Groetjes Adeline

Moderator: Moderators
Ah. Ik dacht op zich wel dat je dat bedoelde, maar is een beetje vreemde vraag .. kennelijk is het nl. wel interessant, anders was die vraag niet gesteld, en hadden niet zoveel mensen gereageerd ..~~**~~ schreef:Suffie, vrouwvoelen natuurlijk.Maruscha schreef:Weet even niet wat je met 'het' bedoelt ..~~**~~ schreef: ...is het interessant? Nee, is het niet.
Maruscha, ga je gang zou ik zeggen....Maruscha schreef:Ah. Ik dacht op zich wel dat je dat bedoelde, maar is een beetje vreemde vraag .. kennelijk is het nl. wel interessant, anders was die vraag niet gesteld, en hadden niet zoveel mensen gereageerd ..~~**~~ schreef:Suffie, vrouwvoelen natuurlijk.Maruscha schreef: Weet even niet wat je met 'het' bedoelt ..
Dat *jij* het niet interessant vind is iets anders natuurlijk, godzijdank hebben we allemaal andere interesses :) Ik persoonlijk ben wel benieuwd hoe een Adeline zich dan voelt 'als vrouw' .. lijkt me net zoiets als hip-hop kleding aantrekken en je 'neger' voelen ..
Goh Elsa,Elsa schreef:Over kleine wereld gesproken, ik heb Maria Vasalis vaak gesproken. Zij heeft hier in ons dorp gewoond en wij kwam regelmatig aan de praat met elkaar wanneer wij onze honden uitlieten in het bos. Zij had een klein oud hondje en ik een wilde labrador die soms te enthousiast wilde spelen .. Elsa