Wie ben ik?

Algemeen

Moderator: Moderators

marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

gerdaatje schreef:
Laat mij dan maar vrouw voelen, en dat lekker samen met mijn meisje oplossen dan het hele zaakje op de kop zetten en de rest van mijn leven als kermisattractie leven.

Ik hoef mijzelf dan ook niet te overschreeuwen.
Maar het levert je wel vele fans op....en je bent n attractie voor biovrouwen de rest van je leven...die of ze dat nu willen of niet...elke keer geconfronteerd worden met de transenvagina....circusattractie? Ja best wel...maar niets mis mee...
En vele hetero TV fans zullen uiterst jaloers zijn dat je als "vrouw" je geslacht eindelijk kunt laten zien in de vrouwenkleedkamers...zonder dat de meeste gillend weglopen...

Dat is toch de natte droom van iedere heteroman...wat lief dinnetje toch maar mooi heeft bereikt !
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Wie ben ik?

Bericht door gerdaatje »

marinth schreef:
gerdaatje schreef:
Laat mij dan maar vrouw voelen, en dat lekker samen met mijn meisje oplossen dan het hele zaakje op de kop zetten en de rest van mijn leven als kermisattractie leven.

Ik hoef mijzelf dan ook niet te overschreeuwen.
Maar het levert je wel vele fans op....en je bent n attractie voor biovrouwen de rest van je leven...die of ze dat nu willen of niet...elke keer geconfronteerd worden met de transenvagina....circusattractie? Ja best wel...maar niets mis mee...
En vele hetero TV fans zullen uiterst jaloers zijn dat je als "vrouw" je geslacht eindelijk kunt laten zien in de vrouwenkleedkamers...zonder dat de meeste gillend weglopen...

Dat is toch de natte droom van iedere heteroman...wat lief dinnetje toch maar mooi heeft bereikt !
Moet je eerst de behoefte voelen om als kermisattractie te leven.
En die behoefte voel ik absoluut niet.
Mijn leven heeft meer dan voldoende op de kop gestaan in het verleden, ik wil rust.

Overigens ken ik niet biovrouwen waar eea er meer dan appetijtelijk uit ziet.
Goed geslaagd dus.
En die volledig passabel zijn met 1.75 en een slank postuur.
Daar zien de bio's in de kleedkamer niet eens het verschil, borsten kwamen van nature op een redelijke maat, nergens littekens en volledig stealth levend.
Ik ken deze nog uit het pre tijdperk.
Anders zie ik ook het verschil niet.
En vroeg beginnen, helpt ook.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

Gerda schreef :

Moet je eerst de behoefte voelen om als kermisattractie te leven.
En die behoefte voel ik absoluut niet.
Mijn leven heeft meer dan voldoende op de kop gestaan in het verleden, ik wil rust.


Ja dat begrijp ik. Al ken ik er die het wel hebben gedaan hoor.
1m97 en met best grote voeten.
Naar eigen zeggen hebben ze weinig of geen problemen.

Overigens ken ik niet biovrouwen waar eea er meer dan appetijtelijk uit ziet.
Goed geslaagd dus.
En die volledig passabel zijn met 1.75 en een slank postuur.
Daar zien de bio's in de kleedkamer niet eens het verschil, borsten kwamen van nature op een redelijke maat, nergens littekens en volledig stealth levend.


Eindelijk een beschrijving waar ik me in kan herkennen.
1m75, slank en schoenmaat 39.
Je krijgt dan inderdaad weinig of geen vragen. Dat kan ik dan weer uit eigen ervaring bevestigen.

VERWIJDERD - OFFTOPIC
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Wie ben ik?

Bericht door pipa »

VERWIJDERD WEGENS PERSOONLIJKE AANVAL
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Wie ben ik?

Bericht door pipa »

gerdaatje schreef:Ik ben al iets van 10 jaar doende met afwegen qua SRS.
Dat ik het nog altijd niet heb gedaan en ook niet fulltime als vrouw leef heeft slechts met een ding te maken.
Een lichaam met de bouw van een bouwvakker en de lengte van een middenklasse telekraan.

Ook met drie vagina's aan mijn lichaam en tieten als Lola Ferrari ben ik nog van 6 Km afstand herkenbaar als van mannelijke oorsprong.
Zelfs met een V in mijn pas.
Kom ik dus keurig aangepast bij het damesvolleybal de douche binnenlopen zal de hele kleedkamer zich afvragen wat ik nu eigenlijk ben.
Passabel nul.

Laat mij dan maar vrouw voelen, en dat lekker samen met mijn meisje oplossen dan het hele zaakje op de kop zetten en de rest van mijn leven als kermisattractie leven.

Ik hoef mijzelf dan ook niet te overschreeuwen.
En gelijk heb je. Wat heb je aan een post op leven waar je alles en iedereen om je heen en op het net door de strot moet rammen dat je toch, echt heus waar 'een vrouw bent'?

Je kunt maar beter nu, in het heden realistisch blijven en proberen met jezelf te leven zoals je nu bent dan in de nabije toekomst een realiteitsstoornis op te lopen ÉN post op je identiteit (tijdelijk) kwijt raken.

Dat schreef lief dinnetje eens tussen de regels door en iemand anders ook, alleen dan overduidelijk, met het beklag dat ze zich nep voelde en dat alles aan haar nep voelde, vooral haar neovagina.

Post op je identiteit kwijt raken is dus overduidelijk jezelf gaan overschreeuwen als noodzaak om een NIEUWE en dus niet al reeds bestaande identiteit 'proberen op te bouwen'.
En wat is er nou triester dan dat?
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Leanne
ff weer wat posten
Berichten: 53
Lid geworden op: di aug 08, 2006 4:17

Re: Wie ben ik?

Bericht door Leanne »

Caroline_Beer schreef:Al mijn hele leven is er bij mij van binnen een strijd aan de gang tussen mijn mannelijke en vrouwelijke ik. Ze eisen allebei hun bestaansrecht op. Ik wordt er letterlijk gek van. Ben bij de huisarts geweest en die verwees me door naar de VU. Twijfel of ik daar wel aan het juiste adres ben. Ik ben niet transexueel, ik ben niet eenduidig vrouw. Ik ben ook geen dragqueen, ik ben geen travestiet die op sex uit is. Hoorde laatst voor het eerst dat er T-girls zijn die de "verkleedpartij" laten eindigen met een daverend orgasme. Ik kan niet eens masturberen als vrouw, weet me geen raad met dat ding tussen mijn benen. Als man heb ik daar geen problemen mee. Ik ben dr Jekil en mrs Hyde. Of zoals mijn dochter het laatst zei: een duo pennotti, twee kleuren in een potti. Een man en een vrouw in 1 potje.
Het is net alsof ik de enige op de wereld ben. Ben zo benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen en of zij goede hulp hierbij hebben gehad.
Nou je bent zeker niet de enige maar dat schreef iemand voor me ook al. Ik herken mezelf erg in jouw verhaal. Ik denk dat het VU je in deze (eerste?) fase wel kan helpen. Zij kunnen je namelijk informatie geven op basis waarvan je misschien wat beslissingen kunt nemen (je zou zelfs kunnen beslissen om jezelf te accepteren, al weet ik dat je soms gek kunt worden van die tweeslachtigheid, no pun intended). Ik vond dat naarmate ik me qua uiterlijk vrouwelijker kleedde ik ook dichter bij mezelf kwam.

Zelf leef ik ook nog steeds (na 6 jaar hormonen en Androcur!) als tussenvorm en eigenlijk heb ik daar wel vrede mee. Ik heb in 2011 SRS en FFS gecanceld, omdat ik er niet 100% van overtuigd was dat ik dat wel wilde. En in het dorpje waar ik woon noemt de ene mij meneer en de andere me mevrouw, het hangt er een beetje vanaf wie me kent. Je kunt wel zien dat 'iets' aan me is, dus mensen hebben het wel door. Nu heb ik vrede met wat ik ben. Misschien verandert dat later.

Dus naar het VU gaan? Ja zou ik zeker doen. Probeer zoveel mogelijk informatie te krijgen en pluk eruit wat voor jou van waarde kan zijn!
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Wie ben ik?

Bericht door gerdaatje »

pipa schreef:
gerdaatje schreef:Ik ben al iets van 10 jaar doende met afwegen qua SRS.
Dat ik het nog altijd niet heb gedaan en ook niet fulltime als vrouw leef heeft slechts met een ding te maken.
Een lichaam met de bouw van een bouwvakker en de lengte van een middenklasse telekraan.

Ook met drie vagina's aan mijn lichaam en tieten als Lola Ferrari ben ik nog van 6 Km afstand herkenbaar als van mannelijke oorsprong.
Zelfs met een V in mijn pas.
Kom ik dus keurig aangepast bij het damesvolleybal de douche binnenlopen zal de hele kleedkamer zich afvragen wat ik nu eigenlijk ben.
Passabel nul.

Laat mij dan maar vrouw voelen, en dat lekker samen met mijn meisje oplossen dan het hele zaakje op de kop zetten en de rest van mijn leven als kermisattractie leven.

Ik hoef mijzelf dan ook niet te overschreeuwen.
En gelijk heb je. Wat heb je aan een post op leven waar je alles en iedereen om je heen en op het net door de strot moet rammen dat je toch, echt heus waar 'een vrouw bent'?

Je kunt maar beter nu, in het heden realistisch blijven en proberen met jezelf te leven zoals je nu bent dan in de nabije toekomst een realiteitsstoornis op te lopen ÉN post op je identiteit (tijdelijk) kwijt raken.

Dat schreef lief dinnetje eens tussen de regels door en iemand anders ook, alleen dan overduidelijk, met het beklag dat ze zich nep voelde en dat alles aan haar nep voelde, vooral haar neovagina.

Post op je identiteit kwijt raken is dus overduidelijk jezelf gaan overschreeuwen als noodzaak om een NIEUWE en dus niet al reeds bestaande identiteit 'proberen op te bouwen'.
En wat is er nou triester dan dat?
Je mag rustig weten dat de gedachte best wel door mijn hoofd (heeft ge) speelt.
Van het gezeik met dat ding af zijn.
Eigen tieten.
Aantrekken wat je wilt, maar dan komen er bijkomende eisen, lengte max 1.80, schoenmaat max 42, haar op me kop, enz.

Daar voldoe ik al niet aan.
Dus laat ik het zo, leuke schoenen zijn een ramp, broeken en rokken standaard te kort, laat mij maar lekker naar mijn verstand luisteren.

Mijn vrouw heeft er niet de minste probleem mee, komt al jaren met kleding, lipstift en dergelijke aandragen, wat zeur ik.
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Wie ben ik?

Bericht door gerdaatje »

lief dinnetje schreef:Gerda schreef :

Moet je eerst de behoefte voelen om als kermisattractie te leven.
En die behoefte voel ik absoluut niet.
Mijn leven heeft meer dan voldoende op de kop gestaan in het verleden, ik wil rust.


Ja dat begrijp ik. Al ken ik er die het wel hebben gedaan hoor.
1m97 en met best grote voeten.
Naar eigen zeggen hebben ze weinig of geen problemen.

Overigens ken ik niet biovrouwen waar eea er meer dan appetijtelijk uit ziet.
Goed geslaagd dus.
En die volledig passabel zijn met 1.75 en een slank postuur.
Daar zien de bio's in de kleedkamer niet eens het verschil, borsten kwamen van nature op een redelijke maat, nergens littekens en volledig stealth levend.


Eindelijk een beschrijving waar ik me in kan herkennen.
1m75, slank en schoenmaat 39.
Je krijgt dan inderdaad weinig of geen vragen. Dat kan ik dan weer uit eigen ervaring bevestigen.

VERWIJDERD - OFFTOPIC
Dat op de kop staan van mijn leven had totaal niets met gender te maken, maar mijn leven heeft voldoende op z'n kop gestaan.

Ik ken er ook die het gedaan hebben.
Maar ikke?
Nee.
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

En gelijk heb je. Wat heb je aan een post op leven waar je alles en iedereen om je heen en op het net door de strot moet rammen dat je toch, echt heus waar 'een vrouw bent'?

Je kunt maar beter nu, in het heden realistisch blijven en proberen met jezelf te leven zoals je nu bent dan in de nabije toekomst een realiteitsstoornis op te lopen ÉN post op je identiteit (tijdelijk) kwijt raken.

Dat schreef lief dinnetje eens tussen de regels door en iemand anders ook, alleen dan overduidelijk, met het beklag dat ze zich nep voelde en dat alles aan haar nep voelde, vooral haar neovagina.

Post op je identiteit kwijt raken is dus overduidelijk jezelf gaan overschreeuwen als noodzaak om een NIEUWE en dus niet al reeds bestaande identiteit 'proberen op te bouwen'.
En wat is er nou triester dan dat?


Het is gewoon logisch dat je na je SRS in je nieuwe genderrol tijd nodig hebt om je nieuwe identiteit terug vorm te geven.
Dat is gewoon logisch, vermits je door een 2de puberteit moet onder invloed van oestrogenen.
Niks mis mee en best leuk achteraf gezien. Heel dat proces neemt ongeveer 5 tot 6 jaar, maar daarna ben je veel beter in balans met jezelf.

Wat is er triester dan dat ?
Wel je elke dag opkleden als vrouw en er nooit één kunnen zijn. Elke dag naar je werk moeten als man en je ook moeten gedragen als man.
Stiekem naar gesloten travestie feestjes moeten gaan om eens jezelf te zijn, of nog erger : naar parenclubs omdat er gewoon niks anders is voor travestieten.
Je in een parenclub "achterwaarts in de poes (bij gebrek aan dus in je kont) laten naaien" om je zogezegd vrouw te kunnen voelen.
Want ja ze voelen hun vrouw hoor, ook zonder SRS. Geweldig toch : de heteroman tevreden (heel de nacht kunnen scoren) en de travestiet ook (heel de nacht vrouw kunnen zijn).
Pure homoseksualiteit uiteraard. Niks mis mee, maar door een collectieve realiteitsstoornis doen ze lekker allemaal alsof ze van niks weten. neen hoor wij zijn vrouwen.
lol. Pure mannelijke seksualiteit en niks anders. En niks mis mee, maar kom er dan ook voor uit !
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Re: Wie ben ik?

Bericht door Forumwatch »

WAARSCHUWING! BLIJF ON-TOPIC! ALS JE NIET (MEER) ZEKER BEN VAN HET ONDERWERP, LEES OPNIEUW DE O.P.!
gerdaatje
dagelijks aanwezig
Berichten: 195
Lid geworden op: zo apr 01, 2012 22:57

Re: Wie ben ik?

Bericht door gerdaatje »

Laat ik dan nog even de vrijheid nemen om hier nog op te reageren.
Wel je elke dag opkleden als vrouw en er nooit één kunnen zijn. Elke dag naar je werk moeten als man en je ook moeten gedragen als man.
Mijn keuze, voldoende beargumenteerd hierboven.
Stiekem naar gesloten travestie feestjes moeten gaan om eens jezelf te zijn, of nog erger : naar parenclubs omdat er gewoon niks anders is voor travestieten.
Je mag me geloven of niet, maar ik kom er nooit en ben er ook nooit geweest.
Je in een parenclub "achterwaarts in de poes (bij gebrek aan dus in je kont) laten naaien" om je zogezegd vrouw te kunnen voelen.
Daar ik nog nooit in een parenclub ben geweest....
En mijn sterretje is nog maagd, en dat blijft hij ook.
Want ja ze voelen hun vrouw hoor, ook zonder SRS. Geweldig toch : de heteroman tevreden (heel de nacht kunnen scoren) en de travestiet ook (heel de nacht vrouw kunnen zijn).
Pure homoseksualiteit uiteraard. Niks mis mee, maar door een collectieve realiteitsstoornis doen ze lekker allemaal alsof ze van niks weten. neen hoor wij zijn vrouwen.
lol. Pure mannelijke seksualiteit en niks anders. En niks mis mee, maar kom er dan ook voor uit !
Ik hoop dat ik duidelijk gemaakt heb dat je een windmolen najaagt?
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: Wie ben ik?

Bericht door lief dinnetje »

Gerda schreef :

Ik hoop dat ik duidelijk gemaakt heb dat je een windmolen najaagt?

Het was ook niet speciaal op jou dat ik reageerde hoor.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: Wie ben ik?

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:Geweldig toch : de heteroman tevreden (heel de nacht kunnen scoren) en de travestiet ook (heel de nacht vrouw kunnen zijn).
Pure homoseksualiteit uiteraard. Niks mis mee, maar door een collectieve realiteitsstoornis doen ze lekker allemaal alsof ze van niks weten. neen hoor wij zijn vrouwen.
lol. Pure mannelijke seksualiteit en niks anders. En niks mis mee, maar kom er dan ook voor uit !
Als Caroline zo simpel als jij kon denken dan had ze geen probleem....want wat jij over het hoofd ziet is dat een uitgestoken piemel die in een chirurgisch naar binnen gevouwen piemel gestoken wordt door heel veel (echte) heteromannen ook als een vorm van mannelijke homoseksualiteit gezien wordt.

En het is trouwens niet zo vreemd dat Gerdaatje op je reageert omdat je in je postjes structureel alle, om wat voor reden dan ook, onbehandelde dan wel ongeopereerde transen voor mannen en homo's uitmaakt.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gebruikersavatar
Suzette
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: zo jan 15, 2012 23:05
Locatie: Z.H.

Re: Wie ben ik?

Bericht door Suzette »

Lisa met een S vroeg zich af waar de mensen met vragen bleven. Denk dat dit draadje haar een antwoord kan geven.

De O.P. had als prangende vraag “WIE BEN IK”.

Als haar vraag over “The meaning of live” was geweest had ze naar een leuke film kunnen kijken maar was even wijs geworden als nu; NIETS .
Zeker er zijn enkele posters geweest die een ter zake doend antwoord gaven maar die zijn direct ondergesneeuwd door posters die het belangrijk vinden om hun mening te spuien over zaken die zij zelf op dit moment belangrijk vinden.

Ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die een onprettig gevoel krijgen, gekregen hebben, om hier een vraag te stellen.


Over het onderwerp zelf heb ik geen gedachten.
Ook Wij houden van U

Suzette
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Re: Wie ben ik?

Bericht door marinth »

BERICHT VERWIJDERD -- PERSOONLIJKE AANVAL EN NIET RESPECTEREN VAN DE PRIVACY VAN EEN FORUMLID
Plaats reactie