Vraagje bloos

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef:Ik heb een dergelijk filmpje van Buck Angel... Hebben? Hoe het helemaal gaat weet ik niet, maar 't is Buck met een shemale. Gekregen via de mailinglijst van een vriend.
Als het begint met twee kleurling modellen in een fotostudio en Buck Angel als hulpje die de boel op moet ruimen, dan weet ik hoe de rest gaat. Maar het is vast niet de enige die hij met één of meer she-males gemaakt heeft.

O ja, en Wilde Vijg van Nedjma stond in de boekenkast van een vriendin :wink: .
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Bericht door johnn »

Lala Ferrari schreef: Dat klopt helemaal. Ik liet me namelijk niet door mijn omgeving in een richting duwen die ik helemaal niet wilde.
Van kinds af aan ben ik altijd trouw gebleven aan mezelf, tegen heug en meug van anderen, en tegen de stroom in oproeiend.
Kortom: dat ging niet even makkelijk allemaal, maar het is me wel gelukt om volstrekt mezelf te blijven van kinds af aan.
En al met al heb ik daar in een later stadium geen kinderen aan overgehouden.
Zelfs al zou ik nog die richting opgeduwd zijn, dan nog niet, omdat.........ik er toch zelf bij zou zijn?
Je was dus al heel vroeg een (zoals dat dan genoemd wordt) 'eigenwijs, dwars 'ettertje' ' :lol:
We zijn nu in deze draad alleen al 27 pagina's ver en je blijft je afzetten tegen pre/post-op T*'s die kinderen verwekt hebben.
Ik kan je van heeeel nabij vertellen dat zelfs dat niet altijd zo gemakkelijk is gegaan dan jij (naar mijn idee) aanneemt.
Het is heel lang heel erg gebruikelijk geweest dat direct na de geboorte tussen de beentjes van de pasgeborene werd gekeken en aan de hand van wat men daar zag een levensweg werd uitgestippeld.
Had je dus een 'piem', was je een jongetje...........en jongetjes spelen met auto's, doen ruwe spelletjes en gaan op enig moment trouwen (met een vrouw dus) en krijgen/maken kindertjes.
Bleven die kindertjes uit.......had je wat uit te leggen, was je zeker geen man of mankeerde er anderzins iets aan je.
Ik weet dat het voldoen aan die eis best de nodige moeite kon kosten, maar als het uiteindelijk dan toch lukte.....was dus 'de maatschappij' weer tevreden.
De betrokkene liep al heel lang met het gevoel dat er iets 'mis' was, maar kon er geen vinger achter krijgen wat er dan 'mis' was............tot dat (met vallen en opstaan) erachter gekomen wordt wat er 'mis' is, men is TS.
Je krijgt dan de 'rare' situatie dat mevr.xxxxxx, biologisch vader van xxxx is.
Als zodanig wordt je dan ook aangeschreven door instanties...die het daarmee ook niet altijd makkelijk hebben cq dit echt snappen.
In een dergelijke situatie betekent dat in de praktijk heel simpel dat je je situatie nog eens 1000 x kan gaan uitleggen.
Kortom, jij zal het vroeger mogeljk niet makkelijk hebben gehad met het tegen de stroom inroeien........'vadertransen' (zoals o.a. jij ze benoemt) hebben het nu niet altijd even makkelijk.
Deze 'transen' geven enorm veel om hun kinderen (neem ik aan, van 1 weet ik het heel zeker), maar als ze alles vooraf zouden hebben geweten vraag ik me af of de kinderen er wel geweest zouden zijn.

Lala Ferrari schreef:<Ik vind het zelf trouwens behoorlijk beledigend hoe je praat over de personen die van geslacht veranderd zijn en kinderen verwekt hebben.>

Wat is daar beledigend aan dan? Bij mijn weten kunnen alleen goed functionerende bio mannen kinderen verwekken bij vrouwen.
Mila.
Wel of niet beledigend ga ik me niet over uitlaten......wel denk ik dat je bij het 'goed functionerend' wat nuance kan aanbrengen.
Wat ik hierboven ook al schreef.......je weet niet half hoeveel moeite het in sommige gevallen gekost kan hebben.

Overigens zie ik iets dergelijks ook wel bij homo mannen, dwz degenen die -naar maatschappelijke normen- netjes getrouwd zijn, kindjes verwekt hebben en er later ofwel achter komen (eerlijk naar zichzelf toe worden) ofwel toe gaan geven dat ze meer voor hetzelfde geslacht voelen dan voor het andere geslacht.
Bij lesbo's geldt eigenlijk eenzelfde verhaal, maar daar wordt al veel meer geaccepteerd dat deze moeder kunnen zijn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Janiek2 schreef:
Als het begint met twee kleurling modellen in een fotostudio en Buck Angel als hulpje die de boel op moet ruimen, dan weet ik hoe de rest gaat. Maar het is vast niet de enige die hij met één of meer she-males gemaakt heeft.
Het is maar een clipje en het begint met Buck die zegt "you aint seen nothing yet, I'm a man with a pussy". Ik heb het filmpje gisteravond eens helemaal bekeken en het is vooral veel geruk en gevinger. Er zit 1 heel kort shotje in waarin het lijkt alsof Buck de shemale van achteren neemt. Dat verbaasde me wel een beetje. De door Mila gewenste scène is het echter niet.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Morbide schreef: De door Mila gewenste scène is het echter niet.
Als het Mila menens is, dan loopt ze wel een keer bij boekhandel Vrolijk binnen, die zullen wel wat hebben.
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

<Je was dus al heel vroeg een (zoals dat dan genoemd wordt) 'eigenwijs, dwars 'ettertje'>

Nee ik was al heel vroeg overduidelijk evident vrouwelijk, en besefte dat als ik me 'in een andere richting zou laten dwingen', ik dan mezelf zou verloochenen.
Voor zover dat mogelijk geweest zou zijn, omdat mijn vrouwelijkheid for all to percieve aan de oppervlakte lag.
Mijn ouders namen me als kind mee n
aar de huisarts omdat ik zo vrouwelijk was, volgens hun was er iets mis met me, en of wat aan gedaan kon worden. (lees: mannelijke hormonen bij de aanvang van de puberjaren, 'therapie' enz. *GODZIJDANK is me dat nooit overkomen dankzij de wijsheid van onze huisarts. 'Het is de natuur van het kind, laat het gewoon opgroeien')
Ik was dus geen eigenwijs, dwars ettertje, ik was evident anders, het was simpelweg mijn natuur en bleef ondanks alles mezelf.

<op enig moment trouwen (met een vrouw dus) en krijgen/maken kindertjes.
Bleven die kindertjes uit.......had je wat uit te leggen, was je zeker geen man of mankeerde er anderzins iets aan je.>

Das is dus exact wat ik bedoel. Ik denk dat iemand die zich in een later stadium van het leven als '1000% vrouw' benoemd, in een eerder stadium in de regel psychologisch niet in staat is kinderen te verwekken.

<maar als ze alles vooraf zouden hebben geweten vraag ik me af of de kinderen er wel geweest zouden zijn.>

Dat bedoel ik dus, andermaal. Als ik hier soms de verhalen van vadertransen lees, dan bemerk ik daar iedere keer weer de toon in dat het vaderschap hun is 'overkomen'. (en zoiets is niet leuk voor een kind om te weten trouwens. Je wilt toch als kind gewenst zijn?).

Nou kun je me van alles wijs maken, maar sinds anticonceptie sinds begin jaren 60 vrijelijk verkrijgbaar is krijgen mensen kinderen, meestal weloverwogen en gepland, want in de regel willen de aspirant ouders graag hun kind emotionele, sociale en financiele zekerheid geven, in de regel in een 'rijpe' redelijk uitgebalanceerde relatie.
Dat is namelijk de luxe van de westerse wereld wat het gewone mensen leven hier draaglijk en prettig kan maken; vrij verkrijgbare anticonceptie (en vrije abortus trouwens ook).

Als ik lees dat het vaderschap iemand is 'overkomen' dan krijg ik eerlijk gezegd associaties met 'jongen werpen'.
(en daarmee bedoel ik alle mannen die zoiets zouden zeggen. En met 'jongen werpen' bedoel ik een bio vrouw die doelbewust het zaad van een man aftapt om een kind te krijgen, terwijl hij dat of niet wil, of er niet aan toe is. '(Ik ben aan de pil hoor'........)

Kortom: je kunt mij niet wijs maken dat iemand kinderen 'onbewust' verwekt, mede gezien de sociale, emotionele en financiele consequenties die dat heeft.

Mila.
Uw sterverslaggeefster :-)
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Mila, je zult van mij aan moeten nemen dat ik tot begin 2004 nooit maar gedacht heb dat ik een vrouwelijke kant had. Dat is een overlevingsmethode geweest die, buiten mijn actieve centrum om, voor mij besliste dat ik die waarheid nog niet aan kon. Nu kan ik die waarheid wel aan - en op dit moment doe ik mijzelf tekort als ik niet volgens die waarheid leef. De kracht van die overlevingsmechanismes moet je niet onderschatten. Mij verbaast het niet dat het mogelijk is om te trouwen en kinderen te krijgen en er pas -daarna- achter te komen dat je vrouw-kant toch niet weg te stoppen valt...

Dat het bij jou anders was geloof ik. Maar geloof mij (en anderen) ook als ik zeg dat het voor anderen soms anders ligt dan bij jou - en dat het dan nog steeds om vrouw-gevoel gaat. En dat het dan nog steeds een goede zaak is om daar via hormonen of SRS of 24/7 als vrouw leven iets aan te doen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

<De door Mila gewenste scène is het echter niet>

Jammer........niet de moeite waard dus om te gaan zoeken of kijken naar Buck Angel die zich door een shemale vaginaal laat penetreren.

Dat zou toch sex zijn zoals 'de natuur' het samen met 'dhr God' het bedoeld heeft? Een paar borsten, een vagina en een piemel, en dat verenigd zich dan.

Alleen zitten al 'die onderdelen' dan vast 'aan de 'verkeerde mensen'.

Zou leuk geweest zijn, minstens zo leuk als de scene uit Female Trouble van John Waters waarin neef Gator zijn Tante Ida, door wie hij is opgevoed, vol schaamte komt vertellen dat ie hetero is en zelfs al een vriendin heeft.
Tante Ida begint dan te huilen en zich aan de haren te trekken; 'Oh my god! What have I done wrong?? My Gator straight........ewwwwwwwww! Gator! The life of a heterosexual is a sick and boring life! Getting married, having children, celebrating wedding anniversaries.
Please Gator, please! Please find yourself a nice beautician boyfriend and go lead a healthy homosexual life! Do it for me, I'll die from misery if you want to be straight!'

Of een andere omgekeerde wereld toestand waar ik indertijd steeds weer vreselijk om moest lachen; de heren TS lovers die op Gay.com te vinden zijn in de Transgendered MTF rooms.....heel erg vaak staat er op hun profiel 'straight' bij sexuele voorkeur, en bij 'Out'; 'not out at all'. (OMG! What will your parents say when they find out you're straight?' schoot er steeds door me heen, als ik zoiets las)

Mila.
.
Uw sterverslaggeefster :-)
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

<op enig moment trouwen (met een vrouw dus) en krijgen/maken kindertjes.
Bleven die kindertjes uit.......had je wat uit te leggen, was je zeker geen man of mankeerde er anderzins iets aan je.>

Das is dus exact wat ik bedoel. Ik denk dat iemand die zich in een later stadium van het leven als '1000% vrouw' benoemd, in een eerder stadium in de regel psychologisch niet in staat is kinderen te verwekken.

Wel ja de maatschappelijke druk is er zeker.
Elk jaar opnieuw tijdens de kerst en nieuwjaar .....wel heb je nog geen lief ? Na enkel jaren krijg je dan automatisch het label : homo.
Heel triestig maar je begint dan wel wat te zoeken naar uitvluchten ....een partner, neen geen tijd want mijn studies en na de studies neen geen tijd want mijn werk ..ik heb het veel te druk.
Toch zou het me nooit gelukt zijn om dat zover door te drijven dat ik eerst zou trouwen en vader zou worden om te voldoen aan de eisen van de maatschappij.
Ik voelde gewoon aan dat het fout was .......

Aan de andere kant kan je dan ook wel denken dat het van persoon tot persoon kan verschillen.
Niet iedereen kan waarschijnlijk evengoed omgaan met die 'enorme' sociale druk.
Ik heb namelijk wel heel veel homo's ontmoet die wel degelijk eerst met een vrouw zijn gehuwd en ook vader zijn geworden .....en na enige tijd dan toch gaan scheiden omdat ze hun homoseksualiteit niet langer willen of kunnen verborgen houden.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Frederique schreef :

Nooit dat soort SRS-verslagen gelezen?

Alsof iemand pas een vrouw is als er een extra gaatje in iemands lichaam zit...

Ik heb vrouwen met een volledig mannelijk uiterlijk gezien (lees: mannenkleren, mannengezicht, geen borsten)... Die mensen hadden helemaal geen vagina nodig om zich vrouw te voelen...

Je hebt die gezien ? Heb je er ook mee gesproken ?
Voelen die zich wel vrouw ?
Of beter willen die zich wel vrouw voelen ?
Ik heb er zelf ook zo enkele ontmoet in het lesbienne milieu ...wel die hebben geen boodschap aan zich vrouw voelen.
Sommige van die 'dames' zitten vaak in de fitness om zich zo goed mogelijk hun lichaam te trainen, ze willen er immers gespierd en eigenlijk liefst mannelijk uitzien.
Verder hebben die ook nogal de neiging om uit te dagen en zich fysiek te bewijzen (bijvoorbeeld tegen travestieten die daar dan toevallig in zo een lesbo-tent belanden).

Het is soms wel grappig : ik heb recent wat gesprekken gevoerd met een heel vrouwelijke lesbienne van 23 jaar (heeft zich pas geout als lesbienne) en ze zoekt eigenlijk een vrouwelijke lesbienne als partner ....na enkele weken in het milieu is ze al flink teleurgesteld ....ze vindt de meeste lesbiennes veel te mannelijk.

Groeten,

Melina
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Lala Ferrari schreef:Kortom: je kunt mij niet wijs maken dat iemand kinderen 'onbewust' verwekt, mede gezien de sociale, emotionele en financiele consequenties die dat heeft.
Als je uit mijn verhalen hebt opgemaakt dat ik mijn kinderen "onbewust" heb verwekt, dan is dat ten onrechte. Maar de associaties van mannelijkheid en vaderlijkheid die jij erbij veronderstelt, heb ik niet op die manier beleefd. Dus met die psychologische onmogelijkheid heb ik geen ervaring.

Verder zul je mij nooit "1000%" vrouw horen zeggen over mijzelf. Niet eens 100%, misschien nog geen 80%. Ik heb daar niet eens een meetinstrument voor, maar red me wel met wat er aanwezig is (':wink:').
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

Lala Ferrari schreef:minstens zo leuk als de scene uit Female Trouble van John Waters waarin neef Gator zijn Tante Ida, door wie hij is opgevoed, vol schaamte komt vertellen dat ie hetero is en zelfs al een vriendin heeft.
Tante Ida begint dan te huilen en zich aan de haren te trekken; 'Oh my god! What have I done wrong?? My Gator straight........ewwwwwwwww! Gator!
.
Hahahahaahah ja mn favoriete film: I the're smart they are queer, and if the're stupid they are straight, LOL.

Het bewuste filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=mLupuqil ... re=related

En een schreeuwende Aunt Ida:
http://www.youtube.com/watch?v=Ew-PMp70APc

Hahahaha ik kan er niet genoeg van krijgen, heb die film al minstens 7 keer gezien inmiddels :)

haha,
en dit is mn fav scene:
http://www.youtube.com/watch?v=_AtRv3Ha ... re=related
lief dinnetje
Eredivisie

Frederique schreef :

Ja, als je echt p/v (penis/vagina) wilt blijven denken en daar zwart-wit aan vast wilt blijven houden dan blijft het echt heel moeilijk voor TG's en TS'en. Dan houdt SRS de huidige bejubelde status van "nu ben ik eindelijk een vrouw" (wat mijns inziens onzin is, want een vagina hebben of een V in het paspoort hebben maakt iemand nog geen vrouw en omgekeerd zijn er vele vrouwen met een penis).

Je hebt in elk geval heel goede papieren om je te profileren als vrouw naar de buitenwereld toe en vooral naar een mannelijke partner die op vrouwen valt.

Er waren voor mij persoonlijk enkele heel belangrijke :

1) Passable uiterlijk (en liefst heel vrouwelijk en als het even kon met een leuk uiterlijk)

2) Een vagina en borsten (eigenlijk voor mij wel deel van mijn passable uiterlijk)

3) Juridisch een vrouw.

4) Mentaal , maar op dat vlak was ik eigenlijk al een vrouw ....uiteraard helpen de vrouwelijke hormonen hierbij nog.

En ja voor mij is die V op de ID-kaart een beetje de eindstreep van een toch wel heel lange rit.
Ergens is het de bevestiging van en misschien ook wel de beloning voor 5 jaar 'transitie'.
Het is het neerzetten van de vlag na een heel zware en moeilijke beklimming zeg maar.

Je vrouw voelen wat is dat dan voor jou Frederique ?
Leg dat dan eens uit ?

Zelf heb ik die neo-vagina echt wel nodig ....want één van de ogenblikken dat ik me heel erg sterk "vrouw" voel is als ik vrij als vrouw met een man.
Dat gaat echt door je heen hoor.....en soms letterlijk en figuurlijk (lol)
Psychisch is dat zelfs niet te beschrijven wat dat met je doet .........
Uiteraard voel ik me ook wel gevleid als vrouw , als mijn nieuwe vriend me 'Angelina' noemt en leuke complimentjes geeft .....maar vrijen en dus je Neo-vagina gebruiken als vrouw gaat toch nog een stuk dieper.
Dat raakt je ziel als (trans)vrouw.
Naast de interactie met het andere geslacht, heb je natuurlijk ook de acceptatie van de omgeving en van de vriendinnen die je een goed gevoel kunnen geven als vrouw .......

Groeten,

Melina
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

melina_r schreef:Je hebt in elk geval heel goede papieren om je te profileren als vrouw naar de buitenwereld toe en vooral naar een mannelijke partner die op vrouwen valt.
Je hebt zelf als eens geschreven, steeds of vaak als ik een man tegen kom en een poos later vertel ik wat er aan de hand is, dan zijn ze gevlogen. Dus in die zin helpt die felbegeerde V in je paspoort je dan ook niet. Die mannen hebben als ze het weten volgens mij weinig boodschap aan die V in je paspoort.
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

melina_r schreef:
1) Passable uiterlijk (en liefst heel vrouwelijk en als het even kon met een leuk uiterlijk)

Geen verschil met wat een transgender doorgaans wil

2) Een vagina en borsten (eigenlijk voor mij wel deel van mijn passable uiterlijk)

Een vagina maakt je sociaal gezien niet passabel als vrouw, hooguit in het zwembad en onder de dekens

3) Juridisch een vrouw.

Dat is ook geen reden om een SRS te ondergaan

4) Mentaal , maar op dat vlak was ik eigenlijk al een vrouw ....uiteraard helpen de vrouwelijke hormonen hierbij nog.

Inderdaad je was altijd al vrouw, dus een SRS is in dat opzicht ook niet noddzakelijk

En ja voor mij is die V op de ID-kaart een beetje de eindstreep van een toch wel heel lange rit.
Ergens is het de bevestiging van en misschien ook wel de beloning voor 5 jaar 'transitie'.

Nou dan kunnen ze net zo goed een lintje geven, ik had dat gevoel bij jou al, dat je denkt dat jou weg meer bijzonder zwaarder en belangrijker is dan die van een transgender en dat je vind dat je daarom meer erkenning verdiend door de maatschappij. Ook onzin uiteraard

Het is het neerzetten van de vlag na een heel zware en moeilijke beklimming zeg maar.

Je vrouw voelen wat is dat dan voor jou Frederique ?
Leg dat dan eens uit ?

Zelf heb ik die neo-vagina echt wel nodig ....want één van de ogenblikken dat ik me heel erg sterk "vrouw" voel is als ik vrij als vrouw met een man.
Dat gaat echt door je heen hoor.....en soms letterlijk en figuurlijk (lol)
Psychisch is dat zelfs niet te beschrijven wat dat met je doet .........

Ik kan mijzelf ook wel vrouw voelen hoor als ik geliefd ben als meisje door een heel mannelijk biman die op transen, TS TG enz valt.
Ik geloof niet in het heteromannen verhaal. Ik kan mij voldoende meisje voelen bij zo n biman, en dat raakt je ook in je ziel hoor. Ik weet niet of je het wel eens op de andere manier hebt geprobeerd voor je transitie Melina, maar daar kun je ook van genieten hoor, en je hebt dan echt geen mannelijke rol kan ik je wel vertellen.

Uiteraard voel ik me ook wel gevleid als vrouw , als mijn nieuwe vriend me 'Angelina' noemt en leuke complimentjes geeft .....maar vrijen en dus je Neo-vagina gebruiken als vrouw gaat toch nog een stuk dieper.
Dat raakt je ziel als (trans)vrouw.
Naast de interactie met het andere geslacht, heb je natuurlijk ook de acceptatie van de omgeving en van de vriendinnen die je een goed gevoel kunnen geven als vrouw .......

Bij jou is de operatie goed verlopen ik vind het een enorme stap, wordt het uiteindelijk diep genoeg, zijn er geen complicaties enz... en ik heb daarnaast ook niet de illusie dat de ander me dan als echte vrouw ziet. Op zieleniveau wellicht, maar het zal altijd een jongen of man zijn die licht bi is... Een normale hetero trekt dat doorgaans niet, of er moet een wonder van liefde geschieden, wat ook niet uitgesloten is overigens

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

lightningbolt

Je hebt zelf als eens geschreven, steeds of vaak als ik een man tegen kom en een poos later vertel ik wat er aan de hand is, dan zijn ze gevlogen. Dus in die zin helpt die felbegeerde V je dan ook niet. Die mannen hebben als ze het weten weinig boodschap aan die V in je paspoort.

Die V op je ID-kaart niet neen, voor sommige mannen is het feit dat je een vagina hebt wel belangrijk.
Het lijkt me nu wel te lukken ....maar je moet wel wat zoeken ja.
Ik ga nog eventjes de tijd nemen en eventueel later beschrijven hoe ik het nu heb aangepakt.....het is nog te vroeg om nu al conclusies te trekken. Maar ik heb absoluut niet het gevoel dat de situatie hopeloos is. Integendeel zelfs ....

Die V op mijn ID-kaart had ik dus absoluut nodig om kunnen deel te nemen aan dames wielrennen en om me officieel in te schrijven bij de bond en bij mijn ploeg.
DUs voor mijn heel belangrijk om me te integreren als vrouw tussen andere sportieve vrouwen.

Groeten,

Melina
Plaats reactie