Weet niet meer wat ik hier moet

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

violet schreef:
Mara W. schreef: Ach ja, bauch(buik)frei(vrij) was mijn opmaak net bij die GAK-belg, meneer meent me meneer te kunnen noemen, nou ik toonde hem duidelijk geen meneer, en hij had het wel ff benauwt maar hij is wel goed op weg, heeft het wel nog moeilijk met mevrouw zeggen, maar het kwam er wel uit, ohhhhh wonder! Ook bureaumensen mogen zich langzaam aan wennen, anders ga ik over, hem mevrouw te noemen :wink:
Lol, dat deed ik eerst ook, mannen mevrouw noemen. Maarreh, waarom laat jij vreemden wennen? Als je jezelf voorstelt als mevrouw, dan hebben ze maar mevrouw te zeggen. Vrienden en familie heb ik laten wennen, voor de rest niemand.
Ik worstel niet als mevrouw, ik worstel met andere dingen! Elementare dingen, zoals hoe gaat dit nu verder tot ik mijn job weer kan doen en zo!!!

Nee, twijfelen doe ik niet meer, andere doen het wel, maar aanleiding tot twijfels gaaf ik die GAK-belg dus vandaag niet, haar opgestoken, licht makeup, resuluut optreden en veel huid getoond om hem dus geen kans te geven, heb gewoon zijn ogen bezig gehouden, en je weet het wel hoe het is, mannen en merdere dingen tegelijk doen!? Ik gaaf hem alleen maar de mogelijkheit mijn ziekmelding te schrijven en meer niet :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Mara W. schreef: Ik worstel niet als mevrouw, ik worstel met andere dingen! Elementare dingen, zoals hoe gaat dit nu verder tot ik mijn job weer kan doen en zo!!!
Ehm, dat zeg ik ook niet...alleen dat we hetzelfde verdedingsmechanisme gebruiken, mensen opzettelijk met het verkeerde geslacht aanspreken omdat zij dat ook doen. We zitten zo'n beetje met dezelfde problemen denk ik. Moeite met het aangaan van relaties vanwege een door het hoofd en huis spokende ex en vanwege een niet kloppend lichaam. Dan besluit je wat aan dat rotlichaam te doen en raak je al je zekerheden kwijt. Het leven wordt duurder en het inkomen wordt (meer dan) gehalveerd. En dan komt de domme maatschappij om de hoek kijken, wat zeur je nou, je bent/wordt nu toch vrouw? Uhuh, maar ten koste van alles. Ik mag me gelukkig prijzen met mijn vriendenkring en vooral mijn ouders. Er wordt wel eens een grapje van gemaakt, doe nog maar een rondje want als het aan Petra ligt sterven we van de dorst. Als ik dan zeg dat ik me geen rondjes met baco's (à €4.80) kan veroorloven en dat ik niks hoef, is het antwoord zuipen kreng.
Mara W. schreef: Nee, twijfelen doe ik niet meer, andere doen het wel, maar aanleiding tot twijfels gaaf ik die GAK-belg dus vandaag niet, haar opgestoken, licht makeup, resuluut optreden en veel huid getoond om hem dus geen kans te geven, heb gewoon zijn ogen bezig gehouden, en je weet het wel hoe het is, mannen en merdere dingen tegelijk doen!? Ik gaaf hem alleen maar de mogelijkheit mijn ziekmelding te schrijven en meer niet :wink:
Grin, goed zo, charmeoffensief. :D
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

violet schreef:Als ik dan zeg dat ik me geen rondjes met baco's (à €4.80) kan veroorloven en dat ik niks hoef, is het antwoord zuipen kreng.
...en zuipen zal je! Ik denk dat ik toch maar kom de 16e... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Chantal C. schreef:
Toch wel? Cool! Maar dan eindig je wel onder de tafel. :D
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

violet schreef:
Chantal C. schreef:
Toch wel? Cool! Maar dan eindig je wel onder de tafel. :D
Ja mits iemand me wil rijden, anders kan ik niet teveel drinken... :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik wil ook, maar het CBR vind het maar niks dat ik wat nuttig, ze noemen dat dan meteen alkoholmisbruik, nou misbruiken doe ik niks hoor, de alkohol had nooit bezwaar, dus......

xmarax
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Mara W. schreef:Ik wil ook, maar het CBR vind het maar niks dat ik wat nuttig, ze noemen dat dan meteen alkoholmisbruik, nou misbruiken doe ik niks hoor, de alkohol had nooit bezwaar, dus......

xmarax
Hi hi Mara, das een hele goeie :lol: :lol: :lol: ...elsa
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Mara W. schreef:Hoi-hoi, gaat nu wel weer
Ik ben heel blij dat je je nu weer wat beter voelt! Ik wist de afgelopen dagen even niet hoe ik op je berichten moest reageren, sorrie.

Groetjes,

Annegreet
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Annegreet, zo helemaal is het ook nog niet weer, maar ik bijt me doorheen, blijft toch niks anders over! :roll:

Kijk dat je nooit TS word, de moontjes vreten je soms op, het is echt niet prettig, wees gewaarschuiwt! Als je daar ooit mee begint, je gaat door de hel, alle emoties zijn dermate versterkt, je wilt het niet geloven hoor!!!!

xmarax
Plaats reactie