Je gaf even aan dat je weer een tijdje privé je meidengevoelens wil beleven. Eerlijk gezegd, van wat ik al heb gelezen, lijkt me het een goed idee om je partner even wat ademruimte te geven. Alleen moet je er op letten dat ze niet de indruk krijgt dat je female-feelings over zijn, want later kom je er toch weer mee voor de dag en dan is de schok voor haar misschien helemaal niet meer te verwerken. Het is een kans om je relatie weer wat nieuw leven in te blazen. Ik vind dat voorlopig misschien een wijs besluit. Mijn bescheiden mening hoor, misschien denkt iemand anders daar weer helemaal anders over. Geef haar niet te vlug op meid, denk eraan!!! Alleen is ook maar alleen!
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Ik heb mijn female-feelings zo van rond mijn puberteit. Het is te zeggen, vanaf dan kon ik het een beetje plaatsen. Als kind was ik ook al zachter en had een hekel aan 'macho' en 'geweld'.
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu heb ik eigenlijk een hele tijd zowel als man en als vrouw me goed gevoeld. Het was allemaal stiekem en omdat ik me verder toch niet kon uiten dacht ik eigenlijk er niet aan de dingen nodeloos ingewikkelder te maken.
Toen kwam de dag dat ik het mijn partner vertelde, en in grote lijnen heb ik en ook zij hetzelfde doorgemaakt als jullie nu doen. Daarom, meid, hou vol. Mijn biecht bracht wel de vrouw in mij helemaal naar buiten. Eerst dacht ik het enigzins in de hand te hebben. Er werden afspraken gemaakt wanneer wel en niet en dat ging een tijdje goed. Maar op den duur kon ik het niet meer opbrengen me daaraan te houden. En nu ben ik op een punt beland dat ik voor 70 procent van de tijd dat ik thuis ben als vrouw gekleed ga. Alles went, dus mijn partner heeft er zich bij neergelegd en heeft enkel nog moeite met de vraag: 'waar eindigt het', iets waar ik zelf niet op kan antwoorden.
Waarom is ze nog bij mij? Gewoon omdat we nog steeds dol zijn op elkaar, Kathleen of geen Kathleen. Na 16 jaar huwelijk durven we nog steeds elkaar lieve woordjes toe te fluisteren en lopen we nog altijd hand in hand door de winkelstraten. Of het voor eeuwig blijft duren, is maar de vraag. Maar voor het moment hunkeren we nog steeds naar elkaar. LIEFDE, dat is de sleutel!
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik zou het erg vinden als jullie uit elkaar zouden gaan, al ken ik jullie niet in real life. Probeer eraan te werken meid! Sterkte!
Allerliefste groetjes,