Moordrecht.
Moderator: Moderators
Ik vond het ook errug leuk en zeker voor herhaling vatbaar!
Ondanks de pech met files, hadden ze net die avond bij Moordrecht de snelweg dichtgegooid! en bij Dord had ik ook al een half uur stilgestaan
Petra (van Cosmetics Foundations) had me echt toppie opgemaakt, da's echt een aanrader.
Leuke mensen ontmoet (Joanne, jij bent ook een tpprtj hoor!! ), goede muziek en een fantastisch optreden van de Alley Girls (en ik maar denken dat ze zelf zongen )
Alleen moest ik er vanmorgen om 0700 uur weer uit... dat was wat minder (hele kleine oogjes).
In ieder geval wil ik de organisatie bedanken voor dit heerlijke avondje uit.
Greetz, Nicole
Ondanks de pech met files, hadden ze net die avond bij Moordrecht de snelweg dichtgegooid! en bij Dord had ik ook al een half uur stilgestaan
Petra (van Cosmetics Foundations) had me echt toppie opgemaakt, da's echt een aanrader.
Leuke mensen ontmoet (Joanne, jij bent ook een tpprtj hoor!! ), goede muziek en een fantastisch optreden van de Alley Girls (en ik maar denken dat ze zelf zongen )
Alleen moest ik er vanmorgen om 0700 uur weer uit... dat was wat minder (hele kleine oogjes).
In ieder geval wil ik de organisatie bedanken voor dit heerlijke avondje uit.
Greetz, Nicole
Let it be..
Hoi hoi allemaal,
Danak voor deze leuke woorden. Het doet mij goed maar denk ook de rest van de organisatie dat mensen het naar d'r zin hebben gehad. Kan ik alleen maar van genieten en de energie vinden om weer door te gaan a ) met deze site en b) met het organiseren van diverse feesten.
Joanne : Ik hou je er ook aan, geloof me. Komt helemaal goed !!! Maar schiet dan wel op he hahahaha
Liefs,
Danak voor deze leuke woorden. Het doet mij goed maar denk ook de rest van de organisatie dat mensen het naar d'r zin hebben gehad. Kan ik alleen maar van genieten en de energie vinden om weer door te gaan a ) met deze site en b) met het organiseren van diverse feesten.
Joanne : Ik hou je er ook aan, geloof me. Komt helemaal goed !!! Maar schiet dan wel op he hahahaha
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Hallo Allemaal,
Ook van deze kant (en ook uit naam van Marcella) even dank zeggen voor de geweldige opkomst.
Zonder ook maar iets aan de vorige feesten af te willen doen (die waren ook toppie) denk ik (maar dat is ons gevoel) dat dit het beste feest tot nu toe is geweest.
Er was een geweldige sfeer en voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het enorm naar haar/zijn zin gehad.
Er waren ook een aantal 'nieuwe' mensen, wat heel leuk was om deze ook te ontmoeten/begroeten.
Door Pamela, Lisa en Natalie is er ook al wat geschreven en daar sluit ik me dus graag bij aan.
Kortom, dames (en heren).....CU next time en dan proberen we met z'n allen dit feest in ieder geval te evenaren.
Mochten er mensen zijn die foto's gemaakt hebben en deze willen delen....schroom dan niet ze op te sturen naar ons (info@travestie.org).
Wij kunnen de geschikte foto's dan plaatsen in de fotogalerij.
Rest mij alleen nog iedereen heel fijne kerstdagen toe te wensen en een heel voorspoedig 2005.
Ook van deze kant (en ook uit naam van Marcella) even dank zeggen voor de geweldige opkomst.
Zonder ook maar iets aan de vorige feesten af te willen doen (die waren ook toppie) denk ik (maar dat is ons gevoel) dat dit het beste feest tot nu toe is geweest.
Er was een geweldige sfeer en voor zover ik heb meegekregen heeft iedereen het enorm naar haar/zijn zin gehad.
Er waren ook een aantal 'nieuwe' mensen, wat heel leuk was om deze ook te ontmoeten/begroeten.
Door Pamela, Lisa en Natalie is er ook al wat geschreven en daar sluit ik me dus graag bij aan.
Kortom, dames (en heren).....CU next time en dan proberen we met z'n allen dit feest in ieder geval te evenaren.
Mochten er mensen zijn die foto's gemaakt hebben en deze willen delen....schroom dan niet ze op te sturen naar ons (info@travestie.org).
Wij kunnen de geschikte foto's dan plaatsen in de fotogalerij.
Rest mij alleen nog iedereen heel fijne kerstdagen toe te wensen en een heel voorspoedig 2005.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Janet Petteflet
- is nieuw hier
- Contacteer:
Christmas Party
Graag wil ik er nog een schepje bij boven op doen... Dit was m'n tweede keer in Moodrecht... en moet zeggen dat ik me in tijden niet zo goed heb vermaakt en inmiddels helemaal in de kerststemming ben gekomen.... ik zie al weer uit naar de volgende in 2005.... ik ben in ieder geval weer van de partij......
Ik ben dan ook gesmolten voor Pamela Nee hoor grapje maar mijn hart ging wel sneller kloppen van haarElsa schreef:...en dat met je blaren op je handen vanwege het paaldansen, je hebt er wel veel voor over
En hoewel de foto's later pas op de site komen kan ik het niet laten vast een voorproefje te geven omdat het gewoonweg zo'n prachtige foto is. Ik hoop dat ik de dames niet ontrief dat ik dit plaats.
Met dank aan Racine voor de foto.
- racine
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hallo dames (en heren ook),
Hierbij een sneakpreview van het feest travestie.org te Moordrecht j.l.
De fotografische verslaggeving van travestie.org op de fotopagina volgt op later tijdstip als alle ingezonden materiaal binnen is en de selectie gemaakt kan worden.
Het was een perfect georganiseerd feest, geweldige ambiance en relaxte sfeer, goed eten/drinken en een wervelend optreden van de Alley-girls. Ik heb genoten! (ik was zoals jullie elders hebben kunnen lezen , niet de enige die genoten heeft.) Deze keer geen storende invloeden van de vaste fun42 bezoekers, ze waren op de hoogte gesteld dat de gang van zaken deze avond anders was dan gebruikelijk voor deze gelegenheid.
Genoeg geschreven; de foto's spreken voor zich.
Er kon weer goed (en veel) gegeten en....
.....gedronken worden.
Er was vibrating music....
Waarop gedanst werd op de vierkantemeter.
Een wervelend optreden van de Alley-girls.
ook in rook met veel enthousiastme.
Iedereen liet zich van de goed kant zien.
Met dank aan de organisatie.
Was getekend en met vriendelijke groet,
Racine
(wat stijfjes geposeerd, het is niet anders, maar ik heb wel genoten!)
Hierbij een sneakpreview van het feest travestie.org te Moordrecht j.l.
De fotografische verslaggeving van travestie.org op de fotopagina volgt op later tijdstip als alle ingezonden materiaal binnen is en de selectie gemaakt kan worden.
Het was een perfect georganiseerd feest, geweldige ambiance en relaxte sfeer, goed eten/drinken en een wervelend optreden van de Alley-girls. Ik heb genoten! (ik was zoals jullie elders hebben kunnen lezen , niet de enige die genoten heeft.) Deze keer geen storende invloeden van de vaste fun42 bezoekers, ze waren op de hoogte gesteld dat de gang van zaken deze avond anders was dan gebruikelijk voor deze gelegenheid.
Genoeg geschreven; de foto's spreken voor zich.
Er kon weer goed (en veel) gegeten en....
.....gedronken worden.
Er was vibrating music....
Waarop gedanst werd op de vierkantemeter.
Een wervelend optreden van de Alley-girls.
ook in rook met veel enthousiastme.
Iedereen liet zich van de goed kant zien.
Met dank aan de organisatie.
Was getekend en met vriendelijke groet,
Racine
(wat stijfjes geposeerd, het is niet anders, maar ik heb wel genoten!)
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.