Bedoel je dat je:Pitty Brad schreef:Nee, ik *hijg* erbij! *hijg*!Maruscha schreef:En als jullie een vloek poetsen, zucht je daar dan bij?
1) zwaar, hoorbaar ademt
2) sterk verlangt?
Moderator: Moderators
Beiden.......ik ben namelijk vloekfetisjist. Mind you: GEEN gilles de latourette hoor, dat is iets HEEL andersJaniek2 schreef:Bedoel je dat je:Pitty Brad schreef:Nee, ik *hijg* erbij! *hijg*!Maruscha schreef:En als jullie een vloek poetsen, zucht je daar dan bij?
1) zwaar, hoorbaar ademt
2) sterk verlangt?
Beter was je een poetsfetisjist geweest, had je nog wat kleding her & der kunnen lenen van travestie.org bezoeksters.Pitty Brad schreef:Beiden.......ik ben namelijk vloekfetisjist. Mind you: GEEN gilles de latourette hoor, dat is iets HEEL andersJaniek2 schreef:Bedoel je dat je:Pitty Brad schreef: Nee, ik *hijg* erbij! *hijg*!
1) zwaar, hoorbaar ademt
2) sterk verlangt?
Maruscha!! Ik zou er nog niet deaud in gevonden willen worden!!! Never! Njet!!Maruscha schreef:Beter was je een poetsfetisjist geweest, had je nog wat kleding her & der kunnen lenen van travestie.org bezoeksters.Pitty Brad schreef:Beiden.......ik ben namelijk vloekfetisjist. Mind you: GEEN gilles de latourette hoor, dat is iets HEEL andersJaniek2 schreef: Bedoel je dat je:
1) zwaar, hoorbaar ademt
2) sterk verlangt?
Het mooie van quotes is dat ze meestal meerdere malen (<-alliteratie) voorkomen op een pagina, en bij het gebruik van een enigzins slimme compressie-methode dus geen extra bandbreedte kosten.lightningbolt schreef:Letten jullie wel op met de hoeveelheden dataverkeer met al die quotes
Straks moet er weer gesnoeid worden
Ik zeg dit op persoonlijke titel