promensil

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

anjatheefee
ForumFan

Bericht door anjatheefee »

Isabelle Raulin dAymeries
dagelijks aanwezig
Contacteer:

@ francis

Bericht door Isabelle Raulin dAymeries »

Goed punt,

Dingen om niet te doen:

http://www.acog.org/from_home/publicati ... 477fla.htm Vooralsnog is alleen Erdic getest op zearalenon. Weet iemand inmiddels meer?

Inderdaad: alcohol, sigaretten, koffie, thee. Door phyto-estrogenen wordt je gezicht voller, als dat van een jonge vrouw. Zeker sigaretten halen het vet daar weer weg.

Krachtvoer voor bodybuilders, vooral de hormoonsupplementen, DHEA en zo.

Vlees dat opgegroeid is in een mesterij waar steroïden gebruikt worden. Vooral rundvlees kies je liefst biologisch. Ik heb nog niets zorgwekkends gelezen over phyto-androgenen in groente of fruit. Vegetarisch is dus een betere gok dan vlees.

Neovadiol van Vichy maakt je huid snel zachter, maar als je baard even sterk blijft, krijg je van scheren en pincetten snel ingroei. Smeer na het scheren meteen Cicaplast van LaRoche-Posay, en pas als dat ingetrokken is Neovadiol. Allebei bij de apotheek.

Prostaatmiddeltjes zoals zaagbladpalm kunnen geen kwaad.

Isabelle
Get over it.
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandra TV »

Volgens stichting Renee kan men, om borstvorming te krijgen, starten met de pleister MP Estradiol 50 4 Mg. daarna kan men naar de 8 Mg overstappen.

Ik zou graag (op eigen initiatief) met deze behandeling willen starten. Ik heb echter nog niet kunnen vinden waar ik MP Estradiol 50 kan kopen zonder voorschrift en ben een beetje bang om "namaak" te kopen via internet.

Is er iemand die mij een stapje dichter bijd de behandeling kan brengen?

Wil dus echt wel die borstvorming krijgen !!

bedankt

Sandra
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Inhouse verkoopt gewoon the real deal. Laat wel je bloed een beetje testen aub.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ter informatie: het VU test het bloed als volgt:
1x na 6 weken
1x na 12 weken
daarna eens per jaar.

De VU test daarnaast het eerste jaar (ter referentie) je botdichtheid en daarna elke paar jaar opnieuw.

Volgens dokter De Ronde (endocrinoloog VU-genderteam) is hij nog nooit lichamelijke problemen tegengekomen n.a.v. het hormoongebruik, mits je niet te veel gebruikt. Volgens hem zijn al die bloedmetingen onzin en worden de gemeten waardes (naast hormoonhoeveelheden ook lever + nieren) alleen voor lange termijn onderzoek gebruikt. Ik vond dat wel wat gemakkelijk, ik zou het zelf (net als Petra aangeeft) nooit zonder bloedcontroles doen en ga De Ronde's verhaal nog checken bij een andere endocrinoloog omdat ik eens per jaar erg weinig vind.

De standaardhoeveelheid van de VU (100mg androcur, 100microgram oestrogenen per dag) is gemiddeld gezien -veel- te veel, er zijn meerdere transen die hier problemen mee krijgen (oftewel: overdag in slaap vallen, overgangsverschijnselen, zeer veel heftige emoties, enz). Zelf heb ik 20mg androcur en 50 microgram (= "Estradiol 50") oestrogenen en die verhouding is in mijn geval goed te doen.

Voor wat het waard is...

Veel succes!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Sandra TV
dagelijks aanwezig

Bericht door Sandra TV »

Morbide schreef:Inhouse verkoopt gewoon the real deal. Laat wel je bloed een beetje testen aub.
Waar / wat is inhouse?
Hoeveel kosten de pleisters of kan je ze in andere vorm ook kopen?

Ik woon in België ...
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Plaats reactie