Nachtelijke avontuurtjes

Algemeen

Moderator: Moderators

Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Maruscha schreef:
mireille schreef:It would definitely help, but hey, you're trying to write dutch anyway and I think that's just great for someone from an english speaking country. Kudos for that :wink:
Ofcourse it all depends on her goal: does she want to share her stories, or does she prefer using this forum as some way to improve on her Dutch? Anyway, she reminds me of an ex-colleague of mine who insisted on speaking Dutch all the time, making our weekly department meetings a real pain in the ass.

Can I say ass? After all, it's just an animal you know ..

Frankly Rachel my dear, your Dutch isn't good enough yet, so don't expect me trying to decipher it. Now I guess you don't care about me but just remember most other people feel the same way, hence you've wasted all that time typing a message virtually nobody will read.

En nu weer in 't Hollands ..
Als je toch al niet van plan was om het te lezen, wil je dan mijn draadje ook niet vervuilen met gezeur.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

hoi hoi,
Integratie is echt een "hot issue" vandaag de dag
Als je dan als buitenlandse je best doet, ongeacht het onderwerp, vind ik niet dat je dat af moet kraken, maar eerder moet stimuleren
Rachel, leuk verhaal.
Overigens ben ik (nog maar) 1 keer lastig gevallen, en dat was in Amsterdam, dus ik heb niet zo'n hele veilige herinnering aan de stad.
Kus, Carla
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik deel de mening van Carla,
Ik bewonder Rachel dat ze als engelstalige Nederlands probeerd te spreken en schrijven.
Dat zie ik niet veel Engelstalige doen. Ik heb je verhaal begrepen en vond het leuk om te lezen en daar gaat het om.
Ik heb niet veel nachtelijke avontuurtjes meegemaakt, behalve dat ik eens door de politie werd aangehouden. MAar dat is een ander lang verhaal.
Rachel, ik vind het heel fijn dat je in Nederlands schrijft.

Groetjes,
Derya
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoihoi Carla,

hoezo lastig gevallen in Amsterdam dan? Als ik vragen mag?

Groetjes Mila
Plaats reactie