borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Gebruik een goed gevulde bh die de hele kipfilet bedekt, geen push-up. )
Ik gebruik een Minimizer- BH, deze reduceert optisch ca 1 maat.
Je bereikt er wel mee, dat het geen wat je er in stopt goed op zijn plaats blijft en niet te zien is.


Liefs van Didi
_______________________________________
Niets is een zwaardere opgave dan het waarmaken van een droom.
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

paula23 schreef:Meestal wanneer ik voor lange duur de kipfiles wil dragen dan gebruik ik dubbelzijdig plakband.
Hallo Paula,

Ik heb pas nog gezocht naar deze plakband maar niet gevonden. Waar koop jij ze?

Groetjes,

Joyce
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Joyce,

Misschien is dit iets voor jou ....

http://www.thebreastformstore.co.uk/dou ... -tape.aspx

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

dubbelzijdig plakband

Bericht door paula25 »

Joyce_ schreef:
paula23 schreef:Meestal wanneer ik voor lange duur de kipfiles wil dragen dan gebruik ik dubbelzijdig plakband.
Hallo Paula,

Ik heb pas nog gezocht naar deze plakband maar niet gevonden. Waar koop jij ze?
hoihoi
hmmmm goede vraag! m'n ouders hebben het gekocht toen ze gingen klussen en nu maak ik de rol nu op :D (hihi) kga het uitzoeken, er staat jammergenoeg geen merk op de verpakkingsrol, maar het kan praxis of hema zijn (1vande2)

edit: heb net gevraagd aan me vader, hij zei dat hij het bij de praxis gekocht had
Veronic
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do aug 31, 2006 13:42
Locatie: Antwerpen

Bericht door Veronic »

Dubbelzijdige plakband vind je in elke doe het zelf zaak of in winkels die vasttapijt(of noemt men dit in Nederland) verkopen, het dient daar om vasttapijt vast te kleven op de vloer.

Groetjes
Veronic
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Veronic schreef:... het dient daar om vasttapijt vast te kleven op de vloer.
...iets zegt me dat dat soort tape misschien wel eens niet zo heel goed zou kunnen zijn voor de huid.... :roll: :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Inderdaad, canvas op beton plakken is toch wat anders dan siliconen op een perzikhuidje :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Arike schreef:
Veronic schreef:... het dient daar om vasttapijt vast te kleven op de vloer.
...iets zegt me dat dat soort tape misschien wel eens niet zo heel goed zou kunnen zijn voor de huid.... :roll: :-?
laat staan als je nog een klein beetje haar heb zitten..... Het is wel goedkoper dan harsen :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

dubbelzijdig tape is te vinden bij de schappen waar meestal ook lijmen, kit, beschermviltjes etc te koop zijn. (praxis, gamma, fixet)Ik heb deze ook een tijdje gebruikt voor het vastzetten. Wat het probleem is dat het wel van de huid te halen is, maar de rest wat nog op de binnenkant van de "kipfilet" of wat je ook maar gebruikt, erg moeilijk is te verwijderen. (kans op beschadiging vond ik redelijk groot.


Omdat de tape toch wel door inwerken van zweet los laat ben ik er mee gestopt. Ook de restjes verwijderen van de huid vond ik maar niets.

Mischien is er nog dunnere plakband te verkrijgen bij een boekhandel of iets dergelijks. Maar mijn vermoeden is dat dit nog moeilijker te verwijderen is van de binnenkant van de prothese
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Tja, tot ik de juiste borsten heb gekocht zal er wel regelmatig een linker of rechter tiet, bij het bukken, er uit donderen :D :oops: :(

En sportbeha's vind ik maar niets :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Sem
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 20, 2006 18:37
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door Sem »

Mijn broer gebruikte altijd tennisballen, maar ja om daar nou de hele dag mee te lopen lijkt mij ook niet zo prettig. Ik heb juist een ander probleem hoe verberg ik ze, ik heb wel het een en ander in mijn voordeel, dat ze nooit goed volgroeid zijn, in de winter is het eenvoudiger te verbergen dan in de zomer, in de winter trek ik truien aan, dan zie je ze ook niet meer, maar in de zomer is het een beetje te warm voor truien, en loop ik in shirts, daar valt het veel meer mee op.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

borsten verstoppen

Bericht door paula25 »

dhiamara schreef:mijn vermoeden is dat dit nog moeilijker te verwijderen is van de binnenkant van de prothese
klopt. mijn 'dingetjes' zijn in het begin ook beschadigd door die lijmresten. De truuk is om ze niet los te peuteren ;)
Hier plakken ze de hele dag en wanneer ik onder de warme douche stap dan vallen ze na een paar minuten van m'n lijf en dan is het makkelijk de lijmresten verwijderen
Sam schreef:Mijn broer gebruikte altijd tennisballen, maar ja om daar nou de hele dag mee te lopen lijkt mij ook niet zo prettig. Ik heb juist een ander probleem hoe verberg ik ze, ik heb wel het een en ander in mijn voordeel, dat ze nooit goed volgroeid zijn, in de winter is het eenvoudiger te verbergen dan in de zomer, in de winter trek ik truien aan, dan zie je ze ook niet meer, maar in de zomer is het een beetje te warm voor truien, en loop ik in shirts, daar valt het veel meer mee op.
wat toevallig (vind het eigenlijk ookwel beetje grappig) dat je broer juist M>V doet :D
Borsten lijken me inderdaad erg lastig om te verbergen, ook omdat je er iemand erbij nodig hebt die het laken strak om je middel aanspannen. Het voelt denk ik dan net aan alsof je een strak corset aan het dragen bent, zal wel moeilijk ademhalen? :roll: en dan ook nog eens je stem verlagen zodat je nog minder zuurstof in je longen hebt.. :cry:
SamanthaA
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jan 01, 2007 13:11

Bericht door SamanthaA »

Ik draag zelf altijd Push-up BH's met borstvervraaiers. Deze stop ik dan gewoon in de BH en ze blijven altijd zitten, ook als ik voorover buig. Het enige waar je op moet letten is dat je niet een te grote cup BH neemt want dan staat het heel raar onder een truitje (mooie borsten die dan ineens een deuk hebben op de rand van de bh enzo)

Afbeelding

Dat is de BH (staat niet onder push-up maar is er wel degelijk 1)



Afbeelding

en de borst vervraaiers
If you can't be yourself, who can you be?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Sam schreef:
Ik heb juist een ander probleem hoe verberg ik ze,
Het is oneerlijk he.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Sam schreef:Mijn broer gebruikte altijd tennisballen, maar ja om daar nou de hele dag mee te lopen lijkt mij ook niet zo prettig. Ik heb juist een ander probleem hoe verberg ik ze, ik heb wel het een en ander in mijn voordeel, dat ze nooit goed volgroeid zijn, in de winter is het eenvoudiger te verbergen dan in de zomer, in de winter trek ik truien aan, dan zie je ze ook niet meer, maar in de zomer is het een beetje te warm voor truien, en loop ik in shirts, daar valt het veel meer mee op.
Ik weet wel een goeie deal, mag ik jou borsten lenen, krijg jij een dagje mijn mannenborsten :D
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Plaats reactie