Nou, laten we even wel wezen, zowel de 50+ 2e leg vader alswel het jonge ding zijn er allebei zelf bij toch?Janiek2 schreef:Pitty Brad schreef:Laten we het houden op je ongeneeslijk politiek gehersenspoelde toestand oa mbt 'vrouwenemancipatie'.
Ik denk dat je wel heel erg hypercorrect moet zijn om dat te beweren. Dat soort mensen ken ik niet IRL, hooguit bij ingezonden brieven in de krant of op een internetforumPitty Brad schreef:Vrouwen kunnen toch geen daders zijn in de beleving van politiek correcten?
Dit is een punt waarop nog wel het een en ander te regelen valt, inderdaad.Pitty Brad schreef:Geheel tegen de 'vriendschappelijke'afspraken in kon hij simpelweg geen aanspraak meer maken op zijn eigen vaderschap. En al helemaal niet wettelijk gezien.
Wat een gevoel voor dramatiek heb jij, zeg !Pitty Brad schreef: Hij was in de ogen van de dames 'gewoon een regenbuitje'......zijn vadergevoelens, ach, hij is toch een man? Wat doet dat er nou toe?
Voor sommige mannen is er ook wel iets leuks aan te beleven, hoor. Hoe denk je dat al die 50-ers met een jong ding en een "tweede leg" dat zouden kunnen doen zonder de toegenomen economische zelfstandigheid van vrouwen?Pitty Brad schreef:Oh oh, de vruchten van de vrouwenemancipatie!
Ik heb zo het idee dat die 2e leg in wederzijds overleg geregeld word.
In tegenstelling tot de afgetapte vaders.
En voor wat betreft de inmiddels volwassen 'aftap en afwerkplek'
spermabank kinderen die (soms wanhopig graag) willen weten wie hun bio vader is; HOE hebben de 'geëmancipeerde', gretige single/lesbische spermabank mama's zo'n volstrekt menselijke en volstrekt normale, en tevens dringende behoefte over het hoofd kunnen zien?
Bot 'moederinstinct' egoïsme dat tevens gelegitimeerd werd door 'vrouwenemancipatie' en het feminisme dat indertijd mannen tot vijanden en overbodig verklaarde?
Iets anders kan ik er niet bij bedenken namelijk.
Ja, vrouwenemancipatie was en is een groot goed, maar heeft tevens monsterachtige dingen tov diverse mannen en (hun) kinderen voortgebracht.