Die witte slip op de foto valt wel heeeeeeel erg op Dames, dat kan toch geretoucheerd worden met Photoshop?Maruscha schreef:Ach, het witte slipje op de vloer maakt een hoop goed toch?
commentaar op foto's gevraagd ?
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Ja, dat kan, slipje uit een beha gevallen. Mogelijk, wanneer je net als het Kees van Kootentypetje Louc Hobbema het slipje als pochet in je colbert of blazer gebruikt. Slipjes zijn ook als behavulling te gebruiken. T*'s zijn tot alles in staat om borstjes na te bootsen.
liefs, Josette
- Tara
- dagelijks aanwezig
Red Alert!
Hopelijk zijn de roodborstjes veilig.
Tara.
Tara.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Te veel mensen vallen er van af.
-
- daar ben ik weer
Ja, lijkt me duidelijk. Net zoals blootje's foto waarop ze aangekleed is dus.blootje schreef:mijn reactie op dat slipje is bedoeld als doordenker !!! aub zeg .Kitty Mermaid schreef:Slipje? Uit een bh gevallen? Nou loop ik al een tijdje mee, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt...
Kitty
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Hai, Dragon,
Nou, je vroeg om commentaar op je foto's, en die heb je dan ook gekregen...
Voor je foto's maakt, eerst even kijken of er geen storende invloeden zijn. Dat is makkelijker als later aanpassen of weghalen met PhotoPaint. In de beginperiode maakt ik mijn eigen foto's zelf met een afstandsbediening en een enorme spiegel. Zo kon ik en foto's maken, en mijzelf goed zien.
Omdat ik later regelmatig als model heb gefungeerd voor fotografen (in opleiding) was dat niet meer nodig. Is wel een leuke ervaring om met profs samen te werken, al is je vrijheid en eigen inbreng natuurlijk minder.
Kitty.
Nou, je vroeg om commentaar op je foto's, en die heb je dan ook gekregen...
Voor je foto's maakt, eerst even kijken of er geen storende invloeden zijn. Dat is makkelijker als later aanpassen of weghalen met PhotoPaint. In de beginperiode maakt ik mijn eigen foto's zelf met een afstandsbediening en een enorme spiegel. Zo kon ik en foto's maken, en mijzelf goed zien.
Omdat ik later regelmatig als model heb gefungeerd voor fotografen (in opleiding) was dat niet meer nodig. Is wel een leuke ervaring om met profs samen te werken, al is je vrijheid en eigen inbreng natuurlijk minder.
Kitty.
-
- daar ben ik weer
heb jij nu echt moeite met mijn slanke taille ?Maruscha schreef:Ja, lijkt me duidelijk. Net zoals blootje's foto waarop ze aangekleed is dus.blootje schreef:mijn reactie op dat slipje is bedoeld als doordenker !!! aub zeg .Kitty Mermaid schreef:Slipje? Uit een bh gevallen? Nou loop ik al een tijdje mee, maar dit heb ik nog niet eerder meegemaakt...
Kitty
Absoluut. Het is een schande!blootje schreef:heb jij nu echt moeite met mijn slanke taille ?Maruscha schreef:Ja, lijkt me duidelijk. Net zoals blootje's foto waarop ze aangekleed is dus.blootje schreef: mijn reactie op dat slipje is bedoeld als doordenker !!! aub zeg .
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
-
- daar ben ik weer