worden. Wil daar geen afbreuk aan doen.
Op die manier. Daar kan niemand hier wat aan veranderen. Als je bij ieder postje stil moet staan of het wel politiek verantwoord is tov het leed in de wereld, kan de pc het raam uit. Juist door de draak te steken met iets als de burka geef je aan het af te keuren.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Violet schreef:Juist door de draak te steken met iets als de burka geef je aan het af te keuren.
Dus door ergens de draak mee te steken geef je aan het af te keuren ? Waar haal je die gedachtenkronkel vandaan, Violet ? Als voorbeeld: In mijn werk steek ik vrijwel dagelijks de draak met mijn functie, de kwetsuren en de doelgroepen. En wel om diverse redenen. Dit houdt niet in dat ik het afkeur. Integendeel. Juist dat stuk relativerende humor kan heel veel goede redenen hebben. En geeft juist vaker aan dat je iets zeer waardeert of waardevol en belangrijk acht. Je stelling is, mijns inziens, dus niet juist. Of dit nu gaat om een burka of om het even wat.
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Humor kan op vele manieren gebruikt worden. Relativeren, actie voeren tegen iets. Bijval geven en gewoon om te lachen je kan het zo gek niet bedenken. Misschien dat het dus voor jou niet klopt Nathalie maar in dit geval klopt het mijns inziens wel
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Wat Joanne zei.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Misschien is mijn 'excuus' iets te zwaar uitgedrukt, relativeren kun je op veel manieren doen. Het haalt ook de druk weg. Iemand belachelijk maken is weer wat anders en voor mij voelde het zo. Elsa
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nouja ik moet toegeven dat JP best een leuk onderwerp is om belachelijk te maken hoewel ik dat best mee vind vallen dat belachelijk maken bedoel ik. En ik neem aan dat hij hier wel tegen kan anders had hij een andere betrekking moeten kiezen.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Joanne schreef:Nouja ik moet toegeven dat JP best een leuk onderwerp is om belachelijk te maken hoewel ik dat best mee vind vallen dat belachelijk maken bedoel ik. En ik neem aan dat hij hier wel tegen kan anders had hij een andere betrekking moeten kiezen.

Zit wat in Joanne, drukte voor niets :wink: groetjes Elsa
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

adios
Laatst gewijzigd door Joy op za sep 18, 2004 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
cindy-tv
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo dec 21, 2003 2:30

Bericht door cindy-tv »

hoi weet iemand hier waar je een burka kan kopen ik zoek namelijk een kledingstuk waarin ik pasabel ben :wink: :wink: :wink:
...
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

cindy-tv schreef:hoi weet iemand hier waar je een burka kan kopen ik zoek namelijk een kledingstuk waarin ik pasabel ben :wink: :wink: :wink:
Hoi Cindy,

Volgens mij kan je op de zwarte markt in Beverwijk burka's kopen.
Ik weet het niet zeker hoor, maar er is wel heel veel aan kleding en oosterse kleding te koop.
Anders kan je met een lap stof ze makkelijk zelf naaien.
Ik weet niet of je een beetje handig ben met de naaimachine?
Maar het is een idee.

Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

helm doet ook wonderen

:P
Plaats reactie