het grote zeik en afzeiktopic
Moderator: Moderators
- KirstenHershe
- ForumFan
- Contacteer:
And the Award for Best Topic for 2oo9 goes to...
nou nou, lijkt wel of alle aandacht naar dit draadje gaat en de rest van het forum effe wordt vergeten.
nou nou, lijkt wel of alle aandacht naar dit draadje gaat en de rest van het forum effe wordt vergeten.
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Misschien heeft het ook wel wat met onze achtergrond te maken. Je ziet dat mensen na verloop van tijd rustiger worden en/of wegblijven. Ik merk het bij mijzelf ook wel: in het begin van mijn transitie was ik met heel erg veel bezig: mijzelf te onderzoeken EN mijn eigenheid te bevechten EN mijzelf (eindelijk) te laten zien EN ... . Als je mijn berichten van midden/eind 2004 ziet, dan zie je ook een heel andere Frederique dan de Frederique die je nu ziet. Een Frederique die vooral gehoord wou worden en (dag, Joyy) inderdaad per dag 4 - 5 keer aanlogde om te zien of er alweer wat nieuws geschreven is. Ik heb me nu voorgenomen het bij (max) 1x per dag te houden - en dat is me de afgelopen week gelukt. En ja, dat maakt me voor mijn gevoel wel gelukkiger...
Op naar nog zo'n week.
Groetjes,
Frederique
Op naar nog zo'n week.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat hangt er van af hoelang je achter die PC zit
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hm.....12 uur per dag red ik ook wel eens.......helaas......en dan nog krijg ik commentaar van mensen als ik meld achter het scherm vandaan te willen. Maar van die 12 uur breng ik wel het grootste gedeelte dan door voor mijn werk. En in werktijd wordt niet gesurfd, gepost op forums of rondgehangen op chats. Niet omdat het niet mag, maar omdat ik in het verleden het weleens deed, en zo binnen de kortste keren ineens veel te veel prive bezig was. Mensen die mij willen spreken en me goed genoeg kennen, weten altijd wel een manier om me te bereiken.
Claudia
Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Ik zit nooit twaalf uur aaneengesloten achter de pc, maar als ik op kantoor ben staat de PC nu eenmaal constant aan, ook als ik wat anders aan het doen ben. Bij mij lopen zakelijke en privedingen soms wat door elkaar, waarbij ik tijdens het werk het zwaartepunt laat liggen op het werk uiteraard, en prive er zakelijke dingen bij doe.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Kijk, dit zijn nou de mensen die hun handen wassen in onschuld...als je zelfs een neutraal enigszins speels topic nog kan gebruiken om je frustraties op bot te vieren.Morbide schreef:Duh! Vers van een ffs, al jaren aan de hormonen, post op en al heel lang leven als vrouw. Daar krijg je een vaste hand en verstand van make up van. Maar goed, ga jij rustig verder met tegenwoordig weer meer man zijn.janette schreef:als ze inderdaad degene is op de foto waanzinnig mooie makeup op hebben. eigenlijk zowiezo een mooie vrouw
De persoon boven me vind ik overigens hypocriet.
Overigens zo hypocriet ben ik niet, noem het eerder recht voor zijn raap: Wat ben jij een triest en gefrustreerd...fout mens !