Ik denk (en dan maak ik er geen lang verhaal van) dat heel veel valt of staat met de uitleg die sommigen menen te moeten geven aan regels/voorschriften/afspraken enz.
Voor welke vorm je ook kiest, als de 'afspraken' (regels/voorschriften/afspraken) eenduidig en niet voor meerdere uitleg vatbaar zijn, zou het goed kunnen werken.
Op die manier krijgen de zgn 'extremisten' geen kans omdat ieder hetzelfde (noem het maar even) 'snapt' van wat er verwacht wordt van het individu.
Waar het in de wereld vaak fout gaat is juist die verschil in nuance...iets is (voorbeeld) rood en dan moet er geen mogelijkheid zijn om door personen of instanties gradaties aan te brengen (iets zou dan als lichtrood...of juist donkerrood uitegelegd worden...rood is rood, niet meer, niet minder).
Het idee van Kiara (allerlei landen met een 'eigen' structuur van bevolking) vind ik op zich wel een aardige (al zie ik best nog al wat praktische hobbels).
Je kunt dan inderdaad op die manier kiezen om daar te wonen waar je je het beste tot je recht meent te voelen komen.
Waar zijn de mensen met vragen?
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
Re: Waar zijn de mensen met vragen?
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik heb wel degelijk vragen
Ik ben pas nieuw hier, heb me al voorgesteld.
Vind het wel heeeeeeel erg stil hier, dat is erg jammer had er meer van verwacht.
Dus 1e vraag, waar kan ik anders terecht voor chats, contacten leggen, info en gewoon gelijkgestemden ontmoeten??
Veaag 2 ik kom uit oss, waar in de buurt kan ik uit gaan met mensen zo als wij ?? ik heb geen idee, weet alleen Pallaz in eindhoven, daar ga ik binnenkor maar eens heen, onder begeleiding van paar vriendinnen.
Verder wat ben ik en wat wil ik ??
Ik heb altijd groepen en gewenst dat ik vrouw was/ ben.
Ik ben sinds heel kort in het openbaar tegenover eigen vriendin en paar goede vrienden/ vriendinnen dat ik graag vrouwenkleding draag en me er fijn bij voel.
Maar het andere uiterste is dus geslachts verandering, heb ik vaak over nagedacht. ben er ook niet over uit of ik zo ver wil gaan......soms is het voor me zelf duidelijk een ja, andere keer weer nee...........fpp wat is dit lastig zeg...
Dus ik wil echt heel graag kunnen praten met anderen, en dat mis ik hier dus echt, jammer
Ik ben pas nieuw hier, heb me al voorgesteld.
Vind het wel heeeeeeel erg stil hier, dat is erg jammer had er meer van verwacht.
Dus 1e vraag, waar kan ik anders terecht voor chats, contacten leggen, info en gewoon gelijkgestemden ontmoeten??
Veaag 2 ik kom uit oss, waar in de buurt kan ik uit gaan met mensen zo als wij ?? ik heb geen idee, weet alleen Pallaz in eindhoven, daar ga ik binnenkor maar eens heen, onder begeleiding van paar vriendinnen.
Verder wat ben ik en wat wil ik ??
Ik heb altijd groepen en gewenst dat ik vrouw was/ ben.
Ik ben sinds heel kort in het openbaar tegenover eigen vriendin en paar goede vrienden/ vriendinnen dat ik graag vrouwenkleding draag en me er fijn bij voel.
Maar het andere uiterste is dus geslachts verandering, heb ik vaak over nagedacht. ben er ook niet over uit of ik zo ver wil gaan......soms is het voor me zelf duidelijk een ja, andere keer weer nee...........fpp wat is dit lastig zeg...
Dus ik wil echt heel graag kunnen praten met anderen, en dat mis ik hier dus echt, jammer
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Het is en blijft een forum, dus kan jij altijd een of meer draden beginnen met een vraag of een verhaal. Mensen zullen erop reageren, net zoals ze in het verleden deden. Soms serieus, soms sarcastisch of soms zelfs aanvallend. Maar een discussie zal het wel opleveren.
If all else fails, buy new shoes
- Aris
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ik ben absoluut niet bang voor een discussie, opmerkingen aanmerkingen en advies, zo lang iedereen elkaar maar respecteerd.
Ik ben hier nieuw dus jullie kennen mij nog niet niets mis mee.
beetje bij beetje zal ik van alles vertellen , ik heb niet echt veel geheimen en ben erg open in alles.
vragen staat vrij, ik ben altijd wel heel eerlijk en recht door zee in antwoorden, en soms komt dat verkeerd over, zeker in text.
ik ben er echter NOOIT op uit om iemand bewust te kwetsen !! laat dat voorop staan
Hoop hier en op andere fora toch een leuke tijd te hebben en veel op te steken, zo wel info en vriendschappen.
Ik hoe van extremen en extravagante dingen, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
Ik ga ook wel naar fetish party,s bijvoorbeeld, kan ik rustig in Latex jurk rondlopen met mijn vriendin zonder dat ik vreemd gevonden word .
Ook vertoon ik me op fantasy festivals zo als EFF, verkleden hoor daar ook al bij, dus kan ik het ook daar doen dus ben openbaar wel gewend, maar dus niet in het normale dagelijkse leven.
jullie mogen mij best opzoeken op Fb kijk wie ik ben, niet iedereen zal mij mogen maar ja dat is wederzijds Aris van eck zoek me maar op en je mag me toevoegen als je zelf wil.
Voor sommige mensen lijk ik zeker wel te snel gaan, van 2 maanden geleden het vertellen en er nu op uit willen gaan, ook dat hoort bij mij, ik onderneem stappen en ga niet zitten afwachten, dat nooit .
Nadeel .... ik stoot wel eens mijn neus hahaha, ach daar leer je van toch
Ik ben hier nieuw dus jullie kennen mij nog niet niets mis mee.
beetje bij beetje zal ik van alles vertellen , ik heb niet echt veel geheimen en ben erg open in alles.
vragen staat vrij, ik ben altijd wel heel eerlijk en recht door zee in antwoorden, en soms komt dat verkeerd over, zeker in text.
ik ben er echter NOOIT op uit om iemand bewust te kwetsen !! laat dat voorop staan
Hoop hier en op andere fora toch een leuke tijd te hebben en veel op te steken, zo wel info en vriendschappen.
Ik hoe van extremen en extravagante dingen, zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
Ik ga ook wel naar fetish party,s bijvoorbeeld, kan ik rustig in Latex jurk rondlopen met mijn vriendin zonder dat ik vreemd gevonden word .
Ook vertoon ik me op fantasy festivals zo als EFF, verkleden hoor daar ook al bij, dus kan ik het ook daar doen dus ben openbaar wel gewend, maar dus niet in het normale dagelijkse leven.
jullie mogen mij best opzoeken op Fb kijk wie ik ben, niet iedereen zal mij mogen maar ja dat is wederzijds Aris van eck zoek me maar op en je mag me toevoegen als je zelf wil.
Voor sommige mensen lijk ik zeker wel te snel gaan, van 2 maanden geleden het vertellen en er nu op uit willen gaan, ook dat hoort bij mij, ik onderneem stappen en ga niet zitten afwachten, dat nooit .
Nadeel .... ik stoot wel eens mijn neus hahaha, ach daar leer je van toch