Geen idee, ik kom zoals eerder geschreven niet op het TS-forum omdat ik me daar nog nooit voor heb aangemeld. Ik vind het verschil maken tussen TG en TS ook niet zo zinvol, daarom vind ik andere forums die zich meer richten op "de groep genderdysfore mensen" (onafhankelijk van het belang van die ene operatie) veel prettiger dan een forum specifiek voor SRS-behoeftigen.lightningbolt schreef:Wat maakt dat nu uit? Noem mij de verschillen maar eens tussen het TG en TS forum. Er zijn heus verschillen, maar ook veel overeenkomsten wat betreft onderwerpen.
Klopt. Maar ik noem me TG omdat de uitgangspunten van een TG ("ik mag vanuit mijn eigen gevoel zelf kiezen welke behandelingen/operaties/uiterlijkheden wel/niet bij mij passen") beter bij mij past dan de uitgangspunten van een TS ("ik ben een vrouw in een mannenlichaam en daarom MOET ik er alles aan doen wat medisch en organisatorisch mogelijk is om er ook zo vrouwelijk mogelijk uit te zien"). Ik charcheer misschien een beetje, maar 't zal vanuit deze stellingen wel duidelijk zijn waarom ik me nooit heb aangemeld voor het TS-forum...lightningbolt schreef:En misschien verandert zij nog wel van TG naar TS. Misschien is ze nog niet zeker. Wie zal het zeggen.
TG's hebben wat mij betreft net zoveel recht op toegang tot het TS-forum als transen.
btw hoe weet jij dat jij geen TS bent Frederique? Je hebt een SRS toch nog niet uitgesloten?
Groetjes,
Frederique