Ik heb laatst een pocketbh gekocht Daar zitten een soort van zakjes in waar je je borsten in doet.
Zit geweldig en alles blijft mooi op zijn plek zitten
Groetjes van Annalisa
Hi Annalisa
Die ken ik heb er ook zo eentje en dat werkt goed.
Maar ik heb nog een andere methode!!
Groetjes Berdine
Ha Berdine
Ik ben normaal niet zo nieuwsgierig.
Maar in dit geval maak ik een uitzondering.
Dus vertel maar
Gr Annalisa
Hi Annalisa
Ik gebruik dubbelzijdige plakband en daar plak ik de bh vullingen mee vast tegen de bh en dat blijft mooi zitten
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Ik heb laatst een pocketbh gekocht Daar zitten een soort van zakjes in waar je je borsten in doet.
Groetjes van Annalisa
Hoi Annalisa,
Dat is leuk!
Waar heb je die gekocht? Heb je een linkje?
Ik heb een sportbh waarin ook ruimte is voor zakjes. Soms doe ik er sokken in. Dat zit lekker, maar ik vind mijn sportbh niet zo flatteus. Ziet die pocketbh van jou er leuk uit?
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Groetjes van Annalisa
Hoi Annalisa,
Dat is leuk!
Ik heb een sportbh waarin ook ruimte is voor zakjes. Soms doe ik er sokken in. Dat zit lekker, maar ik vind mijn sportbh niet zo flatteus. Ziet die pocketbh van jou er leuk uit?
Liefs, Laura.
Ha Laura
Ik heb deze gekocht bij Contactborstprothese Bij Laura Zij adverteert hier ook Die ik heb gekocht is volgens mij van Amoena.
Succes en hou me op de hoogte wat het geworden is Groetjes Annalisa
Groetjes van Annalisa
Hoi Annalisa,
Dat is leuk!
Liefs, Laura.
Ha Laura
Ik heb deze gekocht bij Contactborstprothese Bij Laura Zij adverteert hier ook Die ik heb gekocht is volgens mij van Amoena.
PS die van mij is ook een soort sport bh Dit omdat deze niet aftekent onder een jurkMaar ze hebben ook hele mooie met kant
matthijsse schreef: ↑za aug 31, 2024 8:46
ik draag een strapless voorgevormde beugel bh met dikke beugels
onder mijn shirt , en daar ga ik gewoon mee werken .
Wow knap van jou, en met de rest van je kleding ga je ook met een rokje naar je werk~???
By the way wat versta jij onder dikke beugels
Ik ben wie ik ben, en wat ik ben, ben ik door mijn eigen liefde Will Ferdy zanger en voorvechter van LGBTQ+ acceptatie
Liefs, Laura.
Ha Laura
PS die van mij is ook een soort sport bh Dit omdat deze niet aftekent onder een jurkMaar ze hebben ook hele mooie met kant
Hoi Annalisa,
Mooie spulletjes in hun webwinkel hoor.
Ze hebben inderdaad naast sportief ook met kant enzo.
Ik onthou deze webshop! Dankjewel.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
annalisa schreef: ↑di okt 08, 2024 20:48
Ha Laura
Hoi Annalisa,
Mooie spulletjes in hun webwinkel hoor.
Ze hebben inderdaad naast sportief ook met kant enzo.
matthijsse schreef: ↑za aug 31, 2024 8:46
ik draag een strapless voorgevormde beugel bh met dikke beugels
onder mijn shirt , en daar ga ik gewoon mee werken .
Wow knap van jou, en met de rest van je kleding ga je ook met een rokje naar je werk~???
zomers ga ik ook wel eens werken met een rok
bij sommige bhs voelen de beugels gewoon dikker aan dan bij andere , het kan ook aan de stof liggen die er om heen zit
mijn favorite bh is een straples beugelbh met silconenborsten cup d , die draag ik bijna dagelijks wel