Been haar, Jakkes

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Caroline B
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: di nov 18, 2003 10:44
Locatie: Arnhem

Bericht door Caroline B »

Joanne schreef:Ik wil niet scheren omdat ik dan baardschaduw krijg .
Goh ik dacht altijd dat onder invloed van hormonen de baardgroei te stoppen was. Wat een tegenvaller. De strijd tegen de 'blauwzweem' is nog zwaarder dan ik vermoedde.
Maar je hebt nog geen electrische epilatie o.i.d. gehad? Dus er is nog hoop.

Liefs, Caroline.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nou niet echt door de hormonen nee daar is baardgroei net effe te heftig voor. Maar met de "epi lady van mijn beautycentre" bedoelde ik dus de medewerkster die mij electrisch epileerde:o) Leuke woordspeling dacht ik. Moet wel zeggen dat die behandelingen niet superveel resultaat hebben gehad tot nog toe maar moest tijdelijk stoppen omdat mijn geld op was. Ik ga weer verder zodra ik werk heb en me laserbehandelingen kan veroorloven. Die baardschaduw valt bij mij wel mee maar hij is er wel als ik me scheer dus ik pluk liever. Uiteindelijk kan de hele baard verwijderd worden alleen duurt het een tijd. Zeker als je tussendoor moet wachten tot je weer geld hebt.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne, ik ben begonnen met epilight, een behandeling komt neer op 100euri, en jawel, ik boek resultaat ook zijn die haartjes niet helemaal zwart, ik zeg je dit om je op een wat goedkopere en net zo effektieve alternatief attent te maken, huidirritaties zijn vrijwel nihiel ovrigens!

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ja ik ken epilight maar heb iets anders nodig. Mijn baard is dermate licht van kleur dat ik de diodelaser in combi met melaninespray ga doen. Kheb al van meerdere mensen gehoord dat het werkt en ook voor die lichte haartjes van mij.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mijn 'EpiLady' vertelde me het laatste keer dat er een nieuwe flitsaparaat op markt zal komen, ze kon me maar nog niks over vertellen, maar een ding wel, dat deze nieuwe toestel ook de lichte haren aankan, op 6okt ben ik er weer, ik hoop dat ze mij dan al wat meer kan vertellen, want niet alle haren zijn bij mij van het donkere soort, in ieder geval zei ze dat ze als het zover is, deze aparaat zal kopen, waren goed nieuws voor mij, tot dan maar eerst de zwarte haren, ben er toch nog un tijd mee bezig, zal wel iedereen hier op de hoogte houden over die nieuwe technologie :wink:

Liefs Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi allemaal.

Het klinkt allemaal heel aardig allemaal, maar ik heb epi-light geprobeerd, en de nieuwe laser (die ook blnde haren zou meepakken), maar ik ben uiteindelijk toch teruggevallen op de aloude blend-methode: elektrisch epileren dus.
En dat werkt wel degelijk!
Tegen de tijd dat er echt iets effectiefs op de markt komt ben ik helemaal schoon :P
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Epileren duurt ongeveer een jaar of vier voor je helemaal schoon bent. En uiteindelijk zal ik dat ook nodig hebben maar ga toch ook proberen het met die diode laser en die melaninespray te doen.
Gebruikersavatar
petra_
Forumdiva
Berichten: 1212
Lid geworden op: di feb 24, 2004 19:38
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Joanne schreef:Epileren duurt ongeveer een jaar of vier voor je helemaal schoon bent. En uiteindelijk zal ik dat ook nodig hebben maar ga toch ook proberen het met die diode laser en die melaninespray te doen.
De tijdsduur is geheel afhankelijk van hoe frequent je behandeld wordt. Het nadeel van laser tecnieken is dat er steeds grotere tussenpozen tussen de behandelingen komen te zitten. Blenden kan iedere dag.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Gebruikersavatar
esther1
ForumFan
Berichten: 390
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Vlaardingen

Bericht door esther1 »

Violet Skye schreef: De tijdsduur is geheel afhankelijk van hoe frequent je behandeld wordt. Het nadeel van laser tecnieken is dat er steeds grotere tussenpozen tussen de behandelingen komen te zitten. Blenden kan iedere dag.
Theoretisch juist, maarre, met een fulltime baan en 1 1/2 gezin om voor te zorgen wordt het al iets moeilijker. Spreek ik nog geeneens over mijn bankrekening 8)
Plaats reactie