Hormonengebruik

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Het zal in veel gevallen ook best goed gaan dat doe hetzelven maar al is er maar 1 geval waar het niet goed gaat vind ik dat toch heel zorgwekkend helemaal als je het ook via een arts op een veilige manier kunt doen. Ik ken namelijk wel iemand die een longembolie heeft gehad door hormoongebruik en dat lijkt me geen pretje. Ze heeft geluk gehad dat ze er nog is. En mijn buurvrouw toen ik nog bij mijn ouders woonde heeft een hartinfarct gehad door het gebruik van de pil in combinatie met roken (dus zelfs met begeleiding kan het gevaarlijk zijn). Dat wens ik niemand toe en daarom schrijf ik wat ik er over denk hier.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mee eens hoor, helemaal, ik was me ook duidelijk van de risikoos bewust, maar ik kon niet anders, Joanne, toen maakde het mij niet veel uit hoe ik eraanging, ik wou iig niet verder met Testo in het lichaam, ik mag zelf stellen dat ik voor de gezondere weg heb gekozen, sinds moontjes had ik ook minder behoefte in verdovende middelen, mijn depressies werden controlleerbaarder, mijn doodswens hoorde op te bestaan, ik hoorde op met zelfverminkingsakties, ik eet bewuster, dus ook gezonder, ik rook niet meer, ga zo maar door......

....kijk, je moet alle faktoren mee in de berekening opnemen hoor :roll:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Daar heb je gelijk in ben zelf ook veel bewuster bezig nu alles rond is. Al die andere troep wil ik ook niet meer. Wil mijn nieuwe leven rekken zolang het nog kan.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Joanne schreef:Daar heb je gelijk in ben zelf ook veel bewuster bezig nu alles rond is. Al die andere troep wil ik ook niet meer. Wil mijn nieuwe leven rekken zolang het nog kan.
:D :D :D ...ik ook hoor, maar ik berouw niks :wink:

Nog de beste wensen voor het volgende jaar en op z'n limburgsch, goeie roetjs alvast :D :wink:

xmarax
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Androcur

Bericht door Yil »

Setsuna schreef:Zijn er hier ook mensen die androcur gebruiken buiten de Vu om? en Zo ja? hoe komen jullie daaraan? :D ja ben best nieuwsgierig sowwy
Hoi Setsuna,
ik gebruik ook hormonen buiten de VU om.
Laat mijzelf via de huisarts controleren.
Via het internet kan je bijna alles krijgen
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Androcur

Bericht door Zohra »

Setsuna schreef:Zijn er hier ook mensen die androcur gebruiken buiten de Vu om? en Zo ja? hoe komen jullie daaraan? :D ja ben best nieuwsgierig sowwy
Heb je weleens gedacht een PHYTOHORMONEN?????

DAt zijn hormonen op BASIS VAN HOP...

Hiermee worden heel goede resultaten bereikt, lees het artikel via deze link op een site die ik heb gemaakt op verzoek van Irene Kasteels die een yahoogroup heeft omtrent dit onderwerp...

http://thor.prohosting.com/tgonhops/index.htm

Je kan je hormonen dus gewoon bij de bierbrouwer bestellen ;-) hihihi

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Androcur

Bericht door Lisa met een S »

Zohra schreef:
Setsuna schreef:Zijn er hier ook mensen die androcur gebruiken buiten de Vu om? en Zo ja? hoe komen jullie daaraan? :D ja ben best nieuwsgierig sowwy
Heb je weleens gedacht een PHYTOHORMONEN?????
In zowel het TG als TS forum zijn er gesprekken geweest over het gebruik van phytohormonen. De meningen zijn verdeeld. Als je tot die fora toegang hebt, klik op "zoeken" hierboven, en type "phyto" in om de discussies te lezen.

En -- maar dat wisten jullie allemaal -- androcur is een middel ter onderdrukking van de mannelijke hormonen, terwijl middelen zoals phyto-soja worden verondersteld om vrouwelijke hormonen toe te dienen.

Overigens grappig -- toen ik op je link klikte, zag ik dat de advertentie die erboven stond was voor het leveren van testosteroonpillen en -gels. Dat kan niet de bedoeling zijn :-) ...

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Hoi Lisa,

Dat onderwerp had ik nog niet gelezen meid! Trouwens die link, tja, het is een gratis host en reklame gesponsord dus er komen links bij te staan va adverteerders van die hostingcompany omdat hij in de categorie 'health' staat hihi

Ik zal het eens opzoeken dat stukje in het forum

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Zohra schreef:Trouwens die link, tja, het is een gratis host en reklame gesponsord dus er komen links bij te staan va adverteerders van die hostingcompany omdat hij in de categorie 'health' staat hihi
Ja, dat dacht ik al. Soms kunnen computers net zo dom zijn als mensen. 't is om niet druk om te maken, alleen om maar te lachen.

Groetjes,
Lisa :wink:
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Zohra
dagelijks aanwezig
Berichten: 178
Lid geworden op: wo jan 15, 2003 14:04
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Zohra »

Lisa met een S schreef:
Zohra schreef:Trouwens die link, tja, het is een gratis host en reklame gesponsord dus er komen links bij te staan va adverteerders van die hostingcompany omdat hij in de categorie 'health' staat hihi
Ja, dat dacht ik al. Soms kunnen computers net zo dom zijn als mensen. 't is om niet druk om te maken, alleen om maar te lachen.

Groetjes,
Lisa :wink:
Weet ik hoor meid :lol: no worries.... maar alsje een gratis host neemt, vragen ze altijd in welke categorie je die wil plaatsen. Tja, uitgekookt natuurlijk, dan kunnen ze op maat gesneden reklame links erop zetten 8) wie weet komt er nog wel een eigen domein maar ja dat is nog toekomst muziek.

Groetjes,
Zohra
Afbeelding

Beleef het mee in Privé!
machieldehaan
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do jan 18, 2007 13:58
Locatie: bergen op zoom

gezocht

Bericht door machieldehaan »

hoi ik heb een uitkering en het daarom niet zo breed maar ben dus opzoek naar iemand die mij aan vrouwelijke hormonen kan helpen of er nog genoeg op voorraad heeft en er wat naar mij kan doen door sturen
hoi ben opzoek naar goedkope hormonen
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Re: gezocht

Bericht door Cynthia »

machieldehaan schreef:hoi ik heb een uitkering en het daarom niet zo breed maar ben dus opzoek naar iemand die mij aan vrouwelijke hormonen kan helpen of er nog genoeg op voorraad heeft en er wat naar mij kan doen door sturen
Machiel,
Het beste dat je kunt doen is naar de huisarts gaan.
Ten eerste worden hormonen op recept door de verzekering vergoed, maar ten tweede is er dan ook sprake van enige controle.

Succes.
Cyn.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik ben het helemaal met Cynthia eens. Zie ook het transgenderismeforum waar een soortgelijke thread loopt. Ik heb daar al verwezen naar info voor jou en je huisarts http://www.europeants.org/info/ .

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

ik ben altijd newsgierig wat er overblijft van de mensen die via illegale weg aan de hormonen gaan

zijn dat eendagsvliegjes?
denken ze er niet over na?
stopt men na bijv 3 maanden?

Joy
Guest
ForumFan
Berichten: 251
Lid geworden op: di jan 16, 2007 12:27
Locatie: antarctica

Bericht door Guest »

Het leveren en kopen van hormonen of andere medicijnen waar recept voor nodig is... is in de meeste landen helemaal niet illegaal, voor zover ik weet. De enige eis die ze stellen is dat het voor eigen gebruik is, niet voor commercieel doorverkopen en dat het meer is dan een voorraad voor 3 maanden gebruik.

Zelf heb ik mijn hormonen via de huisarts gekregen, ook al voordat er een diagnose was gesteld bij het VU. Om de 2 maanden krijg ik allemaal testjes bij de huisarts en het gaat prima op die manier!
Plaats reactie