KiTTenKlub
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Klopt Nathalie... en gratis vervoer heeft ze ook al... Jemig Joanne dat worden wel 3 rondjes voor de hele zaak... En nu niet de eigenaar van het etablisement gaan bellen om te vragen of de bel verstopt kan worden!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Tsja Nath da's natuurlijk makkelijk te zeggen voor een gezinnetje met een dubbel inkomen ben helaas niet zo gelukkig dat ik me uitspattingen kan veroorloven. Maar ik hoef me daar toch niet voor te verantwoorden he? Ik hoop dat Paula zo vriendelijk wil zijn en zo niet zal ik het nog een keer zonder Kittenclub moeten stellen tot ik wel in de gelegenheid ben.
Trouwens, ik heb ook weer een avatar. Een uitsnede van een foto waar ik met Lisa op sta, genomen midden september tijdens een T&T-avond in Nieuwegein. Zie draad http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1201
liefs, Josette
Oh please Joost hoewel ik je compliment waardeer had dat stukje van die make up er niet bij gehoeven. Ik merk in mijn dagelijks leven vaak dat als mensen weten dat ik een transsexueel verleden heb ze ineens allerlei tips over make up, kleding en haar moeten geven. Ik weet wel dat jij dat niet zo bedoeld maar ben een beetje zat van die goedbedoelde adviezen over mijn uiterlijk. Ik ben wie ik ben, draag wat ik draag aan make-up haar en kleding wel te verstaan en that's that. Jouw avatar mag er ook zijn trouwens was vast een heel gezellige avond daar in Nieuwegein.
- Chantal C.
- Forumdiva
Omdat het niet in zijn zedenstraatje past Zeden, zeden Ik zou benieuwd zijn hoeveel mannelijke binnenhoffers wel jarretels of lingerie in hun bezit hebben danwel eens op hoge hakken gestaan hebben. Ik heb begin dit jaar op Maripélaarzen in het 2e kamergebouw gelopen maar ben ik daar nu de enige?ChantalC schreef:Ach ja, voor niets gaat de zon op... Alhoewel Harry "JPB" Potter hier het liefst ook belastingheffing voor zou willen vragen...
Crossdressers en andere T*'s van alle partijen, kom uit uw kast en toon uw T* met trots
liefs, Josette
Dat make-upadvies verstrekte ik zonder aanziens des persoons, Joanne. Mijn mening hierover, ik lijk over overal een mening te hebben, is dat zwaar opgemaakte make-up mensen niet mooier maakt. Integendeel, het is eerder een masker, een geplamuurd geval of wandelend schilderij. De vorige avatar was in mijn ogen behoorlijk zwaar opgemaakt, alhoewel ik weet dat het voor uitgaan bedoeld was. Hoop dat je je wél daar hebt vermaakt.Joanne schreef:Oh please Joost hoewel ik je compliment waardeer had dat stukje van die make up er niet bij gehoeven. Ik merk in mijn dagelijks leven vaak dat als mensen weten dat ik een transsexueel verleden heb ze ineens allerlei tips over make up, kleding en haar moeten geven. Ik weet wel dat jij dat niet zo bedoeld maar ben een beetje zat van die goedbedoelde adviezen over mijn uiterlijk. Ik ben wie ik ben, draag wat ik draag aan make-up haar en kleding wel te verstaan en that's that.
Maar het is jouw keus met je make-updoos.
Die avond was zeker gezellig, ik heb hier op Travestie.org een stukje over geschreven. Ik wilde daar eerder naar toe gaan maar gebrek aan moed verhinderde dat ik zoiets deed. De vele postings en vele bezoeken aan travestie.org zorgde voor ruim voldoende kennis over T* en de mensen eromheen.Joanne schreef:Jouw avatar mag er ook zijn trouwens was vast een heel gezellige avond daar in Nieuwegein.
liefs, Josette
Ach ja ik snapte ook wel dat je het zo bedoelde maar make up is soms leuk om mee te experimenteren. Ik ben zelf van mening dat je er mooier door kan worden maar voor zommige mensen is het inderdaad een masker. In het dagelijks leven draag ik niet of nauwelijks make-up maar tijdens uitgaan ga ik lekker tekeer met de kwastjes. Ik geniet daarvan omdat ik nu eindelijk mag als je begrijpt wat ik bedoel. Toch heb ik af en toe het gevoel dat mensen het feit dat iemand een nieuwe vrouw is aangrijpen om commentaar te leveren op kleding make-up en haarstijl omdat ze denken dat je dat nodig hebt. Daar baal ik soms van en in reactie op jouw opmerking gooide ik het er even uit. Niet persoonlijk bedoeld dus sorry als het wel zo over kwam. Dikke kus.... (zonder bijbedoelingen)
Het kwam voor mij niet persoonlijk over, integendeel. Thans weet ik, en zeker op dit forum opinies en personen van elkaar te scheiden, ook om te voorkomen dat je mensen om één verkeerde uiting gaat negeren of aanverwant.Joanne schreef:Toch heb ik af en toe het gevoel dat mensen het feit dat iemand een nieuwe vrouw is aangrijpen om commentaar te leveren op kleding make-up en haarstijl omdat ze denken dat je dat nodig hebt. Daar baal ik soms van en in reactie op jouw opmerking gooide ik het er even uit. Niet persoonlijk bedoeld dus sorry als het wel zo over kwam. Dikke kus.... (zonder bijbedoelingen)
Die zoen en verontschuldiging neem ik, zonder bijbedoelingen aan. Dikke knuffel terug
liefs, Josette